Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Obiło mi się o uszy że jak sie zmieni wydech to trzeba i gaźnik przestroić bo ponoć można silnik zatrzeć, czy to prawda?

 

Prawda

 

Czy mógłbyś Strzałek rozwinąć bardziej ten temat, bo jestem zainteresowany wymianą wydechu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie z aluminium które zostało anodowane na złoto.....

...no to jasne;chodzi o felgi czy lagi;te ostatnie wyglądają dziwacznie przy innych "normalnych" dr'ach.

 

Chodziło mi o silikon w sprayu albo plak...silikon w sprayu kojarzy mi się raczej z uszczelnianiem a nie nabłyszczaniem...

Może mi to ktoś wyjaśnić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze sam chciałbym takiego!!!!

 

Z tego co zrozumiałem(najważniejsze):

nowy lakier-rama+bak

remont silnika-nowytłok, cylinder zawory,

Prawdopodobnie zmieniony wydech .

Dodaje sportowe pierdoły jak na ostatnim obrazku.

 

Jak dla mnie dojdzie do 1500 albo więcej.

 

'93, 45 tys po remoncie, całkiem rewela jak na nasz rynek.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego linku co podał Wazzabii Wynika że najlżejsza DR ma 113kg (wersja terenowa jak mi się wydaj) a uliczna ma 130  

To jest waga w stanie suchym. Moja sucha ważyla 124 a gotowa do jazdy 136.

 

Da rade tą uliczną odchudzić do 113kg ???

Teoretycznie tak, ale wersja terenowa ma plastikowy czyli lzejszy bak i kilka innych rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto slyszal o tuningu 350 na 440 na forum suzuki dr pare osob wspominalo o takim zabiegu

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersja terenowa to jest zwykla DR 350? bo jak widze to gdy pojawia sie juz wersja S/SE/SH/SHC to sa duzo ciezsze? czyli po prostu czysta DR 350, tak?

Bez 2 zdań :) . DR 350 ma mniej restrykcyjny tłumik,ale nie przelotowy !!! i nie akcesoryjny. Po założeniu jakiegoś CDR'a czy Yoshi podejrzewam,ze pod 40 hp dobje. W zasadzie smo wyjecie gumy z airboxu daje 1 km 8)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez 2 zdań Very Happy . DR 350 ma mniej restrykcyjny tłumik,ale nie przelotowy !!! i nie akcesoryjny. Po założeniu jakiegoś CDR'a czy Yoshi podejrzewam,ze pod 40 hp dobje. W zasadzie smo wyjecie gumy z airboxu daje 1 km Cool

Pozdrawiam

Ja miałem wydech sebringa, wyjętą gume z filtra, odpowietrzenie skrzyni puszczone w dół a nie do filtra, do tego większa dysze i zaostrzona iglice od dołu. Efekt był sporo odczuwalny szczególnie na wysokich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem wydech sebringa, wyjętą gume z filtra, odpowietrzenie skrzyni puszczone w dół a nie do filtra, do tego większa dysze i zaostrzona iglice od dołu. Efekt był sporo odczuwalny szczególnie na wysokich obrotach.

ja mam tłumik FMF, zdjetą gume, odpowietrzona skrzynie i calkowicie zmieniony gaźnik, dodatkowo wszytko co bylo zbedne jest wywalone tzn. swiatla(no moze niemiec troche przeadzil z tym przednim :) ale teraz juz jest) zegary, akumulator, podnozki pasazera, wzmocnienia tylnego blotnika, takze teraz hard enduro pelna geba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...