Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

A ma ktoś może do sprzedania ten wykręcany wizjer ( dekielek w pokrywie zapłonu ) do obracania wałem? Z mojego cieknie olej, ciekawe nie??

 

ja u siebie troche za mocno to dokręciłem i przy odkrecaniu obrócił sie sie pare razy ampul :P .

Musiałem rozwiecic ten dekielek i kupiłem nowy w salonie. Koszt 30zł.

Tam jest taka gumowa uszczelaka, moze ją wymień i wystarczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie troche za mocno to dokręciłem i przy odkrecaniu obrócił sie sie pare razy ampul :biggrin: .

Musiałem rozwiecic ten dekielek i kupiłem nowy w salonie. Koszt 30zł.

Tam jest taka gumowa uszczelaka, moze ją wymień i wystarczy :crossy:

Ja tez to za mocno dokręciłem, teraz nie moge odkręcić ale ampul nie jest jeszcze do końca zjechany. Ten oring wymieniłem ale to nie przez to olej cieknie. Tam gdzie jest miejsce na klucz ampulowy musi być jakies pęknięcie i to własnie tam wycieka, dziwna sprawa, myślałem, że to lity odlew. Zalałem to narazie sylikonem ale i tak troche puszca, może zawitam do serwisu, pozDRo.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stator - stojan w naprawie będzie na następny tydzień. A te schematy gaźnika dotyczą TM33, TM36 jest inny z pompką paliwa, na http://www.satfilm.pl/~dr350/ jest tylko jego zdjęcie w zakładce tuning - ten z prawej. A tak wygląda ten niesławny stator jak kogoś to interesuje http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki---DR350-,-DR-...807031023a17296.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Moglby mi ktos poradzic cos odnosnie przedniego zawieszenia upside down w DRce? Wiem ze to strraszne ustrojtwo(ciezkie jak diabli) i wogole nigdy wiecej. Ale do rzeczy- system SHC byl juz padniety od kad ja mam. Dupa jest podniesiona nieznacznie na dzwigienkach kouba links, a przednie zawieszenie jest zaslepione i zalane po same korki olejem. Niby dziala, ale z przodem jest fatalnie! Poradzcie czy mozna jakos sztucznie podniesc przodek tak zeby przeswit miedzy kolem a blotnikiem byl wiekszy? Smiesznie to wyglada, a praktycznie kazdy wyskok konczy sie duuzym nurem i proba katapultowania mnie z siodla. Do czasu myslalem ze ten typ tak ma, ale po ostatniej jezdzie na "zwyklej" DR 350 S stwierdzilem ze to massakra. Moja SHC na nowym tloku rozwierconym do 440 praktycznie wogole nie idzie z gazu na gume! Tak nisko siedzi na tych upsach i tak ciezkie jest to gowno! (w przeciwienstwie do wspomnianej wczesniej -eSki ktora smiga na jednym kole az milo) Lagi sa wkrecone na maksa w polke, od dolu ustawione jest na hard. Nie wiem czy mozna jakos podniesc przednie zawieszenia? Poradzcie cos...

Z gory dzieki!

 

Pozdrawiam!

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu zmień zawieszenie na takie jak w S, tu są lagi nawet nie drogo:

 

http://moto.allegro.pl/item406758996_suzuk...lagi_przod.html

 

półki dokupisz na:

 

http://shop.ebay.co.uk/items/_W0QQ_dmptZUK...b=&_trksid=m270

 

i po problemie, pozDRo.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc chłopaki

interesuje mnie kupno wersji dr350 : dr 350 S .

Macie jakies strony giełdy niemieckiej gdzie gdzie mozna rozejrzec sie za DR-ką?

Weszłem na ebay to zaledwie było 4 sztuki :notworthy:

 

 

Ja te dwie tylko znam :icon_question: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo, mam problem ze swoją deerą, kupiłem ją niedawno i niepokoiło mnie takie leciutkie pukanie, myślałem że to zawór stuka, dziś wziołem się za regulacje(z http://www.dr350.jak.pl/) okazało się że zawory nie mają luzu, więc ustawiłem: ssące na 0.05 z lekkim luzem ale 0.10 juz nie wchodziło i wydechowe 0.10-0.15. Po złożeniu okazało się żę nie mam dekompresora(nie blokuje sie tylko trzeba go trzymać, pracuje też nie za dobrze) i wogule po odpaleniu zawory ostro dzwoniły. Rozkręciłem to i patrze żę wogule ten wałek od dekompresora nie dotyka do dźwigienki(czy jak to sie nazywa) i co tu zrobić, luzy są git sprawdzałem jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stator - stojan w naprawie będzie na następny tydzień. A te schematy gaźnika dotyczą TM33, TM36 jest inny z pompką paliwa, na http://www.satfilm.pl/~dr350/ jest tylko jego zdjęcie w zakładce tuning - ten z prawej. A tak wygląda ten niesławny stator jak kogoś to interesuje http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki---DR350-,-DR-...807031023a17296.

pozdrawiam.

 

OOO widze,moja pierwsza DRka jest na forum :icon_mrgreen: Berlin, Złotów,Kostrzyn a teraz Gdynia :biggrin: Przez ten gaznik ja sprzedalem,bo sobie nie moglem poradzic z nim,ale rozmawiajac pozniej z Marcinem wiem,ze opanowal sprawe i dobrze,bo wygar to ta DR ma jak zadna inna :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj ustawiłem zawory na pozycji: wydechowe kiedy ssące są otwarte na max, i na odwrót, luzy dałem jak wcześniej tylko że jak ustawie w pozycji takiej jak w serwisówce karzą to nie ma wogule luzu, ale zawory już nie dzwonią(jest tylko to pukanie co przed ustawianiem), czy tak może być? A i mam łańcuszek rozrządu do wymiany. Wałek rozrządu lekko porusza się w poprzek motoru czy to coś złego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...