Soku11 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Przyczyna to glownie nieszczelnosci pierscieni, albo ukryty wyciek (np w trudno dostepnej magistrali pod bakiem). Na jaki kolor kopci?? Na jaki tlok wymieniles?? Szlif byl robiony?? Kompresje ma zarowno na zimnym jak i cieplym?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Zastanawie mnie to ,ze puszcza dym choc tłok byl wymieniany dosc niedawno i jest odczuwalna kompresja w czasie jezdy jak i przy odpalaniu. Przyczyną dymienia wg mnie mogą być też uszczelniacze zaworowe. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli DR Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 (edytowane) siema!! mam takie pytanko !! jeżeli wrzuciłem wpełni przelotowy tłumik to muszę robić jakieś modyfikacje do tego ?? coś w gaźniku ??proszę o szybką i konkretną odpowiedz fachowca!DR teraz pięknie gra!! http://bikepics.com/pictures/941201/http://bikepics.com/pictures/941205/http://bikepics.com/pictures/941207/pzdr Edytowane 24 Czerwca 2007 przez Buli DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 siema!! mam takie pytanko !! jeżeli wrzuciłem wpełni przelotowy tłumik to muszę robić jakieś modyfikacje do tego ?? coś w gaźniku ??proszę o szybką i konkretną odpowiedz fachowca!DR teraz pięknie gra!! http://bikepics.com/pictures/941201/http://bikepics.com/pictures/941205/http://bikepics.com/pictures/941207/pzdr Od czego to jest wydech taki wielki???? :crossy: A co do modyfikacji, to praktycznie powinien być wyregulowany gaźnik, tylko zależy jak Ci moto chodzi, jeżeli sie nie dławi, ciągnie łądnie przy każdych obrotach, ja bym nic nie ruszał. A ile dałeś za ten wydech? Jest on fabrycznie nowy? Oryginalny do dr?? Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Siemanko Mam takie pytanko. Co moze byc przyczyna "brania oleju". Zastanawie mnie to ,ze puszcza dym choc tłok byl wymieniany dosc niedawno i jest odczuwalna kompresja w czasie jezdy jak i przy odpalaniu. Co moze byc inna przyczyna (moze ten co zakladł tlok zle załozyl pierscienie olejow). Za pomoc zgory wielkie YO smile.gifMam ten sam problem z tym,ze ja tylko wierze na slowo poprzednikowi,bo mowil ,ze z 400km nim kupilem ja miala zakladany nowy tlok viseco a oleju bierze duzo. Chodzi pieknie,moc ma,kultura pracy na wolnych super a olej lyka :crossy: mam ochcote zdjac glowice i wymienic uszczelniacze zaworow - moze pomoze to. Zdejmowal ktos glowice w DR?? Ja wiele,zeczy robilem ale w motocyklu 4T glowicy nie sciagalem i ciekaw jestem jak ustawic sobie rozrzad (lancuch) by nic nie poprzestawiac. WITAM!!Rozlozylem wreszcie ten kiwacz czy co tam bylo. Lozysko wyszlo po zdjeciu pierscionkow :cool: Wyglada ono tak:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e2f11048af8d044c.html Teraz pytanie gdzie takie cos kupic za rozsadna kase?? A moze ktos z was ma takie lozysko na sprzedaz?? Jak nie znajde nigdzie to w poniedzialek skocze do jakiegos sklepu motoryzacyjnego i poszukam zwyklego (bez tego obracanego koszyczka w srodku).Tutaj dokladne wymiary:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8051ca0189a1b03.html Jak myslicie dostane mniej wiecej takie lozysko gdzies bo ono jest chyba bardzo male :/ ?? POZDROZ tego co ja sie orientowalem to tylko serwis,ale jak masz w miescie dobry sklep z lozyskami to moze jakies igielkowe Ci dobiora lub wsadzic zwykle kulkowe ale np dwa bo sie na szerokosc zmieszcza. Nie musi byc wachadlowe jak to oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Zdejmowal ktos glowice w DR?? Ja wiele,zeczy robilem ale w motocyklu 4T glowicy nie sciagalem i ciekaw jestem jak ustawic sobie rozrzad (lancuch) by nic nie poprzestawiac. Z głowicą w Dr nie ma wielkiego problemu.Wydaje mi sie, ze nawet i jej nie trzeba ściągać. Wystarczy zdjąć walek i sprężone powietrze wcisnąc w komore spalania, poprzez specjalny krócieć zamiast świecy zapłonowej. Możesz jeżeli wolisz zwalić głowicę, ale nowa uszczelka musi być. Z rozrządem równiez nie ma problemu. Na kole magnesowym jest literka T, która oznacza górne położenie tłoka. Wałek rozrządu posiada strzełkę, która musi byc idealnie z górną płaszczyzną głowicy, skierowana w stronę wydechu. Z tym że najpierw musisz zwalic górną dużą pokrywę zaworową. Zdejmując tą głowicę, odkręcisz mostki wałka rozrządu, dlatego lepiej przed rozebraniem ustaw sobie na kole magnesowym literkę T. Jeżeli miałbys jakiś problem pisz na gg... Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 No najlepiej byloby bez sciagania - myslalem o tym ,mam kumpla co ma szlifiernie walow,glowic itd to pewnie ma przyzad do sprezyn i zabezpieczen wiec moze sie udac bez sciagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli DR Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Od czego to jest wydech taki wielki???? :icon_twisted: A co do modyfikacji, to praktycznie powinien być wyregulowany gaźnik, tylko zależy jak Ci moto chodzi, jeżeli sie nie dławi, ciągnie łądnie przy każdych obrotach, ja bym nic nie ruszał. A ile dałeś za ten wydech? Jest on fabrycznie nowy? Oryginalny do dr?? Pozdrourban tłumnik fabrycznie nowy ale po modyfikacji!! dorobiony dolot i uchwyt :Pchodzi jak wcześniej z tym ze szybciej sie wkręca wiec ok :Dpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 tłumnik fabrycznie nowy ale po modyfikacji!! dorobiony dolot i uchwyt :)chodzi jak wcześniej z tym ze szybciej sie wkręca wiec ok :biggrin:pzdr a cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli DR Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 a cena?a jak myślicie ?? wczoraj jak jeździłem to poczułem ze DR ma parę kuc więcej przy tym tłumiku :icon_mrgreen:jak nagram filmik to wam wrzucę żebyście posłuchali jak brzmi :flesje:pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Siemanko Mam takie pytanko. Co moze byc przyczyna "brania oleju". Zastanawie mnie to ,ze puszcza dym choc tłok byl wymieniany dosc niedawno i jest odczuwalna kompresja w czasie jezdy jak i przy odpalaniu. Co moze byc inna przyczyna (moze ten co zakladł tlok zle załozyl pierscienie olejow). Za pomoc zgory wielkie YO smile.gif Kurcze tez mam ten problem, zeby bylo smieszniej to u mnie nie ma zadnych oznak "brania",zadnych wyciekow, dymienia,kiepskiej kondycji... "tylko" oleju ubywa:( Poszukuje calej, dzwigni zmiany biegow. Zmiescilem sie na styk pomiedzy dwoma glazami;) (a dzwignie poprzedni wlasciciel pospawal,tak ze nie byla zginana) Wiem ze jest na allegro,ale wg. mnie 80 zl to lekka przesada. Moze ma ktos jakas uzywke na zbyciu za dobry pieniadz;)? Aha. W paru miejscach juz jest o tym na forum, ale pytam teraz konkretnie o DR-ke. Wiem ze sa tutaj osoby ktore przerabialy DR-ki na supermoto. Moze moglby sie ktos pochwalic, zapodac jakis szczegolowy opis, udzielic paru rad itp. Od czego kola, co i jak dotoczyc, co z zaciskami,tarczami,piastami itp... Z regoly jestem blotolubny,ale fajnie byloby od czasu do czasu pozamykac zakrety. Mysle ze takie kola to bylaby swietna alternatywa dla typowo motocrossowej kostki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 (edytowane) No ja mam takie kolka:http://img253.imageshack.us/img253/4346/dsc00690av2.jpghttp://img253.imageshack.us/img253/5446/dsc00685dx2.jpgSa to felgi od GS 500.Do felg wzialem rowniez piastke zebatki,tarcze przod i tyl. Z tylu trzeba zmienic 2 lozyska,zmienic tuleje dystansowa pomiedzy lozyskami kola i tuleje dystansowa pomiedzy lozyskiem kola a piastka zebatki - os w dr 350 jest grubsza jak w gs 500. Do tego pozniej trzeba dorobic tulejki dystansowe ktorymi ustawisz kolo by moto 2 sladow nie robilo. Zebatke pozniej trzeba dobrac tak,zeby lancucha nie skracac (no w kazdym badz razie ja tak chcialem miec zrobione,zeby przy zmianie na kostki ograniczyc sie tylko do wyjecia oski i wsadzenia innego kola i tyle,a nie,ze odkrecac tarcze,rozkuwac lancuch itd) dlatego tez musialem przerobic tarcz od tylna bo od gs ma wieksza srednice wiec trzeb bylo ja zmniejszyc i zastosowac sruby z stozkowymi lbami i wpuscic je w tarcz bo by o zacisk tarlo.Przod to juz mniejszy problem bo lozyska zostaja jedynie trzeba tulejki dorobic te zewnetrzne do wycentrowania kola i adapter do zacisku gdyz tarcz z gs jest wieksza i trzeba zacisk odsunac do tylu.Licznik nie bedzie dzialal bo gs ma inny slimak i by licznik napedzal nam do tylu,albo trzeba by zalozyc go od strony tarczy co byloby klopotliwe. Ja mam rowerowy zolozony.Acha,najpierw sobie wycentrujcie kola a potem przerobki tarcz itd Edytowane 25 Czerwca 2007 przez Seba350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 No ja mam takie kolka:http://img253.imageshack.us/img253/4346/dsc00690av2.jpghttp://img253.imageshack.us/img253/5446/dsc00685dx2.jpg kurcze...wyglada toto... zaje..scie!!! :banghead: no nic...pozostaje mi teraz poszukac kol, bo strasznie sie napalilem;) Istnieje takze mozliwosc zrobienia samemu tych kolek, wiadmo ze nie beda sie tak prezentowac jak twoje aluski,ale kwestia gustu. Wtedy pozostaje nam tylko piaste naplesc na nowa, szersza obrecz. Sprowadzcie mnie na ziemie jesli sie myle. Nie wiem co latwiejsze, a co tansze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 WitamPoszukuje bak do mojej suni. Ma ktoś jakieś info?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Aha... ktos poszukiwal przelotowego tluningowego tlumika do DR-ki. Wsumie moze mialbym cos. Kumpel worcil do oryginalnego po tym jak mu sasiedzi nie dawali zyc;) Mocowania sa zrobione pod DR-ke ale sam wydech byl zespawany z rura o ile dobrze pamietam. Jesli ktos jest zainteresowany, postaram sie wybadac sprawe, podesle fotki, zaproponuje dobra cene;)pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.