Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Przyczyna to glownie nieszczelnosci pierscieni, albo ukryty wyciek (np w trudno dostepnej magistrali pod bakiem). Na jaki kolor kopci?? Na jaki tlok wymieniles?? Szlif byl robiony?? Kompresje ma zarowno na zimnym jak i cieplym?? POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema!!

mam takie pytanko !!

jeżeli wrzuciłem wpełni przelotowy tłumik to muszę robić jakieś modyfikacje do tego ??

coś w gaźniku ??

proszę o szybką i konkretną odpowiedz fachowca!

DR teraz pięknie gra!!

http://bikepics.com/pictures/941201/

http://bikepics.com/pictures/941205/

http://bikepics.com/pictures/941207/

pzdr

Edytowane przez Buli DR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema!!

mam takie pytanko !!

jeżeli wrzuciłem wpełni przelotowy tłumik to muszę robić jakieś modyfikacje do tego ??

coś w gaźniku ??

proszę o szybką i konkretną odpowiedz fachowca!

DR teraz pięknie gra!!

http://bikepics.com/pictures/941201/

http://bikepics.com/pictures/941205/

http://bikepics.com/pictures/941207/

pzdr

 

Od czego to jest wydech taki wielki???? :crossy: A co do modyfikacji, to praktycznie powinien być wyregulowany gaźnik, tylko zależy jak Ci moto chodzi, jeżeli sie nie dławi, ciągnie łądnie przy każdych obrotach, ja bym nic nie ruszał. A ile dałeś za ten wydech? Jest on fabrycznie nowy? Oryginalny do dr??

 

Pozdro

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko

 

Mam takie pytanko. Co moze byc przyczyna "brania oleju". Zastanawie mnie to ,ze puszcza dym choc tłok byl wymieniany dosc niedawno i jest odczuwalna kompresja w czasie jezdy jak i przy odpalaniu. Co moze byc inna przyczyna (moze ten co zakladł tlok zle załozyl pierscienie olejow). Za pomoc zgory wielkie YO smile.gif

Mam ten sam problem z tym,ze ja tylko wierze na slowo poprzednikowi,bo mowil ,ze z 400km nim kupilem ja miala zakladany nowy tlok viseco a oleju bierze duzo. Chodzi pieknie,moc ma,kultura pracy na wolnych super a olej lyka :crossy: mam ochcote zdjac glowice i wymienic uszczelniacze zaworow - moze pomoze to.

Zdejmowal ktos glowice w DR?? Ja wiele,zeczy robilem ale w motocyklu 4T glowicy nie sciagalem i ciekaw jestem jak ustawic sobie rozrzad (lancuch) by nic nie poprzestawiac.

 

WITAM!!

Rozlozylem wreszcie ten kiwacz czy co tam bylo. Lozysko wyszlo po zdjeciu pierscionkow :cool: Wyglada ono tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e2f11048af8d044c.html

 

Teraz pytanie gdzie takie cos kupic za rozsadna kase?? A moze ktos z was ma takie lozysko na sprzedaz?? Jak nie znajde nigdzie to w poniedzialek skocze do jakiegos sklepu motoryzacyjnego i poszukam zwyklego (bez tego obracanego koszyczka w srodku).

Tutaj dokladne wymiary:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8051ca0189a1b03.html

 

Jak myslicie dostane mniej wiecej takie lozysko gdzies bo ono jest chyba bardzo male :/ ?? POZDRO

Z tego co ja sie orientowalem to tylko serwis,ale jak masz w miescie dobry sklep z lozyskami to moze jakies igielkowe Ci dobiora lub wsadzic zwykle kulkowe ale np dwa bo sie na szerokosc zmieszcza. Nie musi byc wachadlowe jak to oryginalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zdejmowal ktos glowice w DR?? Ja wiele,zeczy robilem ale w motocyklu 4T glowicy nie sciagalem i ciekaw jestem jak ustawic sobie rozrzad (lancuch) by nic nie poprzestawiac.

 

 

Z głowicą w Dr nie ma wielkiego problemu.Wydaje mi sie, ze nawet i jej nie trzeba ściągać. Wystarczy zdjąć walek i sprężone powietrze wcisnąc w komore spalania, poprzez specjalny krócieć zamiast świecy zapłonowej. Możesz jeżeli wolisz zwalić głowicę, ale nowa uszczelka musi być. Z rozrządem równiez nie ma problemu. Na kole magnesowym jest literka T, która oznacza górne położenie tłoka. Wałek rozrządu posiada strzełkę, która musi byc idealnie z górną płaszczyzną głowicy, skierowana w stronę wydechu. Z tym że najpierw musisz zwalic górną dużą pokrywę zaworową. Zdejmując tą głowicę, odkręcisz mostki wałka rozrządu, dlatego lepiej przed rozebraniem ustaw sobie na kole magnesowym literkę T. Jeżeli miałbys jakiś problem pisz na gg...

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czego to jest wydech taki wielki???? :icon_twisted: A co do modyfikacji, to praktycznie powinien być wyregulowany gaźnik, tylko zależy jak Ci moto chodzi, jeżeli sie nie dławi, ciągnie łądnie przy każdych obrotach, ja bym nic nie ruszał. A ile dałeś za ten wydech? Jest on fabrycznie nowy? Oryginalny do dr??

 

Pozdro

urban

tłumnik fabrycznie nowy ale po modyfikacji!! dorobiony dolot i uchwyt :P

chodzi jak wcześniej z tym ze szybciej sie wkręca wiec ok :D

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko

 

Mam takie pytanko. Co moze byc przyczyna "brania oleju". Zastanawie mnie to ,ze puszcza dym choc tłok byl wymieniany dosc niedawno i jest odczuwalna kompresja w czasie jezdy jak i przy odpalaniu. Co moze byc inna przyczyna (moze ten co zakladł tlok zle załozyl pierscienie olejow). Za pomoc zgory wielkie YO smile.gif

 

Kurcze tez mam ten problem, zeby bylo smieszniej to u mnie nie ma zadnych oznak "brania",zadnych wyciekow, dymienia,kiepskiej kondycji... "tylko" oleju ubywa:(

 

Poszukuje calej, dzwigni zmiany biegow. Zmiescilem sie na styk pomiedzy dwoma glazami;) (a dzwignie poprzedni wlasciciel pospawal,tak ze nie byla zginana) Wiem ze jest na allegro,ale wg. mnie 80 zl to lekka przesada. Moze ma ktos jakas uzywke na zbyciu za dobry pieniadz;)?

 

Aha. W paru miejscach juz jest o tym na forum, ale pytam teraz konkretnie o DR-ke. Wiem ze sa tutaj osoby ktore przerabialy DR-ki na supermoto. Moze moglby sie ktos pochwalic, zapodac jakis szczegolowy opis, udzielic paru rad itp. Od czego kola, co i jak dotoczyc, co z zaciskami,tarczami,piastami itp... Z regoly jestem blotolubny,ale fajnie byloby od czasu do czasu pozamykac zakrety. Mysle ze takie kola to bylaby swietna alternatywa dla typowo motocrossowej kostki.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam takie kolka:

http://img253.imageshack.us/img253/4346/dsc00690av2.jpg

http://img253.imageshack.us/img253/5446/dsc00685dx2.jpg

Sa to felgi od GS 500.Do felg wzialem rowniez piastke zebatki,tarcze przod i tyl. Z tylu trzeba zmienic 2 lozyska,zmienic tuleje dystansowa pomiedzy lozyskami kola i tuleje dystansowa pomiedzy lozyskiem kola a piastka zebatki - os w dr 350 jest grubsza jak w gs 500. Do tego pozniej trzeba dorobic tulejki dystansowe ktorymi ustawisz kolo by moto 2 sladow nie robilo. Zebatke pozniej trzeba dobrac tak,zeby lancucha nie skracac (no w kazdym badz razie ja tak chcialem miec zrobione,zeby przy zmianie na kostki ograniczyc sie tylko do wyjecia oski i wsadzenia innego kola i tyle,a nie,ze odkrecac tarcze,rozkuwac lancuch itd) dlatego tez musialem przerobic tarcz od tylna bo od gs ma wieksza srednice wiec trzeb bylo ja zmniejszyc i zastosowac sruby z stozkowymi lbami i wpuscic je w tarcz bo by o zacisk tarlo.

Przod to juz mniejszy problem bo lozyska zostaja jedynie trzeba tulejki dorobic te zewnetrzne do wycentrowania kola i adapter do zacisku gdyz tarcz z gs jest wieksza i trzeba zacisk odsunac do tylu.

Licznik nie bedzie dzialal bo gs ma inny slimak i by licznik napedzal nam do tylu,albo trzeba by zalozyc go od strony tarczy co byloby klopotliwe. Ja mam rowerowy zolozony.

Acha,najpierw sobie wycentrujcie kola a potem przerobki tarcz itd

Edytowane przez Seba350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

kurcze...wyglada toto... zaje..scie!!! :banghead: no nic...pozostaje mi teraz poszukac kol, bo strasznie sie napalilem;) Istnieje takze mozliwosc zrobienia samemu tych kolek, wiadmo ze nie beda sie tak prezentowac jak twoje aluski,ale kwestia gustu. Wtedy pozostaje nam tylko piaste naplesc na nowa, szersza obrecz. Sprowadzcie mnie na ziemie jesli sie myle. Nie wiem co latwiejsze, a co tansze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha... ktos poszukiwal przelotowego tluningowego tlumika do DR-ki. Wsumie moze mialbym cos. Kumpel worcil do oryginalnego po tym jak mu sasiedzi nie dawali zyc;) Mocowania sa zrobione pod DR-ke ale sam wydech byl zespawany z rura o ile dobrze pamietam. Jesli ktos jest zainteresowany, postaram sie wybadac sprawe, podesle fotki, zaproponuje dobra cene;)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...