Scooby Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 nic sie nie zmienilo, plywak byl na miejscu. Wiem, ze to kopresja :notworthy:ale wczesniej tak nie mialem, po przycisknieciu dekompresatora i jego odskoczeniu nie bylo problemow, kopniecie bylo plynne, teraz sie zacina w polowie... czasami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Siemka Mam problem z gaznikiem w suzuki dr 350N (gaznik mechaniczny TM33). Kiedy jade i zmniejsze obroty manetka obroty raz sie zatrzymuja na przypuscmy (niemam obrotomieza ) na 2000 a jak troche poruszam manetka to spadaja na 1500. na biegu jalowym motor pracuje ladnie i dopuki nienastapi momemnt "przyduszenia" i puznieja znowu popracuje z 2min. ładnie. Za pomoc wielkie dzieki pozdro 350 smile.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Czy nie bedzie problemow zeby do DR'ki wsadzic Michelina rozmiar 140? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_krisss Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Czy nie bedzie problemow zeby do DR'ki wsadzic Michelina rozmiar 140? Witaj.ale to bedzie tylko ładnie wyglądać!.Ale moto ucierpi na mocy przy tym.cięzej o wiele w terenie będzie ci sie śmigac. Pamiętacie jak obiecałem dać fotki swego moto?nie mam ich jeszcze ale znalazłem aukcje z moto takim samym jaki ja mam(tylko moj jest z 96r)Post tyczy sie pytania o rużnice pomiędzy zwykłym dr 350 a dr 350sh. Może wkoncu ktos mi powie rużnice!! http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M484786 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Witaj.ale to bedzie tylko ładnie wyglądać!.Ale moto ucierpi na mocy przy tym.cięzej o wiele w terenie będzie ci sie śmigac. Na mocy do na pewno nie ucierpi tak bardzo. Na takiej oponce bedzie sie lepiej wbijac pod gorki i na kolo stawiac :) Najlepiej byolby zmierzyc odstep w wachaczu chociaz ja mam 120 i szczerze powiedziawszy wiecej bym chyba nie zalozyl... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 miałem 140 w ttr a otem 120 i czuć róznice przy 45 konikach. te 140 to chyba do zabijaków powyzej 50 koni. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Qmpel mial 140 w Cagivie W8 125ccm w 2t i jakos to jechalo... W KTM 525 EXC w standardzie masz 140 :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M484786 To taka wolna impresja w malowaniu dr-y :) W opisie powinno być : po odmalowaniu , motocykl nie uzywany w terenie. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Czy nie bedzie problemow zeby do DR'ki wsadzic Michelina rozmiar 140?Sorry,a po co Ci taka opona?? Jak klocki to na bank Ci sie nie zmiesci bo ja mam 120/80 mitasa i na mikrony sie miesci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-mil Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 opona oponie nie równa :D Nie wiem czemu ja w Dr miałem z tyłu 110 i była szersza od kolegi 120. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 (edytowane) to nie tak dokońca. Bo wymiar opony podany jest w mm. Ale szerokość opony zmienia się po założeniu na feglę i tutaj felga feldze nierówna:P Kupiłem kiedyś do DT 80 Mitasa 130 i myślałem że nie wejdzie jak mi ja przywieźli taka szeroka była, po założeniu na feglę się zwężyła i wyglądała jak 100 a taką wczesniej miałem. Dlatego wszystko zależy od szerokości felgi. A wymiary opony raczej są zawsze takie same dla każdej opony, no może zależy od wysokości kostki itp, ale różnice powinny być nie wielkie. EDIT:Aha co do tych klocków. Ja mam w DR założyłem Ferodo OFF Road. Mogę powiedzieć żę hamulec jest, ale piszczą jak stare ku*wy. Już mnie to denerwuje, ale z drugiej strony jak mam zmieniąc klocki każde błotko. Gadałem kiedyś z kolesiem co lata na EXC 450 i mówił że kiedyś przód i tył zjechał w 2 godziny na jakimś torze mokrym. Teraz założył twarde, piszczą jak metal o mteal, ale sie nie ścierają tak szybko. Może to i dobrze. Pozdrawiamurban Edytowane 29 Lipca 2007 przez urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Panowie. Wracam do mojego problemu.Byłem przed chwila przy motorze, probowalem go kopnąć i co stwierdzam? Brak kompresji. kick-starterem kopie jak nozka od simsona. Bez uzywania dekompresatora. Prawie zadnego oporu nie bylo? co sie moglo stac. Przypominam moto nie pali w wyniku wypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Panowie. Wracam do mojego problemu.Byłem przed chwila przy motorze, probowalem go kopnąć i co stwierdzam? Brak kompresji. kick-starterem kopie jak nozka od simsona. Bez uzywania dekompresatora. Prawie zadnego oporu nie bylo? co sie moglo stac. Przypominam moto nie pali w wyniku wypadku. A linka od dekompresatora ci sie nie zaciela lub urawala? Probowales na pycha odpalic? Ma ktos z was doswiadczenie z montowaniem dzwigienek KOUBA?http://www.koubalink.com/Jak myslicie, czy podwyzszenie motocykla przy ich pomocy moze byc rozwiazaniem problemu "padnietego" SHC i przyglebowaniu motocykla?Z gory dzieki za wszystkie uwagi:)pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 A linka od dekompresatora ci sie nie zaciela lub urawala? Probowales na pycha odpalic? nic sie nie zacieło ani nie urwalo, bo dekompresator odskakuje. nie pchałem go bo sam nie dam rady... a gorke mam daleeeeeeeeeeeeeeko od domu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 nic sie nie zacieło ani nie urwalo, bo dekompresator odskakuje. nie pchałem go bo sam nie dam rady... a gorke mam daleeeeeeeeeeeeeeko od domu :notworthy: Sprawdz luzy zaworowe - u mnie zawory wydechowe byly calkowicie domkniete. Tylko na cieplym lapal kompresje. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.