NAZI Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Witam. Rozkrecilem dzis gazniki (model MIKUNI BS34SS) w mojej Suzuki :) wszystko fajnie oprocz dwoch spraw, w membranach mam takie malutkie dziurki (jak po szpilce) po 3 dziurki na kazdej. Czy musze je wymienic? Jesli tak to ile orientacyjnie kosztuja takie membrany?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Membrany kosztują masę kasy, jak zamienniki to około 100 zł za sztukę, jakoryginał (a nie zawsze są zamienniki) to kilka razy tyle. Był temat o sklejaniu membran (uzywa się do tego kondoma, nie żatruję). Poszukaj dokładnie, była cała dyskusja na ten temat. Jest o to oczywiście rozwiązanie tymczasowe, prędzej czy później trzeba by je wymienić na nowe. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 A co dokladnie dzieje sie z gaznikami, mieszanka, moca silnika gdy membrany sa pouszkadzane??Jak bardzo wplywaja ich uszkodzenia na prace silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 A co dokladnie dzieje sie z gaznikami, mieszanka, moca silnika gdy membrany sa pouszkadzane??Jak bardzo wplywaja ich uszkodzenia na prace silnika?? Uszkodzenie membran powoduje, że przepustnice nie podnoszą się wystarczająco wysoko i nie otwierają dostatecznie dysz głównych. Efektem jest zubożenie mieszanki na wyższych obrotach (wyższych od jałowych :P ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 hmm.... Pawel powiedzial ze mam uszkodzone dwie membrany, chyba sie wezme za ich czasowe przywrocenie do dzialania za pomoca gumki :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Wlasnie rozmawialem z kumplem i powiedzial ze mam zakleic butaprenem, dziurki mam na tyle male ze to by dalo rade. A nie mam kasy zeby nowe kupowac, no i w sumie na tych membranach silnik sie i tak wkrecal bez problemu na obroty, tylko ze na wolnych troche nierowno chodzil, no ale gazniki tez nie byly zsynchronizowane wiec to tez moglo byc powodem. A co myslicie o tym butapremie? i np. na niego jeszcze cos przykleic, prezerwatywe albo rekawiczke jednorazowa (odpowiedni kawalek oczywiscie):P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Partyzantka ktora dlugo nie pochodzi.Ale jak nie masz kasy to nie masz wyjscia.Nie narzekaj tylko pozniej na to ze silnik nie chodzi jak powinien - w pewnym momencie niektore czesci kazdego moto zuzyja sie i wymagaja wymiany :P Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 I wiesz już jakie dysze mają być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Butapren odpada. Tylko jakiś klej na bazie innej niż benzyna, do tego elastyczny. Nic nie znalazłem. Kupiłem nowe membrany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 5 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 W miare elastyczny i odporny na benzyne jest poxipol przeźroczysty, ja i tak go dam w 4 miejscach o powierzchni maks. 2 mm na 2mm wiec powinno dac rade. Jak myslicie? Nowych membran napewno nie kupie, bo to przynajmniej 500 zl. Wiem juz jaki mam dysze (110) no ale cholera nie wiem jakie powinny byc, musze gdzies poszukac, w jakiejs serwisowce (fajnie by ja bylo jeszcze miec). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Koniaczek, Twoje membrany są sfatygowane, ale nie sa jeszcze dziurawe, więc nie ma objawów złej pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 A można użyc zużytej czy musze marnowac nową gumkę :?: :mrgreen: (JOKE) NAZI napisz jaki model tej Suki i który rok to może uda się pomóc z tą serwisówką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 5 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Suzuki GSX 400 E, wedlug wygladu, a wedlug papierow Suzuki GK 53C, czyli nie rozumie. Ale to moze przez to ze sprowadzana byla i ktos poknocil nazwe, normalna to GSX 400E. A rok, hoho, 83 :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 i masz takie duże dysze w gaznikach :?: 8O Panowie fachowcy czy to normalka :?: Ja miałem oryginalnie 92,5 w 750tce na Mikuni BDS 34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 5 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 hmmm... no ja mam 2 cylindry po 200ccm i na kazdym MIKUNI BS34SS z dysza 110. Nie wiem czy tak ma byc, ale ja tak mam. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.