BruusZX6 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 W moim przypadku po rozebraniu okazało się że sprężyna nietrzymała wymiaru i to ona chyba była winna ślizgania ale skoro kupiłem też tarcze to je zmieniłem.Nowe tarcze i te orginalne miały te same wymiary. Gdzieś w necie czytałem że do nowych V maxów zakładają podwójną sprężynę(DD mod) tzn. dokładają jeszcze jedną i można zapomnieć o ślizganiu sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsakul1978 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Coś nie mam szczęścia w tym sezonie.. Najpierw zaczęło ślizgać się sprzęgło, a teraz jeszcze Mt'ek zaczął mi palić bezpieczniki i nie chodzi pompa paliwa :( Dziś wyciągam alarm bo może to od niego i zabieram się za reanimację.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 oj jeśli pompa Ci padła to współczuje cena ok 1000 euro - też mi padła jak miałem jeszcze mteka zacierają się a używki cięzko dostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 :banghead: 1000 Eurasów za pompę, a nie można dopasować od czegoś innego? oj jeśli pompa Ci padła to współczuje cena ok 1000 euro - też mi padła jak miałem jeszcze mteka zacierają się a używki cięzko dostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsakul1978 Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 mlubon a Tobie jak pompa padła to też paliło Ci bezpiecznik? u mnie pali 10A opisany jako "sygnał" a przy okazji po każdym wyłączeniu zapłonu licznik przestawia się z km na mile.. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) u mnie były takie objawy jakby nie palił na wszystkie świece jadąc delikatnie tak ok 2 tys obrotów bądż stojąc i trzymając gaz w okolicach tych obrotów miał nierówną pracę to było okresowo zazwyczaj jak był ciepły (ponoć wpływ temperatury miął wpływ na metriał z jakiego była pompa coś się rozszerzało i zacierało) i to sie tak działo przez cały sezon aż mi się zesrała podaczas wyprzedzania bezpieczniki całe ale mi błędy jakies wyrzucał nie pamiętam już jakie konkretnie i świece wypalał - przywiozłem 2 pompy używki we bańce z paliwem na krótko podawały a na motocyklu dupa tez przerywały i musiałem nową załatwićpróbowałem dopasować od innych ale nie udało sie nie pamietam już dokładnie ale wartości ciśnień inne były na bank w innych modelach i chyba obudowy minimalnie też się różniły a denso mnie spuściło jak chciałem zakupić samą pompę bez obudowy plastikowejjeszcze jedna rzecz te pompy były na kampanie ale tylko pierwsze serie bo potem ponoć coś zmienili - ale to już szczegółowo trzeba sie dopytać choc jak zgłaszałem że pompa głośno pracuje jeszcze na gwarancji to taki mówili jej urok a potem ch*j płacić kazali na szczęście się udało to ogarnąć Edytowane 30 Maja 2012 przez mlubon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsakul1978 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 no i mam tyś ojro w kieszeni :)Okazało się, że za całe zamieszanie winny był alarm.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 tzn, że alarm był odpowiedzialny za te wszystkie jazdy z pompą itd??no i mam tyś ojro w kieszeni :)Okazało się, że za całe zamieszanie winny był alarm.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsakul1978 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 U mnie tak.. wytargałem cały alarm i problem zniknął, moto chodzi jakby nigdy nic :)Jeszcze tylko sprzęgło nowe w tym tygodniu założę i będzie cacy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRIFF Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Czesc .Co w tej pompie jest takiego ,że ona kosztuje ok 1000 e ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 (edytowane) Czesc .Co w tej pompie jest takiego ,że ona kosztuje ok 1000 e ?No z Japonii jest :) a tam teraz kryzys Edytowane 21 Czerwca 2012 przez drex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsakul1978 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Panowie, a tak z innej beczki powiedzcie mi na jakich gumach w swoich MT'ekach jeździcie? Przyszedł czas na zmianę i sam nie wiem czy pozostać przy Pilot Powerach 2CT czy szukać czegoś innego. W sumie to za wyjątkiem tego, że giną w mgnieniu oka to nic złego o nich powiedzieć nie mogę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0minik Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 jeździłem na continentalach attack"ach, michelinach power pure 2ct, pirelli diablo strada i powiem szczerze że pirellki jak dla mnie to były najlepsze gumy a teraz sobie kupiłem pirelli Angel st ale nic o nich nie mogę powiedzieć bo jeszcze leżą w garażu na regale i czekają na swoją kolej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Ja jeżdżę na Metzelerach Z8 Roadtec. W zeszłym roku przed sezonem zakupiłem komplet, w połowie sezonu złapałem dziurę w tylnej i ją wymieniłem. Przód zrobił jakieś 14-15 tys km, a tył - 6-7 tys km. Oponki są ZARYPISTE !!! Pięknie trzymają na winklach. Niestety przednia się już kończy: na bocznych powierzchniach już ścieram znaczniki. Ale taka ich uroda: na środku i bokach jest guma o różnej twardości. Zdecydowanie polecam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Ile trzeba zapłacić za taki zestaw? Ja jeżdżę na Metzelerach Z8 Roadtec. W zeszłym roku przed sezonem zakupiłem komplet, w połowie sezonu złapałem dziurę w tylnej i ją wymieniłem. Przód zrobił jakieś 14-15 tys km, a tył - 6-7 tys km. Oponki są ZARYPISTE !!! Pięknie trzymają na winklach. Niestety przednia się już kończy: na bocznych powierzchniach już ścieram znaczniki. Ale taka ich uroda: na środku i bokach jest guma o różnej twardości. Zdecydowanie polecam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.