Qler Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 1:30? i niech nikt nie pier...... ze jak jest lepszy olej to mozna przyciac i lac np 1.40 - głupota!!!!!!!!!!weź przestań w jawach i cz stosowac powinno sie mieszanke 1:40 Ja leje 1:35 :)1:40 to jednak za sucho jak na CZ.A 1:30 to z kolei zaslona dymna sie robi powoli. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 1:40 podaje producent wiec ja tyle bym dawał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 niestety jezeli motcykl wyciagnales po dlugim nieuzytkowaniu musisz nad nim popracowac!!! zaczynajac od wszystkich regulacjii i czyszczenia np gaznika i rowniez baku....co do baku faktycznie bylo wile teamtow ze 2 lata temu chyba :(..........sam zastosowalem sie do rad z jednego i rdza w moim baku od tamtego czasu nie gosci.... (farba antykorozyjna zalatwila sprawe) co do mieszanki w ksiazce motocykl jawa obsluga i naprawa napisane jest ze mieszanka do jazdy to 1:30......... ale na dotarcie tez 1:30 <lol> wiec gdzies jest blad od kiedy zauwazylem ze przy mieszance 1:30 ostro kopci daje 1:40 i jest ok.....dziwne sa tylko problemy z odpaleniem moga to faktycznie byc przedmuchy ale ja bym porzadnie wyregulowal gaznik... niestety jawy i cz to tego typu sprzet gdzie jedne obiawy moga miec wile przyczyn i nawet jezeli ktos na 100% bedzie cie zapewnial ze przyczyna jest np ta usterka to nie mozna temu dawac wiary do momentu wykluczenia wszystkich pozostalych :Daby potwierdzic teze ktora przed chwila przedstawilem dodam ze meczylem sie z regulacja gaznika az okazalo sie ze jawa mi pali na jeden gar... zaczela palic na dwa regulacja nadal nie przynosila skutku okazalo sie ze wypadaja na nim zaplony :P ciezka to praca z czeskimi sprzetami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Ja bym sprawdził otworek odpowietrzający w baku, bo po długim postoju mogło go zatkać jakimś cholerstwem.Bardzo możliwe, że tłoki puchną. A z tą mieszanką to w zupełności wystarczy 1:40. No chyba że lejesz miksola :) [ Dopisane: 06-10-2005, 22:38 ]w czasach, gdy konstruowano ten model, to chyba były gorsze oleje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 A dolewałes oleju do benzyny?;) Pozatym przed jazdą zawsze wrzuc jednynke i na wcisnietym sprzegle poruszaj motocyklem w przod i w tył. Pozatym wyczysc dysze w gaźniku i sprawdz te przedmuchy, to co pisał koniaczek. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 1. żeby ją odpalić to musze kopać ją z 10 razy na wyłączonym zapłonie... dopiero potem włożyć kluczyk' date=' włączyć zapłon i modlić się by odpaliła... a nie zawsze się to udaje... troche to irytujące...[/quote'] A mnie się wydaje, że nie dość żarliwie się modlisz i stąd mój synu Twoje kłopoty. Spróbuj to zrobić ze znacznie większą wiarą. Zobacz też czy czasami nie masz czasami zaklejonego odpowietrzenia w korku paliwa, bo to też może powodować podobne objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Zobacz też czy czasami nie masz czasami zaklejonego odpowietrzenia w korku paliwa Już to było powiedziane wcześniej............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Jak "znalazłeś u dziadków" to akumulator raczej nie nadaje się do użytku. :) W sieci jest serwisówka czesi, poszukaj jej, bardzo przydatna rzecz. może sklejły ci się tarcze sprzęgłowe,jak z olejem w silniku? Obstawiam na to, mojej jawie wystarczyły dwa lata i sprzęgło się skleiło. Wystarczy pojeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Co do oleju to też bym radził 1:40 bez względu czy do będzie miksol czy inny lepszy.Ja juz raz zatarłem silnik w Cz.Przy 110km/h zablokowało mi koło.Nic przyjemnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Ja juz raz zatarłem silnik a jaką miałeś mieszankę? a przy 110 km/h to raczej się silnika nie dociera :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 W CZ 350 nie warto lać oleju w stosunku 1:30 (poza okresem docierania) z przynajmniej trzech względów:1. 1:40 jest podane przez producenta i to się sprawdza. Dużo jeździłem tymi czeskimi sprzętami więc wiem. Lałem mixol a nawet lux.2. Zapychają się tlumiki niespalonym olejem. W efekcie silnik zaczyna szarpać a przyczyn tego szuka się zwykle nie tam gdzie trzeba.3. Wychodzi drożej.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.