zalmen3 Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Zaczne od problemu:Wreszcie odebralem moto z serwisu i od razu zauwazylem, ze cos jest nie tak z przednim zawieszeniem, a mianowicie podczas jazdy z pasazerem (solo tez, ale w mniejszym stopniu) przy ostrzejszym chamowaniu moto ma duza tendencje do shimmy (kierownica zaczyna ostro drgac) dodam, ze mam amor skretu, a lozyskowanie glowki mialo byc wymienione w serwisie, wiec chyba jest nowe. Czy przyczyna moze byc zle ustawione przednie zawieszenie (do takiego obciazenia) czy jest to jakas powazniejsza awaria :?: Pytanie jest nastepujace:Czy mozna dosc czesto majstrowac przy nastawie twardosci zawieszenia, czy powinienem raczej znalezc jeden optymalny dla jazdy solo i z pazazerem nastaw i w miare mozliwosci nie zmieniac go gdyz to szkodzi calemu zawieszeniu :?: Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 a moze winna jest opona ?? moge sie mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Zaczne od problemu:Wreszcie odebralem moto z serwisu i od razu zauwazylem, ze cos jest nie tak z przednim zawieszeniem, a mianowicie podczas jazdy z pasazerem (solo tez, ale w mniejszym stopniu) przy ostrzejszym chamowaniu moto ma duza tendencje do shimmy (kierownica zaczyna ostro drgac) dodam, ze mam amor skretu, a lozyskowanie glowki mialo byc wymienione w serwisie, wiec chyba jest nowe. Czy przyczyna moze byc zle ustawione przednie zawieszenie (do takiego obciazenia) czy jest to jakas powazniejsza awaria :?: Pytanie jest nastepujace:Czy mozna dosc czesto majstrowac przy nastawie twardosci zawieszenia, czy powinienem raczej znalezc jeden optymalny dla jazdy solo i z pazazerem nastaw i w miare mozliwosci nie zmieniac go gdyz to szkodzi calemu zawieszeniu :?: Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam cos mi się zdaje, że jak było łożysko główki wymieniane to albo je za mocno skręcili albo za słabo... ale to tylko takie gdybanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Ja nie mam amora skrętu, z prostej przyczyny..nigdy nie był mi potrzebny,ty go posiadasz i jeszcze wpadasz w shimme... pozatym jestes pewien swoich tarcz?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 jeżeli bylo wymieniane tylko łożysko w główce ramy to prawdopodobnie to jest przyczyną!! poprostu łożysko sie układa i trzeba podjechać do nich i oni dociągną za pomocą klucza zwanego potocznie pazurkowym. po skasowaniu luzu drgania podczas hamowania znikną. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Też się zgadzam z przedmówcą, czyli z paluchem. Choć sam bym jeszcze przyglądnął się oponce, czy nie wyząbkowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 6 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Ja nie mam amora skrętu' date=' z prostej przyczyny..nigdy nie był mi potrzebny,ty go posiadasz i jeszcze wpadasz w shimme... pozatym jestes pewien swoich tarcz?? pozdrawiam[/quote'] No i to mnie wlasnie przeraza... nigdy wczesniej sie tak nie dzialo, a teraz po serwisie jest ten efekt :? Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 od serwisu tarcze sie nie krzywią. jeśli nic więcej nie było grzebane oprócz łożyska głowki to logiczne jest że to właśnie to jest przyczyną.pozdrawioam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 od serwisu tarcze sie nie krzywią. taaaa z tym że coś mi sie zdaje że to nie był zwykły serwis tylko naprawapo dzwonie/szlifie :P ale tak jak pierwszy stwerdziłem :) wyglada mi to na łożysko główki ramy jednak :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Zalmen, pochwal sie w koncu co za artysci ci ten motocykl robili. Bo z tego co piszesz na forum, to nasadzili tyle kwiatkow, ze bania mala... W sumie mozliwosci sa tylko dwie, wiec sie spytam: ci na Jezycach, czy ci na Grunwaldzie? ;-) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 7 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Zalmen, pochwal sie w koncu co za artysci ci ten motocykl robili. Bo z tego co piszesz na forum, to nasadzili tyle kwiatkow, ze bania mala... W sumie mozliwosci sa tylko dwie, wiec sie spytam: ci na Jezycach, czy ci na Grunwaldzie? Tu jest wszystko opisane:http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=33704Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 od serwisu tarcze sie nie krzywią. jeśli nic więcej nie było grzebane oprócz łożyska głowki to logiczne jest że to właśnie to jest przyczyną. pozdrawioam tak,ale tarcze sie krzywia od dzwona,po ktorym moto udało sie do serwisu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 tak,ale tarcze sie krzywia od dzwona,po ktorym moto udało sie do serwisu... to juz nam kolega Zalmen3 wyjasnił post wcześniej ;) Tu jest wszystko opisane: http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=33704 Pozdrawiampozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.