JAKI Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 witam wszystkich i bardzo mocno prosze o pomoc. Dzisiaj znowu padły mi swiece:/ tym razem nie były to iskry F95 ale NGK B8HS które kosztuja dwa razy tyle:/ przejechałem na nich naprawde nie wiele.. mysle około 25km:/ motorek chodził na poczatku na nich wysminicie, wczoraj zaczeły sie juz małe problemy ale nie wiem czyto ma zwiazek ze swiecami. Odpaliłem go ale mósiał chodzic na właczonym ssaniu bo bez tego gasł kawałek sie na tym ssaniu przejechałem i je zamkonółem ale widocznie jechałem na ni mzbyt długo bo zaczoł sie dławic. potem raz jak jechałem to miałem niewielki spadek mocy, ale potem jak go znowu odpaliłem to wszystko było ok. DLACZEGO te swiece wystarczaja mi na tak krótko? wczesniej ISKRY F95 (25km) i teraz te NGK tez tyle:/ czy to moga byc cewki? czy cewki sie zuzywaja? jak sprawdzic czy sa dobre? co innego moze byc jeszcze przyczyna? POZDRAWIAM I JESZCZE RAZ PROSZE O POMOC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Może masz zabogata mieszakne Paliwo-powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 21 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 ??? mieszanka moze miec wpływ na długotrwałosc swiec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Raczej za ubogą, jeden z pierwszych objawów to przepalony chrom kolanek. Niezależnie od tego też obstawiam skład mieszanki - gaźnik, albo fałszywe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Mialem ten sam problem ale to chyba jednak sprawa zbyt bogatej mieszanki. Syf sie zbiera wewnatrz izolatora i iskra slabnie. Sprobuj wypalic swiece moze cos pomoze. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 21 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Mialem ten sam problem ale to chyba jednak sprawa zbyt bogatej mieszanki. Syf sie zbiera wewnatrz izolatora i iskra slabnie. Sprobuj wypalic swiece moze cos pomoze. w jaki sposób wypalic? jakims palinikiem? naprawde nigdy bym nie podejzewał ze skład mieszanki moze miec wpłyt na zywotnosc swiec. Jak sprawdzic czy mieszanka jest za bogata czy za uboga? i jak ja zminic? (mój silnik jest na dotarciu jezdze z olejem 1:30) POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Sprawdzilbym styki przerywacza i wymienil kondensatory w pierwszej kolejnosci, jezeli masz sprawdzone cewki to je rowniez bym wymienil, pomyslalbym tez o nowych przewodach WN i fajkach...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 22 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Sprawdzilbym styki przerywacza i wymienil kondensatory w pierwszej kolejnosci, jezeli masz sprawdzone cewki to je rowniez bym wymienil, pomyslalbym tez o nowych przewodach WN i fajkach...:mrgreen: Przewody WN sa nowiutkie tak samo jak przerywacze i kondensatory, nie wymieniałem jdynie fajek i cewek, ale narazie musze chyba odłozyc moto na bok bo brakuje mi funduszy a wsómie sezon i tak sie juz konczy:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Jak juz poprawi sie twoj status majatkowy, to sprobowalbym wymienic jeszcze fajki i cewki, wowczas juz musi byc dobrze, no chyba ze nie...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Czemu piszesz w 2 tematach? http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...ghlight=#430841 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Mialem ten sam problem ale to chyba jednak sprawa zbyt bogatej mieszanki. Syf sie zbiera wewnatrz izolatora i iskra slabnie. Sprobuj wypalic swiece moze cos pomoze. w jaki sposób wypalic? jakims palinikiem? naprawde nigdy bym nie podejzewał ze skład mieszanki moze miec wpłyt na zywotnosc swiec. Jak sprawdzic czy mieszanka jest za bogata czy za uboga? i jak ja zminic? (mój silnik jest na dotarciu jezdze z olejem 1:30) POZDRAWIAM Wyaplalić - poprostu weź świece wykręć iidź do kuchni i wypal na kuchence aż do czerwoności i upukaj żeby ten nagr wypad. I może od kogoś pożycz fajke i zobacz. I może zmień olej do paliwa na jakiś lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 zrób tak jak piszą wyżej,wypal świece nad gazem do czerwoności,możesz też sprawdzic te fajki i cewki chociarz w to wątpie ale możliwe,a co do mieszanki to jeśli masz za bogatą to wlewaj mniej oleju do paliwa,pamietaj że świeca też musi miec swoja temperature w której bedzie pracowac najlepiej i jezeli będzie za ;;chłodna;; to przy durzej ilości oleju w paliwie nie poradzi sobie z nim i poprostu padnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brodaty Miś Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Witam, dawno, dawno temu miałem taki motorek i .... tęsknię za nim do dziś. Korci mnie coraz bardziej, żeby jeszcze sobie taką Jawę kupić.Ale na wspomnienia przyjdzie jeszcze pora. Opisywany problem dotykał i mnie jakieś siedemnaście lat temu - no może przebiegi miałem nieco dłuższe niż 25 km.Po pierwsze na jakim paliwie jeżdzisz?Jeśli to bezołowiowa to poszukaj ołowiowej (jeszcze się w niektórych stacjach trafia), albo zastosuj dodatek do paliw bezołowiowych. Starsze silniki, nie są przystosowane do paliw bezPb i pustoszą w komorze niemal wszystko od świec począwszy - dodatek jest łatwo dostępny na wszystkich stacjach paliw. To sie może wydac dziwne, ale ja mam swojego Guru od GoldWingów aż w Szwecji i On powiedził mi (początkowo myślałem, że ze mnie kpi), że stersze Goldasy - 1000 do 1500 - powinny jeździć na olowiowym paliwie, bo jak opracowano te silniki, to nikt nie miał pojecia o innych paliwach i katalizatorach w motocyklach. Jak mogę to zawsze tankuję Uniwersalną, a jak nie to dolewam wymieniony dodatek. Może to jedna z metod, która w najtańszy sposób pozwoli Ci uniknąć problemów i jeszcze trochę pojeździć.Po drugie wymienił bym świece na cieplejsze. I oczywiście kontrolował skład mieszanki, a nie na OKO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Starsze silniki, nie są przystosowane do paliw bezPb i pustoszą w komorze niemal wszystko a moim skromnym zdaniem prblem Pb w paliwie silników 2T nie dotyczy, ważna jest tylko ilośc oktanów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Związki ołowiu dodawano aby uniknąć spalania stukowego, nie ma to nic wspólnego z zalewaniem świecy.Uważam że wypalanie i wkręcanie tej samej świecy jest bez sensu. Trzeba znaleźć przyczynę. Dobrze dobrana świeca sama się czyści.Niedopuszczalne jest też uderzanie w świecę - doprowadza to do powstania mikropęknięć niewidocznych gołym okiem - potem zdziwienie że świeca padła niewiadomo czemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.