Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegow i kolezanki dosiadajacych Fazerki!!!

Ja smigam Fazerem 600 z 2002 roku i jestem bardzo zadowolony. Nurtuje mnie jednak jeden problem. Mianowicie dosc ciezko i z glosnym chrrrup wskakuje dwojka (chyba, ze zmieniam szybko i na obrotach dosc wysokich). Czy to normalne w tym sprzecie? Wczesniej mialem Transalpa i problem byl podobny.

Zauwazylem tez, ze przy 60-70 km/h na 3 biegu po puszczeniu kierownicy, Fazerek telepie kierownica.

 

z gory dziekuje za rady i info. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow i kolezanki dosiadajacych Fazerki!!!

Ja smigam Fazerem 600 z 2002 roku i jestem bardzo zadowolony. Nurtuje mnie jednak jeden problem. Mianowicie dosc ciezko i z glosnym chrrrup wskakuje dwojka ...

Głośne pierwsze biegi to raczej norma w Fazerach.

U mnie także występują minimalne drgania kierownicy przy ok 70-80kmh. Ostatnio poprawiło się po wymianie łożysk w kołach i oleju w lagach, ale trochę jeszcze rzuca.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Potrzebuje szybkiej rady i pomocnych informacji: dzis zauważyłem ze z lag leje mi olej, a dokladniej z obydwoch :icon_mrgreen: . Prawdopodobnie konsekwencja nieudanego ladaowania z gumy :icon_mrgreen: (no nic, proszę nie komentujcie :icon_mrgreen:

Ile moga kosztowac uszczelniacze do lag? Ile oleju wchodzi do lagi i czy ta operacja jest jakos skomplikowana? Jak by ktos mogł podrzucic linki jezeli juz ktos to robil i opisal bede wdzieczny. Sam jeszcze zaraz poszperam w necie (chyba na scigacz.pl cos widzialem)

 

Pozdrawiam i szerokiej!!! sezon w pelni :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój plecaczek tylko narzeka, że przeważnie hamuję za późno i za mocno, przez co musi pracować mięśniami żeby nie wpaść na moją część kanapy :lalag:

 

Moja połówka też tak ma. Ostanio jak lataliśmy to ją później biceps bolał od trzymania się przy hamowaniu :D :biggrin:

 

Zauwazylem tez, ze przy 60-70 km/h na 3 biegu po puszczeniu kierownicy, Fazerek telepie kierownica.

 

Przyczyną drgania kierownicy mogą być:

1. Wyząbkowana opona - tutaj pomaga tylko wymina

2. Niewyważone koło.

 

U mnie także występują minimalne drgania kierownicy przy ok 70-80kmh. Ostatnio poprawiło się po wymianie łożysk w kołach i oleju w lagach, ale trochę jeszcze rzuca.

 

Boniek,

 

Na Twoim miejscu też bym sprawdził oponę.

 

U mnie nic nie drga i kierownica w zakresie 0-230 zachowuje się tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Potrzebuje szybkiej rady i pomocnych informacji: dzis zauważyłem ze z lag leje mi olej, a dokladniej z obydwoch :lalag: . Prawdopodobnie konsekwencja nieudanego ladaowania z gumy :D (no nic, proszę nie komentujcie :lalag:

Ile moga kosztowac uszczelniacze do lag? Ile oleju wchodzi do lagi i czy ta operacja jest jakos skomplikowana? Jak by ktos mogł podrzucic linki jezeli juz ktos to robil i opisal bede wdzieczny. Sam jeszcze zaraz poszperam w necie (chyba na scigacz.pl cos widzialem)

 

Pozdrawiam i szerokiej!!! sezon w pelni :biggrin:

 

Sie mata,

komplet zamiennikow uszczelniaczy kosztuje w larssonie 80 zl, a oryginaly cos kolo 200zl.

Mi do fazera z 98 roku weszlo po 0,5 litra na lage.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja połówka też tak ma. Ostanio jak lataliśmy to ją później biceps bolał od trzymania się przy hamowaniu :D :biggrin:

 

Boniek,

 

Na Twoim miejscu też bym sprawdził oponę.

 

U mnie nic nie drga i kierownica w zakresie 0-230 zachowuje się tak samo.

Trochę siłowni kobitkom nie zaszkodzi :wink:

 

Co do telepania to jedyna możliwość u mnie to chyba poząbkowana opona. Trzeba będzie się jej przyjrzeć dokładnie.

 

 

Sie mata,

komplet zamiennikow uszczelniaczy kosztuje w larssonie 80 zl, a oryginaly cos kolo 200zl.

Mi do fazera z 98 roku weszlo po 0,5 litra na lage.

86 zeta w Larssonie kosztują uszczelniacze z kapturkami przeciwpyłowymi.

Natomiast same uszczelniacze kosztują 36 zeta.

Co do ilości oleju to się zgadza :lalag: Koszt 30-35 zł za litr.

 

ruthi jakbyś chciał takie uszczelniacze to mam na zbyciu. Jak dla forumowicza to cena 30 zł :lalag:

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy Fazerów. Dziś dołączyłem do Was! Super sie jeździ :D)))

 

A o to fotki:

 

http://img505.imageshack.us/my.php?image=28872488sr0.jpg

http://img365.imageshack.us/my.php?image=29761582bi1.jpg

 

 

sluchaj mozesz napisac gdzie kupiles ta szybke puiga?? to jest model sport tak mi sie wydaje??

 

to kolor dark czy black???? dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tra !!!

Zdjęcia twojego FAZERKA rozpierniczyły mi nerki !!! Świetnie dopieszczone MOTO. Pozazdrościć !!!

Pzdr.

 

 

to nie moje fotki tylko Pio ale moj wygalda podobnie tylko bez szybki przednij i z tylu ma yoshimure:d i nie za zadupka:d pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu doszliśmy do wniosku (może błędnego), że pompka jest dobra ale za mało wydajna jak na 4 tłoczki na stronę.

I dałem już spokój. Hamulce z przewodami w stalowym oplocie hamują naprawdę dobrze mimo, że klamkę można dociągnąć do końca kierownicy.

 

Zmień po prostu samą klamkę, u Mnie po strzale wygladała na dobrą i też można było do kiery dociągnąc.

Zmieniłem klamkę i już się nie da :)

 

titto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień po prostu samą klamkę, u Mnie po strzale wygladała na dobrą i też można było do kiery dociągnąc.

Zmieniłem klamkę i już się nie da :)

 

titto

zapodaj fotki swojego fazera... chciałbym zobaczyć jak wygląda bez czachy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauważyłem, że na wolnych obrotach (na jałowym biegu) jak pstryknę(włączę) długimi to wskaźniki mi się "resetują", tak jakbym pierwszy raz przekręcił kluczyk.

potem jak już jadę wszystko jest ok.

Pytanie: tak ma być?

wg mnie nie, wydaje mi się że albo jest zwarcie gdzieś w instalacji (hmmmm, ale czemu wtedy przy jeździe jest ok)

albo 2 możliwość, akumulator za mały? za małe ładowanie, powoduje spadek napięcia i "reset" wskaźników.

 

miał ktoś podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak mam. Sprawdzalem ladowanie, wyglada OK. Mozliwe ze to wina samych wsakznikow i ich zdolnosci pracy najnizszym napieciu. Po zalaczeniu dlugich jednak spadek nastepuje a ten akumulator za wielki nie jest :biggrin: Jakos dziala a dla mnie to tylko lekka pierdola. Na wyzszych obrotach takowa tendencja nie wystepuje (wiadomo czemu...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...