qurim Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 qurim -> jak bym trzymał motocykl w garażu i nie jeździł to mogę do niego nalać i wspomnianego Lotosa - też nie byłoby powodów do narzekań :wink: Csiiii. :biggrin: Przecież prawie 200km juz zrobiłem Electrą. :biggrin: I nie narzekałem na olej, gdyby jeszcze tak szybko nie ubywał poziom ze zbiornika to by było super... :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldman Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 (edytowane) :biggrin: he he heee ... ja jeździłem wcześniej Uralem ,olej trzeba dolewać co 200 km i to nie byle jaki .... Teraz trzy razy w roku zmienię w HD oleum za 25-50 zł to jak za darmo :biggrin: Edytowane 26 Listopada 2008 przez oldman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Amsoil rzeczywiscie jest extra. Wlalem ostatnio do BSA i zrobilem kilka przejazdow to roznica byla zdecydowana. Mniejszy "clatter" z silnika ( a BSA jest mocno halasliwa ) i jakis inny odglos pracy silnika, tak jakby sprezanie wzroslo 2x :) Przy kazdym suwie pracy taki odglos otwieranej butelki :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Amsoil rzeczywiscie jest extra. Wlalem ostatnio do BSA i zrobilem kilka przejazdow to roznica byla zdecydowana. Mniejszy "clatter" z silnika ( a BSA jest mocno halasliwa ) i jakis inny odglos pracy silnika, tak jakby sprezanie wzroslo 2x :) Przy kazdym suwie pracy taki odglos otwieranej butelki :) Adam M. Masz motocykl alkoholik. Przepraszam, ale nie mogłem sie powstrzymac :biggrin: Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Masz motocykl alkoholik. Przepraszam, ale nie mogłem sie powstrzymac :biggrin: Bo to angol a ich kultura polega na chlaniu na umór kiedy się da.Co kraj to obyczaj. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Witam.Czeka mnie wymiana oleju w silniku(TC 03 rok.Przebieg ok 5 tyś Mil.) i mam do wyboru Amsoil -20W-50 API SG SL/CF JASO MA. Silkolene -10W-50.API SG SH/SJ CC MC G5 JASO MA........Oba syntetyki Lub pozostać przy; Putoline Formula V-Twin -20W-50 JASO MA/API SG Ciężko mi sie wyznac w tych parametrach, a wiem ze dopiero ja zaczne nabijać kilometry w różnych warunkach pogodowych, dlatego zalezy mi na dobrym oleju.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 http://www.amsoil.com/lit/g2156.pdf przeczytaj test olejów, tutaj jest Amsoil i raczej najlepiej wychodzi. Choć nie ma pozostałych dwóch ale często spotykam się przeglądając różne fora z dobrą opinią o Amsoil. Szkoda że nie mozna go w PL dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubol123 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Witajcie,znajomy przysłał mi LUCAS HIGH PERFORMANCE SAE 20W-50 RACING MOTOR OIL,EXCEEDS PERFORMANCE LEVELS of API SM/SL/SJ/CF . I mam pytanie czy to się nadaje do silnika HD HLHTCI TC 88 Z 2005 na wtrysku. Proszę o rady i opinie .Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scot Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 (edytowane) No raczej 20W40 to nie polecam do silnika chlodzonego powietrzem, polecam Mobil1 i nie wiem czy dostepny w PL - AMSOIL chyba najlepszy dostepny produkt syntetyczny zapewniajacy nizsza temp pracy silnika na tym sprzecie jezdze. AMSOIL PODAJ PARAMETRY TO KUPIE SOBIE W STANACH DZIEKI. Czy ten bedzie odpowiedni do Ironheada AMSOIL SYNTHETIC SAE 60 SUPER HEAVY WEIGHT RACING OIL Edytowane 24 Maja 2009 przez scot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motocyklista na motocyklu Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 A ja mam bardzo dobre opinie nt oleju HD. Kiedyś jeździłem na rev- tech'u, ale jakoś bardziej podoba mi się praca silnika na oryginale (chyba jest ciszej). Nie polecam natomiast na polskie warunki oleju o oznaczeniu 25W/60 - zalałem go swojego czasu, bo nie było żadnego innego, a sezon w pełni. Dopóki było lato nie było problemu, ale na jesieni, był zdecydowanie za gęsty - jak silnik był zimny rozrusznik kręcił zdecydowanie wolniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 A ja ostatnio namierzyłem olej 20W50 w cenie 10 zł za litr :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 A ja ostatnio namierzyłem olej 20W50 w cenie 10 zł za litr :icon_mrgreen: Gdzie i co to za olej ?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Gdzie i co to za olej ?:) Mineralny Tedex do ciężarówek :icon_mrgreen: Ale w/g deklaracji zgodności spełnia wymagania dla H-D. Minus jest taki, że musiałbym go kupić całą beczkę :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 cokolwiek wlejesz to i tak bedzie bardzo dobrze! przy predkosci 100/100/mph. ten silnik i tak sie rozleci.wiec najlepiej wlej jakis przepalony ze starego silnika.back cylinder i tak i tak sie zatrze.wczesniej czy pozniej.a ,jak chcesz troche bez klopotow polatac to kup cos z kraju kwitnacej wisni.wiem co mowie bo przez 9 lat ten problem przerabialem i zawsze wierzylem ze mam pecha i nastepny to bedzie to .wlozona kasa nowy model i niezawiedzie.poddalem sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość świerzy Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Nie polecam natomiast na polskie warunki oleju o oznaczeniu 25W/60 - zalałem go swojego czasu, bo nie było żadnego innego, a sezon w pełni. Dopóki było lato nie było problemu, ale na jesieni, był zdecydowanie za gęsty - j A gdzie kupiłeś takie cudo ,o takiej gęstości ? Co to za olej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.