enduromaster Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 wpadnij do pożądnego serwisu motocyklowego i popytaj, z reguły serwisy mają specialne katalogi z częściami, a co do rozbiórki 4T to bez mechanika bym się nie brał Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PYTON 74 Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Niestety ten silnik nie bedzie jezdzil na dorabianych w Polsce pierscieniach' date=' ani tlokach - radze zapomniec o tym i kupic oryginalne czesci. [/quote'] I z tym się zgodzę z kolegą Adamem. Naprawiam Hondy i sprzedaję części i miałem już klientów, którzy kupowali blok cylindrów po tym jak wcześniej zamontowali w silniku dorabiane pieścienie. To są inne materiały - a moim zdaniem odpowiedzialność tego elementu zbyt duża, żeby ryzykować. Lepiej wydać parę złoty więcej i mieć pewność. Musisz jednak pomierzyć cylinder z kimś, który ma doświadczenie, by określić czy możesz zamontować nominalne pierścienie czy musisz robić szlif i wymienić tłok z pierścieniami na I szlif. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slash Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Jest taka firma w piwnicznej-nazywa się MOTOBOT.można u nich zamówic wszystko i z reguły wszystko jest, nawet napomknięte wczesniej tłoki do xs 1100!!! Cytuj Serwis Motocyklowy KrosnoPużaka 22609248264 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo54 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 moj transalp wciaga 1,5L/1000km. :) chyba pora przejść na towot . hahahahahaha!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Kiedys trzeba wreszcie zrobic remont. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo54 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 jako placebo jeszcze można dać hipol gl5 90w140 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Niestety ten silnik nie bedzie jezdzil na dorabianych w Polsce pierscieniach, ani tlokach - radze zapomniec o tym i kupic oryginalne czesci. I z tym się zgodzę z kolegą Adamem. Naprawiam Hondy i sprzedaję części i miałem już klientów, którzy kupowali blok cylindrów po tym jak wcześniej zamontowali w silniku dorabiane pieścienie. To są inne materiały - a moim zdaniem odpowiedzialność tego elementu zbyt duża, żeby ryzykować. Lepiej wydać parę złoty więcej i mieć pewność. Musisz jednak pomierzyć cylinder z kimś, który ma doświadczenie, by określić czy możesz zamontować nominalne pierścienie czy musisz robić szlif i wymienić tłok z pierścieniami na I szlif. Pozdrawiam Sorry ale niby dlaczego nie mozna dorobic sobie pierscieni???? Przeciez dowiedziec sie z jakiej konkretnie stali sa zrobione zurzyte pierscienie to nie problem, ewentualnie probe twardosci pierscienia i dobrac pod nia odpowiednia stal. Granice plastycznosci tez mozna okreslic a co za tym idzie dobrac taki material aby nie byl zbyt kruchy co w tym przypadku byloby niezdrowym dla silnika. Tylko pytanie czy zaklady dorabiajace pierscienie zwracaja uwage na takie szczegoly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 a nie mozna zadzonic do seriwsu i sie dowiedziec ?? Moze nie beda mieli tak tragicznych cen :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 No własnie co z polskimi pierscieniami-tak mi sie wydaje że skoro polska firma "Paradowscy" potrafi zrobic zawory które smiało montuje sie do japończyków to może i ktos równie dobrze "podrabia" pierścienie :). Co wy na to? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Przeciez dowiedziec sie z jakiej konkretnie stali sa zrobione zurzyte pierscienie to nie problem, ewentualnie probe twardosci pierscienia i dobrac pod nia odpowiednia stal. Nie wiem jak teraz , ale kiedyś pierścienie wykonane były z żeliwa .Gdyby dorobienie nowych pierścieni byłoby łatwe , nikt nie kupowałby drogich orginalnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Robione w Polsce pierscienie sa wystarczajace do silnikow samochodowych krecacych srednio 4 tys obr/min, ale nie wytrzymuja srednich obrotow ok 6 tys, w ktorych kreca sie silniki motocyklowe.Natomiast rynek motocyklowy jest za maly by wymusic na producentach zmiane technologii i uzasadnic inwestycje w nowsze maszyny i drozszy material.Nie ma rowniez wsrod osob produkujacych pierscienie czlowieka z wizja ( taka jaka mieli Paradowscy jak sadze ), zeby zrobic produkt na wyzszym poziomie i w momencie gdy rynek sie powiekszy ten produkt juz tam bedzie, a nie dopiero inwestowac i uczyc sie nowej technologii w momencie gdy potrzeba sie pojawi. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.