Skocz do zawartości

Yamaha MT 01 ( MT01, MT-01 )


Rekomendowane odpowiedzi

Poświciłem tydzień ale uspawałem bagżnik (stelaż) pod kufer, swojego pomysłu, bo nigdzie nie mogłem znaleść sposobu mocowania. Uspawałem też gmola do osłony miski bo akcesoryjny kosztuje 269 zeta. Zrobię zdjęcia to pokażę tylko niech koledzy MT-kowcy się nie brachają za bardzo :biggrin: bo sie zawstydzę :blush:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poświciłem tydzień ale uspawałem bagżnik (stelaż) pod kufer, swojego pomysłu, bo nigdzie nie mogłem znaleść sposobu mocowania. Uspawałem też gmola do osłony miski bo akcesoryjny kosztuje 269 zeta. Zrobię zdjęcia to pokażę tylko niech koledzy MT-kowcy się nie brachają za bardzo :biggrin: bo sie zawstydzę :blush:

Ja zbieram się do zrobienia stelaża od jesieni i już kupiłem materiał :biggrin: , rurka fi20 o ściance 2mm . Nie za cienka ? Z jakiego materiału robiłeś swój?

 

skontaktuj się z firmą www.mgg.com.pl oni dorobią Ci idealną szybę na wzór Twojej. Ja kiedyś dorabiałem u nich szybę do XVS-a i byłem naprawdę zadowolony

Dzięki za adres, jutro dowiem się ile sobie liczą za dorobienie i dam znać , może będzie ktoś chętny na szybę . Zamówienie dwóch to już hurt ? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 lata temu kupiłem swojego mt ale był po małym szlifie na prawo :( w dniu zakupu dowiedziałem się o potomku w brzuchu więc moto musiałem zreannimować tanio . owijka grafitowa spełniła swoje zadanie lecz po 2 sezonach zaczyna się sypać i no to do rzeczy................

szukałem , myślałem, i ... znalazłem warsztat który dorabia kolektory na zamówienie(polerowane, niepolerowane, ze spawem , bez) normalnnie cuda na kiju. wysłałem 2 fotki: i dostałem odpowiedź. cena ładnych polerowanych do 800 zł( oryg ok 3500-4000)

moto zostaje u nich 2 dni.

tu link

http://www.motowydech.eu/

pytanie czy przy różnicy temperatur i wody nie zacznie rdzewieć ? bo przebarwienia będą na pewno i żar w nocy :)

post-43881-0-71913300-1334164868.jpg

post-43881-0-85219700-1334164885.jpg

post-43881-0-59537400-1334165347.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z prawej strony mam wyciek oleju spływa po pokrywie między kolektorami .Wydaje mi się ,że puścił uszczelniacz od widelek sprzęgła ,może to być ?

A moż ktoś wie jakie rozmiary ma ten uszczelniacz i gdzie mozna nabyć ?

Edytowane przez DRIFF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skontaktuj się z firmą www.mgg.com.pl oni dorobią Ci idealną szybę na wzór Twojej. Ja kiedyś dorabiałem u nich szybę do XVS-a i byłem naprawdę zadowolony

Wysłałem kilka fotek szyby, niestety odpisali mi że nie są w stanie dorobić szyby o takim kształcie

 

Edi73 Jutro zrobię zdjecia i moze uda mi się dodać. A jak nie to wyślę Ci na priva jak wyszedł mi tem stelaż pod kufer. Zrobiłem z dwuch rurek grubościenych fi 20 mm i z blachy 3 mm podstawa kufra z zaczepami monokej.

Jeśli udało Ci się zrobić fotki stelaża to z chęcią bym obejrzał , bo czas zabrać się za spawanie swojego.

ja teraz żeźbie crash pady ,mam już prototyp, jak skończe to prześle Ci fotki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zrobiłem sam crash pady. Tylko nie wiem jak te zdjęcia tu wgrać :banghead: . Ale zapytam mądrzejszego od siebie, to mi podpowie. Dziś przyszedł mi kufer. Więc założyłem ten stelaż i pośmigałem ze 150 km z tym kufrem. Nawet dobrze, nic nie przeszkadza, mimo, ze duży ten kufer. Można latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

post-50631-0-23227600-1336059225_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Udało mi się zrobić crash pad na silnik , na prawą strone . Jeśli ktoś posiada na lewą strone silnika to proszę o kontakt (potrzebuje wymiary i rozstaw śrub)

Edytowane przez edi73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kto zna procedurę wymiany oleju silnikowego oraz pomiaru stanu w silniku ?

 

 

1. odkręcasz plastikową osłonę pod silnikiem

2. Wykręcasz korek spustowy w zbiorniku oleju

3. Wykręcasz z bloku silnika korek spustowy oleju (jak dobrze pamiętam to klucz 17 nasadowa z przedłużką)

4. odkręcasz filtr oleju znajdujący się z przodu sinika

Gdy już cały olej zleci a powinno go być około 4 litrów to:

1. jeśli zakładasz nowy filtr to najlepiej nalej mu troszkę oleju do środka i pozwól mu się wchłonąć i koniecznie naoliw uszczelkę gumową przy filtrze i dokręć go ręką

2. Zakręć wszystkie korki spustowe

3. możesz zacząć nalewać oliwę do silnika tylko pamiętaj że wchodzi tam ponad 4 litry oleju i podczas nalewania musisz kontrolować stan w zbiorniku oleju żeby nie przelać. jeśli zbiornik oleju się zapełni to możesz delikatnie zakręcić rozrusznikiem ale bez odpalania żeby pompa go zaciągnęła do silnika.

Stan oleju w tym motocyklu kontroluje się po rozgrzaniu silnika czyli odpalasz sprzęt na 10, 15 minut gasisz i sprawdzasz stan oleju. powinien znajdować się pomiędzy maximum a minimum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...