D0minik Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 skontaktuj się z firmą www.mgg.com.pl oni dorobią Ci idealną szybę na wzór Twojej. Ja kiedyś dorabiałem u nich szybę do XVS-a i byłem naprawdę zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Poświciłem tydzień ale uspawałem bagżnik (stelaż) pod kufer, swojego pomysłu, bo nigdzie nie mogłem znaleść sposobu mocowania. Uspawałem też gmola do osłony miski bo akcesoryjny kosztuje 269 zeta. Zrobię zdjęcia to pokażę tylko niech koledzy MT-kowcy się nie brachają za bardzo :biggrin: bo sie zawstydzę :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi73 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Poświciłem tydzień ale uspawałem bagżnik (stelaż) pod kufer, swojego pomysłu, bo nigdzie nie mogłem znaleść sposobu mocowania. Uspawałem też gmola do osłony miski bo akcesoryjny kosztuje 269 zeta. Zrobię zdjęcia to pokażę tylko niech koledzy MT-kowcy się nie brachają za bardzo :biggrin: bo sie zawstydzę :blush:Ja zbieram się do zrobienia stelaża od jesieni i już kupiłem materiał :biggrin: , rurka fi20 o ściance 2mm . Nie za cienka ? Z jakiego materiału robiłeś swój? skontaktuj się z firmą www.mgg.com.pl oni dorobią Ci idealną szybę na wzór Twojej. Ja kiedyś dorabiałem u nich szybę do XVS-a i byłem naprawdę zadowolonyDzięki za adres, jutro dowiem się ile sobie liczą za dorobienie i dam znać , może będzie ktoś chętny na szybę . Zamówienie dwóch to już hurt ? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plok Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 2 lata temu kupiłem swojego mt ale był po małym szlifie na prawo :( w dniu zakupu dowiedziałem się o potomku w brzuchu więc moto musiałem zreannimować tanio . owijka grafitowa spełniła swoje zadanie lecz po 2 sezonach zaczyna się sypać i no to do rzeczy................szukałem , myślałem, i ... znalazłem warsztat który dorabia kolektory na zamówienie(polerowane, niepolerowane, ze spawem , bez) normalnnie cuda na kiju. wysłałem 2 fotki: i dostałem odpowiedź. cena ładnych polerowanych do 800 zł( oryg ok 3500-4000)moto zostaje u nich 2 dni.tu link http://www.motowydech.eu/pytanie czy przy różnicy temperatur i wody nie zacznie rdzewieć ? bo przebarwienia będą na pewno i żar w nocy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Edi73 Jutro zrobię zdjecia i moze uda mi się dodać. A jak nie to wyślę Ci na priva jak wyszedł mi tem stelaż pod kufer. Zrobiłem z dwuch rurek grubościenych fi 20 mm i z blachy 3 mm podstawa kufra z zaczepami monokej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRIFF Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 (edytowane) Panowie z prawej strony mam wyciek oleju spływa po pokrywie między kolektorami .Wydaje mi się ,że puścił uszczelniacz od widelek sprzęgła ,może to być ?A moż ktoś wie jakie rozmiary ma ten uszczelniacz i gdzie mozna nabyć ? Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez DRIFF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi73 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 skontaktuj się z firmą www.mgg.com.pl oni dorobią Ci idealną szybę na wzór Twojej. Ja kiedyś dorabiałem u nich szybę do XVS-a i byłem naprawdę zadowolonyWysłałem kilka fotek szyby, niestety odpisali mi że nie są w stanie dorobić szyby o takim kształcie Edi73 Jutro zrobię zdjecia i moze uda mi się dodać. A jak nie to wyślę Ci na priva jak wyszedł mi tem stelaż pod kufer. Zrobiłem z dwuch rurek grubościenych fi 20 mm i z blachy 3 mm podstawa kufra z zaczepami monokej.Jeśli udało Ci się zrobić fotki stelaża to z chęcią bym obejrzał , bo czas zabrać się za spawanie swojego.ja teraz żeźbie crash pady ,mam już prototyp, jak skończe to prześle Ci fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Ja też zrobiłem sam crash pady. Tylko nie wiem jak te zdjęcia tu wgrać :banghead: . Ale zapytam mądrzejszego od siebie, to mi podpowie. Dziś przyszedł mi kufer. Więc założyłem ten stelaż i pośmigałem ze 150 km z tym kufrem. Nawet dobrze, nic nie przeszkadza, mimo, ze duży ten kufer. Można latać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi73 Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 (edytowane) Udało mi się zrobić crash pad na silnik , na prawą strone . Jeśli ktoś posiada na lewą strone silnika to proszę o kontakt (potrzebuje wymiary i rozstaw śrub) Edytowane 3 Maja 2012 przez edi73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRIFF Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Panowie kto zna procedurę wymiany oleju silnikowego oraz pomiaru stanu w silniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0minik Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Panowie kto zna procedurę wymiany oleju silnikowego oraz pomiaru stanu w silniku ? 1. odkręcasz plastikową osłonę pod silnikiem2. Wykręcasz korek spustowy w zbiorniku oleju3. Wykręcasz z bloku silnika korek spustowy oleju (jak dobrze pamiętam to klucz 17 nasadowa z przedłużką)4. odkręcasz filtr oleju znajdujący się z przodu sinikaGdy już cały olej zleci a powinno go być około 4 litrów to:1. jeśli zakładasz nowy filtr to najlepiej nalej mu troszkę oleju do środka i pozwól mu się wchłonąć i koniecznie naoliw uszczelkę gumową przy filtrze i dokręć go ręką2. Zakręć wszystkie korki spustowe3. możesz zacząć nalewać oliwę do silnika tylko pamiętaj że wchodzi tam ponad 4 litry oleju i podczas nalewania musisz kontrolować stan w zbiorniku oleju żeby nie przelać. jeśli zbiornik oleju się zapełni to możesz delikatnie zakręcić rozrusznikiem ale bez odpalania żeby pompa go zaciągnęła do silnika.Stan oleju w tym motocyklu kontroluje się po rozgrzaniu silnika czyli odpalasz sprzęt na 10, 15 minut gasisz i sprawdzasz stan oleju. powinien znajdować się pomiędzy maximum a minimum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi73 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Skoro zoatał poruszony temat wymiany oleju to mam pytanko , po jakim przebiegu wymieniacie oliwe i jaką?Ja zalałem motul 7100 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0minik Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 olej powinno się wymieniać co 10 tys km lub co sezon. Ja do swojego MT-ka też wlałem motul 7100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Jakie powinno być ciśnienie w oponach w naszych MT 01? Podpowiedzcie koledzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BruusZX6 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Przód 2.5, a tył 2.9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.