seboo Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Witam, szukam jakiejś przyzwoitej dr - ki do weekendowego polatania po lekkim terenie. Czy znacie może te sprzęty:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M663553 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M663553 Będę wdzięczny za jakieś informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karollo Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Witam,Ogladalem ten sprzet. Malowana rama (chyba pedzelek), malowany silnik srebrna farba, slabe opony, jak sie zagrzeje to wali na niebiesko (delikatne przegazowanie). Ogólnie dobrze sie prowadzi, zawieszenie suche, silnik pracuje niby cicho jak na dr ale slabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seboo Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 (edytowane) Wielkie dzięki! A sprzedawca ze dwie godziny temu mówił mi, że nic nie kopci. W takim razie nie ma się raczej sensu w to pakować. Gość mówił, że ma jeszcze jedną dr - kę w podobnej cenie tylko, że SHC. Oglądałeś ją może? A tą czarną za 8 tysi widziałeś? Wygląda tak sobie i trochę drogo, ale może chociaż technicznie jest ok. A tak na marginesie to z moich dotychczasowych doświadczeń wynika, że trafić coś sensownego w możliwie przyzwoitej cenie nie jest łatwo :icon_mrgreen: Edytowane 26 Lutego 2008 przez seboo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 (edytowane) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M663553jak sie zagrzeje to wali na niebiesko (delikatne przegazowanie). uszczelniacze zaworowe do wymniany. Jakie jest oryginalne przełożenie zebatek i ile ogniw ma lancuch w DR350? Teraz mam 14/48 i planuje zmienic na troche szybsze Edytowane 26 Lutego 2008 przez john_00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunogrande Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 uszczelniacze zaworowe do wymniany.Jakie jest oryginalne przełożenie zebatek i ile ogniw ma lancuch w DR350? Teraz mam 14/48 i planuje zmienic na troche szybszeOrginalne jest 14 na 41. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Orginalne jest 14 na 41.44 chyba :icon_mrgreen: ale moze sie myle :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Raczej tak.Model S ma fabrycznie 14/44.Gdy miałem DR350S zmieniłem na 13/47 i było super fajne endurzenie po lasach.Nawet strome piaszczyste podjazdy nie były groźne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki23 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 ja tez teraz zmienam przelozenie w mojej tt 350 fabrycznie jes 14/50 a zakladam 13/52 myslicie ze bedzie mocniejszy dluzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Przelozenia fabryczne byly rozna w rozpietosci od 13 do 15 mala, i 41 do 47 duza zebatka innych fabrycznych przelozen narazie nie widzalem. Mialem w standardzie 15/41 i na sam asfalt+ szuter bylo OK, jednak do lawirowania miedzy drzewami i jazda po scianach wawozow to istna udreka, teraz mam 14/ 44 i mozna juz sobie jezdzic po ciezszym terenie , v max jeszcze znosna( chyba 120 km/h), a przejazdowa 75/80 km/h (wczesniej 100 km/h i 145 licznikowe max.).No i dzisiaj z wlasnej woli bylo pierwsze wieksze lubudu- efekt zgieta kierownica, zbity kierunek, pokrzywione lusterka- male straty za to dzieki wczoraj kupionym swiezym butom kulasy uratowane(walnalem piszczelami w galaz i ja zlamalem), a na bytach ni sladu- odpial sie tylko jeden zatrzask...a niedlugo znow sie bedzie jezdzic:-)))) Pozdr. Janek Klekotek 748+ DR 350 lubudu:-)))).l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 ja tez teraz zmienam przelozenie w mojej tt 350 fabrycznie jes 14/50 a zakladam 13/52 myslicie ze bedzie mocniejszy dluzoBedzie mocniejszy,ale czy duzo to pojecie wzgledne. jannikiel Zawsze twierdzilem i twierdze,ze buty w enduro/cross to podztawa - wazniejsze od kasku :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qumak Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Przygotowania do sezonu trwaja wiec podziele się z wami pomysłem zainstalowania komputera pokładowego do mojej DR. Jeszcze nie testowane w terenie ale mam nadzieje ze się sprawdzi. Na pewno się przyda http://qumak.info/DR350/DSC00142.JPG w katalogu więcej fotek: http://qumak.info/DR350/ Pzdr! :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Bedzie mocniejszy,ale czy duzo to pojecie wzgledne. jannikiel Zawsze twierdzilem i twierdze,ze buty w enduro/cross to podztawa - wazniejsze od kasku :flesje:sorki za off-topa ale myśle że od kasku nie ma nic ważniejszego... uderzenie głową może sie tragicznie skonczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 W enduro wsio jest wazne i kask i buty- z tym ze wczesniej z braku laku jezdzilem w wojskowych- zdawaly egzamin jako tako- lecz trza bylo zakladac ochronki piszczeli tera but dochodzi do kolana i wystarczy nakolenniki- ale to do takiej w miare lajtowej jazdy- do lojenia po terenie konieczny jest pelny stroj endurowca- buty, nakolenniki, pancerz/zolw, nalokietniki, kask no i rekawiczki. Trzymajta sie - mi bole juz przechodza(efekt gimnastyki i treningow). Pozdr. Janek Klekot 748 + jeszcze "krzywokierownicowa Drgawka(ale juz niedlugo/ narazie i tak poprostuje swoja, a juz druga zamowiona w tuckerrocky). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Przygotowania do sezonu trwaja wiec podziele się z wami pomysłem zainstalowania komputera pokładowego do mojej DR. Jeszcze nie testowane w terenie ale mam nadzieje ze się sprawdzi. Na pewno się przyda http://qumak.info/DR350/DSC00142.JPGw katalogu więcej fotek: http://qumak.info/DR350/ Pzdr! :) Jazda z GPS to świetna zabawa.Warunek: lajtowa jazda z punktu A do B według wyznaczonej lub improwizowanej trasy na gorąco.Przy ostrej jeździe uważaj na Garmina i dodatkowo go przywiąż. Ja mam uchwyt Ram-Mount i jeszcze mi odbiornik nie wypadł na małych hopkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Jazda z GPS to świetna zabawa.Warunek: lajtowa jazda z punktu A do B według wyznaczonej lub improwizowanej trasy na gorąco.Przy ostrej jeździe uważaj na Garmina i dodatkowo go przywiąż. Ja mam uchwyt Ram-Mount i jeszcze mi odbiornik nie wypadł na małych hopkach. Ja zrezygnowałem z bazowania na fabrycznych uchwytach wydały mi się zbyt kruche a specjalne motocyklowo-quadowe obejmujace odbiornik z czterech stron za drogie (ponad 200zł) - wygiąłem z blachy aluminiowej cos w rodzaju kieszeni na Garmina - którego wsuwam w uchwyt a od góry zabezpieczam gumką (starym oringiem) :flesje: wiem , ze brzmi koszmarnie ale wygląda całkiem schludnie.Mocowany w podobnym miejscu jak ten na zdjęciu ale nieco nizej tak że widoczny jest równiez prędkosciomierz - nie mam gąbki na poprzeczce kiery i własnie tam zamocowałem uchwyt plus dodatkowe podparcie na śrubach prędkościomierza (żeby sie nie obracał na poprzeczce) Koszt praktycznie zerowy a sprawdza sie rewelacyjnie - problem jest tylko w gęstym lesie - Garmin Legend nie ma najczulszej anteny niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.