Harry Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Tylko nie krzyczeć, że piszę post o sprzęgle choć tyle tego jest w archiwum :) Moje pytanie dotyczy dokręcenia śrub. Czy wszystkie śruby na sprzęgle należy dokręcić maksymalnie, dokładnie chodzi mi o dokręcenie tej płytki dociskowej, pod którą są sprężyny, na maxa?Pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 hmm nie wiem jakie są momenty dokręceń ów śrub ale jak ja to skręcałem to do oporu oczywscie z lekkim wyczuciem ale tak czy siak kazda z tych śrub jest zabezpieczana wiec nie powinny sie odkręcic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 ja skręciłem do oporu i zabezpieczyłem tymi podładkami co się zagina na śrube,tylko mam takie małe pytanie bo nie wiem czy dobrze złozrzyłem to sprzęgło bo jest tam 6 podkładek które wsadziłem między sprężyny a ten aluminiowy docisk,czy dobrze to poskładałem czy to sie inaczej składa :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 dobrze, podkładki mają być na tych tulejach i pod dociskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 śruby trzeba dokręcić z wyczuciem, najlepiej jest klucz złapać tuż przy samej śrubie. a zabezpieczenia nie pozwolą im się odkręcić..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 śruby trzeba dokręcić z wyczuciem, najlepiej jest klucz złapać tuż przy samej śrubie. a zabezpieczenia nie pozwolą im się odkręcić.....nie rozumiem :) mógłbyś jaśniej powiedzieć o co chodzi :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Najlepiej by było jakby to dokręcić kluczem dynamometrycznym. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 chyba jako jedyny kapuje o co chodzi haremu :):P na poczatek dobra rada:) jak skłądasz sprzęgło to posmaruj tarcze sprzegłowe olejem (odrazu będzie zwarte i gotowe do działania) DOBIJ ŚRUBY DO KOŃCÓWKI GWINTU:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Chodziło mi o to, żeby klucz trzymać jak najbliżej śruby, tzn, jeżeli zaciśniemy pęść prawej ręki, to ta część klucza, która obejmuje śrubę jak najmniej wystawała z pięści.........Nie wiem, czy do końca się zrozumieliśmy, chodzi o to, żeby działać siłą na niezbyt dużym ramieniu, i nie dokręcać tych śrub tak, jak np. nakrętki osi koła................Najlepiej by było jakby to dokręcić kluczem dynamometrycznym. Na nic się zda klucz dynamometryczny, jeżeli nie będziemy wiedzieli, z jakim momentem te śruby dokręcać, a takich informacji raczej nie znajdziemy w serwisówce :-D (chodzi o sprzęty typu mz wsk cz jawa itp. , wcale nie twierdzę że w japoniach nie trzeba używać klucza dynamometrycznego ............. A tak w ogóle to najlepiej zrobić to Z WYCZUCIEM każdy średnio zaawansowany amator motocykli będzie wiedział o co chodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Nowe tarcze powinno sie zalać olejem takim jak będzie w silniku na pare godzin przed uruchomieniem silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 powinno sie przy wymianie żarówki wykręcac bezpiecznik:) przesmarowanie tarczy wystarcza:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 jezeli chodzi o mz to ja kiedys mialem w ts 150 cos takiego ze sprzeglo mialo wybite takie dwa znaki (jeden byl na darczy dociskowej a drugi na tyb bolcu co sie sprezyny zaklada). I jak sie to inaczej poskladalo to rozpieprzal sie kosz sprzeglowy (pekala piasta). Ale moze w etz tak nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 cieszę się, że ktoś posiada taki sprzęt jak mz ts 150 ;) ;) :D :D :P Ja w swojej nie mam żadnych znaków ani na bolcu ani na tarczy dociskowej :? :? :? nie wiem, może to kwestia rocznika, może w późniejszych latach produkcji (ja mam '83) wszystko było już lepiej wyważone????????? nie mam pojęcia. A to rozpieprzenie kosza to przy jakich obrotach ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 moja ts 150 byla z 85 r. Sam kosz nie pekal , tylko piasta kosza (to co jest przynitowane do samego kosza.) Pekalo to od strony lancuszka sprzeglowego. U mnie znaki byly. Na tarczy dociskowej taki wystajacy punkt, kropka , a na zabieraku byl wybity punkt. Niby sprzeglo okragle, mozna zalozyc obojetnie jak, ale peknie po jakims czasie. Wiem bo sam testowalem ;) Jak rozbierzesz kiedys sprzeglo w swojej ts to jak nie ma znakow to sobie zaznacz farba czy jak tam chcesz, ale radze je zlozyc tak jak bylo, jezeli chodzilo do tej pory dobrze i nic nie pekalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Ja mam MZ ts 250/1 Silnik będize już od etz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.