Gość ro-be Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 Witam, Mam problem z wyregulowaniem sprzęgła w SHL-ce. Jak wyreguluję, że przy wbijaniu biegu jest ok, to mi się podczas jazdy "ślizga"....jak wyreguluję tak żeby się nie "ślizgało" to znowu przy wrzucaniu biegu szarpie motorem. Tarcze z okładzinami ciernymi są nowe i oryginalne. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 musza sie spasowac i ulozyc, wowczas bedzie ok...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.w Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Na razie ustaw sobie, zeby podczas wbijania biegu nastepowało lekkie szarpnięcie. Ja tak jeżdzę juz od poczatku wakacji i jest ok. Myślę, że to zdecydowanie lepsze, niż jego ślizganie się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Ja myślałem że te szapniącie przy wrzucaniu 1-go biegu wystepuje tylko w Junakach czy też innych sprzętach polskiej produkcji. Ale zauważyłem to nawet w nowych japońcach np. u mojego kolegi czy też motocyklu na którym zadawałem prawko. Więc nie powiedziałbym ża jest to nie normalne. Owszem da sie tak ustawiś sprzegło że nie będzie tego szarpnięcia ale zato sprzągło będzie ślizgało się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Minimalne szarmnięcie wysttepuje zawsze. Nowe sprzeglo musi sie ulozyc. W mojej jawie przy wlaczeni 1skrzynia troszkie zgrzytnie (1 zapinana do gory) ale to normalne w tych sprzetach( kazdy uzytkownik takiej jawy to potwierdzi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.w Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Tu prawdopodobnie chodzi tylko o jego rozklejenie, ale nie jestem mechanikiem i są to tylko moje przypuszczenia. Trzeba by zobaczyć jak sie zachowuje sprzęgło "suche", ale ono raczej nie będzie szarpało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 a ja opowiem dlaczego jest szarpnięcie:P:P:P odpalamy motocykl sprzegło kręci skrzynią :) chcemy wrzucić jedynke wiec naciskamy sprzęgło ale skrzynia siłami pędu dalej sie kręci do tego mokre sprzęgło minimalnie coiągnie zawsze i ztąd to szarpnięcie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 witamTakie sa uroki sprzegla mokrego :-) . Po prostu olej jest miedzy tarczami i powoduje to dodatkowe tarcie, ktore wywoluje efekt niecalkowitego rozlaczenia. Ze sprzeglami suchymi jest duzo lepiej. U mnie w uralu dziala bez zarzutu. Szarpniecia sa nieodczuwalne. Wez jeszcze popatrz na klamke sprzegla.Najlepiej jest zalozyc taka, ktora ma duzy ruch tzn ja wciskasz sprzeglo to wyciaga duzo linki, wtedy bedzie lepiej rozlaczac sprzeglo.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Takie sa uroki sprzegla mokrego Smile . Po prostu olej jest miedzy tarczami i powoduje to dodatkowe tarcie' date=' ktore wywoluje efekt niecalkowitego rozlaczenia[/quote']zwłaszcza na zimnym silniku gdy olej jest gęsty...ten typ tak ma :Dżeby złagodzić szarpnięcie możesz delikatnie odepchnać sie do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ro-be Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Wszystko się zgadza....szarpnięcie, olej zimny, spasowanie sie nowych tarcz.....tyle tylko, że jak wyreguluję sprzęgło żeby się nie ślizgało w czasie jazdy to podczas wrzucania biegu jest szarpnięcie i motor mi "ciągnie" do przodu, a to już nie jest norma.[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Najlepiej wyregulowac sprzeglo w ten sposob:wrzucasz najwyzszy bieg ( w shl chyba sa trzy - wiec wrzucasz trojke), wciskasz sprzeglo, powoli pchasz moto do przodu i puszczasz powoli sprzeglo, i patrzysz kiedy zaczyna obracac silnikiem. Ja osobisie ustawialem sprzegla w tego typu sprzetach w ten sposob ze sprzeglo na najwyzszym biegu lapalo (silnik zaczynal sie krecic) prawie przy koncu puszczenia sprzegla ( okolo 2mm przed koncem puszczenia klamki). Wtedy moim zdaniem regulacja jest optymalna - sprzeglo sie nie slizga, i w miare dobrze rozlacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.