zgier Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Jak wyjąć łożyska z przedniego koła w CB 450N? Koło zdjęte, tarcze odkręcone, uszczelniacze wyjęte, tylko teraz za cholere nie wiem jak wybić łożyska. Nie mam ściągacza, da się bez niego coś zrobić? Poratujcie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 No, normalnie - wczoraj to robilem w moim Suzuki, zreszta tarcz do tego nie zdejmuje.Przez otwor na oske jednego wybijasz duzym srubokretem albo pobijakiem drugie na zewnatrz, a po odwroceniu kola to pierwsze tez na zewnatrz i po sprawie.Z wlozeniem jest wiecej zabawy bo trzeba uwazac zeby nie zaczepic oslon zamykajacych smar w lozysku.Powinno to byc zrobione na prasie ale ja dobieram odpowiedniej do zewnetrznej srednicy lozyska nasadke ( nawet troszke mniejsza ) i wbijam lozysko starajac sie aby wchodzilo jak najrowniej w otwor. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 jak jest aluminowa felga to można ją podgrzać opalarką i wtedy łatwiej wchodzi i wychodzi łozysko Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Przy okazji opalania moj lakier na feldze raczej szlag by trafil.Nie ma takiej potrzeby. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgier Opublikowano 11 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Dzięki, ale ja za cholere nie mogłem tego ruszyć i zrobił mi to mechanik w warsztacie samochodowym, koleś pierwszy raz w życiu wybijał łożyska z koła motocyklowego, ale nic nie zepsuł. Zapłaciłem 20zł co prawda no ale trudno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Łożyska się wybija tak jak Adam powiedział. W pewnym sensie "od tylca" Jak pierwsze pójdzie, to potem nie ma problemów. Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Do wybijania łożysk używam kawałka rurki o średnicy mniejszej o 1mm od otworu łożyska 19 lub 24 mm i po lekkim zkantowaniu wychodzi pierwsze a z drugim już nie ma problemu.Większy problem jest z zamontowaniem nowych aby weszły naprawdę osiowo i nie rozbiły gniazda. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Ja chcę wybić łożyska w przednim kole ale mam problem... Pomiędzy łożyskami jest tuleja stabilizująca która nie chcę się za cholerę ruszyć w żadną stronę, nie ma tam żadnego luzu i nie mam jak się dobrać do tego "1-szego" łożyska żeby je wybić...Jakieś sugestie :?: :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Stary wkrętak w miarę duży i lekko podgięta końcówka np. jak łyżka do opon najlepiej na ciepło. Każde łożysko ma na krawędziach promieniowe podtoczenie i tam musisz trafić wkrętakiem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Ide do garażu pomeczyc to koło i dam znaka. [ Dopisane: Środa Wrzesień 14, 2005 11:27 am ]Łożyska wybite "ruskim kluczem" teraz kierunek hurtownia i dobranie odpowiednich do zmiany koła... PZDR 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 PGR pamiętaj tylko że do kół nie można montować beleczego.Dobra firma 2RS z luzem C3. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Qrde nie dokombinuje łożysk o śr wew 15 i śr zew 44... Ma ktoś jakiś pomysł :?: Może Ty Piotrze masz dojście/dostęp bo w tamtej hurtowni nie mieli a jest dobrze zaopatrzona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Czy oznaczenie C3 oznacza pewien luz osiowy jaki fabrycznie posiada łożysko? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Tak to jest ogólnie mówiąc tolerancja wykonania.PGR przeczytaj co pisze na łożysku bo nie mam pod ręką katalogu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Potrzebuję łożyska o ze średnicą wewnętrzną od 863022 i zewnętrzną od 60/22DU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.