vincenzo Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 czy wytarty wałek rozrzadu przekłada sie na spadek mocy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michales Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Witam, mam problem z moją drka, strzela ogniem z tlumika przy spuszczaniu z gazu, kopci przy dodawaniu i bierze olej. Co może być przyczyną? Jest świeżo po remoncie - wymiana tłoka, uszczelniaczy zaworowych i łańcuszka (przejechałem ok 300 km). Dopiero od niedawna się tak zaczęło dziać a wcześniej świeżo po remoncie wszystko było OK. Dlaczego tak się dzieje? Witam, mam problem z moją drka, strzela ogniem z tlumika przy spuszczaniu z gazu, kopci przy dodawaniu i bierze olej. Co może być przyczyną? Jest świeżo po remoncie - wymiana tłoka, uszczelniaczy zaworowych i łańcuszka (przejechałem ok 300 km). Dopiero od niedawna się tak zaczęło dziać a wcześniej świeżo po remoncie wszystko było OK. Dlaczego tak się dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 tłok tkrj? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michales Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 (edytowane) tłok tkrj? Chyba tak zamówiłem na allegro za 230 zł na pierwszy nadwymiar. Nie stracił mocy, ładnie się zbiera tylko pojawiło się to strzelanie i kopcenie. Edytowane 21 Października 2010 przez michales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Hmmm a dobrze założyłeś pierścienie i uszczelniacze? Składałeś na oleju? Jest opcja że sie dopala olej na którym składałeś tłoka... Jaki jest kolor dymu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 może uszczelkę Ci wywaliło pod głowica, a może pierścienie sie skończyły bo jakość nie jest najwyższa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 co by się nie stało musisz rozebrać i sprawdzić bo nie jest to normalne skoro przedtem było ok ;] tak możemy tylko zgadywać,może uszczelka,może pierścień,może uszczelniacz spadł,rozbierz i nas oświeć jakie robiłeś pasowanie i czy robiłeś szlif/honowanie? jaki olej? Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michales Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 co by się nie stało musisz rozebrać i sprawdzić bo nie jest to normalne skoro przedtem było ok ;] tak możemy tylko zgadywać,może uszczelka,może pierścień,może uszczelniacz spadł,rozbierz i nas oświeć jakie robiłeś pasowanie i czy robiłeś szlif/honowanie? jaki olej? W tym tygodniu rozbiore moto i bedzie wiadomo. Napisze na forum jaka jest przyczyna. Szlif robiłem na pierwszy nadwymiar (+ 0,25 mm) a jezdze na oleju castrol power'1 GPS 10W40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 koledzy powiedzcie czy można jakoś wyregulować przód w suzuki bo strasznie mi wybija na podjazdach, hopach, i przy upadku ze skoku ?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 na spodzie lagi pod plastikową zaślepką jest bodajże regulacja tłumienia(w wersji z normalnym zawieszeniem) Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barii Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Dane techniczne DR 350 z roku 2000 http://www.motocykliczny.pl/marka/suzuki/222,dr_350_se,2000 Cytuj Rozwiąż samodzielnie problemy z motocyklem lub skontaktuj się z mechanikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekp Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Pany mam do odsprzedania przelocik z mojej dr 350.Motocykl sprzedałem bez tłumika.Jest to SPES przerobiony przez p. Edzia z forum.Na moich filmikach można zobaczyć jak chodzi :D Pzdr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 czy wytarty wałek rozrzadu przekłada sie na spadek mocy ? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Tak Dlaczego? bo według mnie nie ma on z tym nic wspólnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 zawory sie mniej uchylają i są krócej otwarte Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.