Skocz do zawartości

Problem z iskrą XL600RM 89r


Mario
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś czasu w moim motocyklu pojawił się problem z zanikającą iskrą.

Obiawia się to w następujący sposób, odpalam motocykl i niby jest wszystko normalnie lecz po nagrzaniu silnika(czasami po kilku przejechanych Km) zaczyna się mulić i gaśnie.

Pojawia się wtedy problem z jego odpaleniem i na świecy nie ma iskry, gdy motocykl postoi trochę i ostygnie to zapala znowu normalnie i tak w kółko,a teraz coraz częściej są problemy z jego uruchomieniem.

Czy ktoś ma jakiś pomysł , co to może być?

 

Dodam że wymieniłem na nowe:

Świecę i przewód wysokiego napięcia, nie jest to wina fajki ani cewki bo sprawdzałem na cewce, przewodzie i fajce KML-a i wszystkie obiawy są identyczne.

 

Wydaje mi się że to może być wina modułu, ale czy napewno?

Szkoda trochę wydać kupę kasy na moduł niepotrzebnie.

 

Dzięki za rady, Pozdro!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec podmien cewke i pojezdzij jak bedzie ok  

to byc noze zmne luty w module

No przeciez pojezdzil i napisal ze sa takie same o bjawy :)

 

KML: a modul z twojej Xl'ki nie podejdzie do Xl Maria? Wydaje mi sie ze taka podmiana wszystko wyjasni. Nic innego niz modul niestety nie przychodzi mi do glowy. Sprawdz jeszcze czy styki nie sa nigdzie zasniedziale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak KML jest taki szczodry to niech Ci pozyczy cewki na dluzej a nie tylko na sprawdzenie rezystancji miernikiem bo na mierniku cewka moze byc ok ale pod obciazeniem moze dawac w pizde

 

 

Ja pie*dole no właśnie Mu pożyczyłem na dłużej żeby na niej pojeździł, nigdzie nie ma tam napisane że pożyczyłem do sprawdzenia rezystancji to by był debilizm.

 

 

KML: a modul z twojej Xl'ki nie podejdzie do Xl Maria? Wydaje mi sie ze taka podmiana wszystko wyjasni.

 

Obawiam się że w wersji RM moduł ma inne podłączenie niż w R-ce, (inna kostka).

Małym problemem jest to że Mario trzyma motocykl na działce poza Wa-wą i nie da się tak wszystkiego posprawdzać, akurat teraz jest na działce więc wpadłem na pomysła że swój moduł przywiezie do Wawy i sprawdzimy u mnie, a jak nie będzie pasował to sprawdzimy u koleżanki która właśnie lata na takiej RM-ce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki KML - za pomoc i zainteresowanie moim problemem :lol:

 

Moduł z działki przywiozłem, zamienimy - zobaczymy, mam nadzieję, że w przypadku winy modułu uda się go znaleźć na Motobajzlu za rozsądne pieniądze ...

 

 

 

Pozdrawiam,

Mario.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A napewno wina modulu?? Jaki kolor swiecy po nagrzaniu, moze wystarczy wyczyscic porzadnie gaznik, a raz kolegamial banalny problem podcisnienia w zb.paliwa- dziurka zatkana- odetkal dziurke i szpulaaaa...

Jak napewno modul to w Ostroolece gosc Rychowi naprawil modul za 160 zl.Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pornos

A napewno wina modulu?? Jaki kolor swiecy po nagrzaniu' date=' moze wystarczy wyczyscic porzadnie gaznik, a raz kolegamial banalny problem podcisnienia w zb.paliwa- dziurka zatkana- odetkal dziurke i szpulaaaa... [/quote']

 

Gaźniki czyściliśmy, odpowietrzenie baku jest ok, kranik i filt paliwa też, to coś z elektryką bo problem jest z iskrą a nie z paliwem.

Moduł lub impulsator, jutro powinno już być wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo

impulsator

 

tzn objawy podobne i impulsator walnięty

jestem w trakcie załatwiania :evil:

zgłoś się do Piotra Dudka -może znajdzie ci za jednym szukaniem :)

 

ahi-ja na razie jeżdżę tak jak jest

tzn zdjęłem pokrywkę impulsatorów i w czasei jazdy chłodzą się pędem powietrza (już mi sam nie gaśnie)

wożę też butelkę z wodą, jak go zgaszę (lub zgaśnie na jakimś postoju) i nie che odpalić to polewam impulsatorek wodą i pali :)

jeśli nie zdobędę tego impulsatorka to na zieloną jadę ze wspomnianym systemem chłodzącym :-D

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahi-ja na razie jeżdżę tak jak jest

tzn zdjęłem pokrywkę impulsatorów i w czasei jazdy chłodzą się pędem powietrza (już mi sam nie gaśnie)

wożę też butelkę z wodą, jak go zgaszę (lub zgaśnie na jakimś postoju) i nie che odpalić to polewam impulsatorek wodą i pali

jeśli nie zdobędę tego impulsatorka to na zieloną jadę ze wspomnianym systemem chłodzącym

 

W moim silniku nie ma takiej możliwości (impulsator znajduje się pod deklem silnika w kąpieli olejowej).

Ostatecznie jednak stawiam również na ten element, jeśli uda mi się w sobotę znaleźć impulsator i uszczelkę - to go wymienię, jeśli nie - zgłoszę się do Piotra.

 

Dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...