boom Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Co do spalania,to uwierzcie lub nie,ale po trasce przy sredniej 130 wzial 6,6l.Mniej o caly literek niz norma ksiazkowa.Po gorach i z plecaczkiem 7,7l.Wielokrotnie sprawdzane.Mile zaskoczenie.Jedyna niedogodnosc to to,ze lampka rezerwy zapala sie kiedy jest polowa waszki w zbiorniku,czyli ok 12l.Trzeba zalozyc dodatkowy wskaznik(czytaj zima).A tak przy okazji HD night rod to bardzo fajny sprzecik.ale to co potrafi spozyc i jakosc wykonania,mozna podyskutowac :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cender Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 jednak prześwit jest tragiczny, podłogi szybko przycierają o nawierzchnię Z podłogami może i owszem - ja tam nie narzekałem w swoim miałem podnożki. Co do hamulców - nie wiem jakie V-Rod ma teraz - ja jeździłem V-Rodem w 2004 i porównywałem ich jakośc do hamulców Rocketa z 2004 No i jakoś wykonania HD to po prostu masakra jak za tę cenę. Moim zdaniem dyskusja RIII vs V-Rod jest trochę jałowa bo RIII nie do końca wpisuje się w żadny kanon. Jest po prostu klasą samą w sobie. Prędzej porównywałbym V-Rod'a i nowego Thunderbirda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 na odcinku Jelenia Gora-Szklarska Poreba,gdzie zaczelismy sie macac z V-max-em i Banditem 1200.Wtedy,a i owszem,musialem zaprzegnac wszystkie kobyly...i daly rade Dały radę, czyli co? Porobiłeś v-maxa? W to nie uwierzę, no chyba, że kierownik był dupowaty ;P Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Pamietaj ze nie byl to sprint od swiatel do swiatel, ale trasa. Tam niestety stary VMax ( bo chyba o starym mowa ) nie zachwyca. Gietka rama i gumowy przod a hamulce ledwo ledwo daja rade. Co innego nowy, tu Rocket mialby duze problemy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Dały radę, czyli co? Porobiłeś v-maxa? W to nie uwierzę, no chyba, że kierownik był dupowaty ;P No wyobraz sobie ze porobilem.Nie wiem czy znasz ten konkretny odcinek tj. od Celwiskozy w Jeleniej do zjazdu na Piechowice byli moi.Jest to do znaczny odcinek z kilkoma prostymi ,ale glownie winkle.Nie wiem czy kierownik byl dupowaty,ale napewno zalezalo im aby nie byli wyprzedzeni.Pewnie to byl fart i tyle.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariadal Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Hej. Szukam serwisówki do Rocketa III. Może być PDF, ksero itp. Obojętne. Ma ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SHEMP Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Własnie pojeździłem ok 200km Rocketem III - wrazenia jeźdzca z VTX: zalety: mocny silnik, dobre hamulce, dobrze jeździ po zakrętach wady: skrzynia biegów - kultura pracy i zestopniowanie przypomina Suzuki (a to juz XXI wiek - wstyd), kolektor wydechowy smaży prawą nogę, rozwiązanie lewarków od skrzyni - cóż można się przyzwyczaić, ale po co?, prowadzenie w koleinach i po dziurach fatalne, praca silnika przy utrzymywaniu stalem prędkosci to jakby jechać z przytkanym gaźnikiem - podobno trzeba wgrać nowe oprogramowanie Wydaje mi się, że za pieniądze, które kosztuje Triumph za dużo niedomagań. Drugi temat to dostępność akcesoriów aftermarketowych - praktycznie nie ma nic Pożyczyłem moto od kolegi, żeby przekonać się czy warto kupic - wniosek NIE WARTO :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) hmm dziwne odczucia. Zrobiłem na Rockecie 10tys km i nie moge się zgodzić z tymi negatywami. Proponuje pozmieniac biegi na FJR1300, trzeba długo trenowac zeby wchodziły ładnie a na Rockecie bez sprzegła w góre w dół, pięknie. Nie wiem jak ty na tym siedziałeś, że kolektor ci coś smażył. Jezdze czasem w jeansach w lato i nie czuje takich rzeczy. W koleinach bywa róznie ale to chyba wina szerokosci tylnego laczka i masy motocykla. Poprostu chcąc z koleiny sie wydostac trzeba troche zdecydowaniej wytracic tego byka z toru jazdy. To jest motocykl dla wiekszych facetów żeby siła i masą potrafili to opanować :icon_razz: Edytowane 15 Listopada 2011 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapir Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Hej. Szukam serwisówki do Rocketa III. Może być PDF, ksero itp. Obojętne. Ma ktoś? Ja mam jakby coś, chętny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 W sieci sciaga sie ja bez problemu chyba nawet z oficjalnej strony, poszukac sie nie chce :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.