Mario Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Witam, od jakiegoś czasu w moim motocyklu pojawił się problem z zanikającą iskrą.Obiawia się to w następujący sposób, odpalam motocykl i niby jest wszystko normalnie lecz po nagrzaniu silnika(czasami po kilku przejechanych Km) zaczyna się mulić i gaśnie.Pojawia się wtedy problem z jego odpaleniem i na świecy nie ma iskry, gdy motocykl postoi trochę i ostygnie to zapala znowu normalnie i tak w kółko,a teraz coraz częściej są problemy z jego uruchomieniem.Czy ktoś ma jakiś pomysł , co to może być? Dodam że wymieniłem na nowe:Świecę i przewód wysokiego napięcia, nie jest to wina fajki ani cewki bo sprawdzałem na cewce, przewodzie i fajce KML-a i wszystkie obiawy są identyczne. Wydaje mi się że to może być wina modułu, ale czy napewno?Szkoda trochę wydać kupę kasy na moduł niepotrzebnie. Dzięki za rady, Pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pornos Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 na poczatek sprawdz cewke (najlepiej podmien) jesli ok to moze jakies "zimne luty" w module zaplonowym pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 na poczatek sprawdz cewke (najlepiej podmien) Super rada , przeczytaj jeszcze raz powyższego posta jest w nim napisane że na mojej cewce są takie same obiawy. 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pornos Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 jak KML jest taki szczodry to niech Ci pozyczy cewki na dluzej a nie tylko na sprawdzenie rezystancji miernikiem bo na mierniku cewka moze byc ok ale pod obciazeniem moze dawac w pizde wiec podmien cewke i pojezdzij jak bedzie okto byc noze zmne luty w module Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 wiec podmien cewke i pojezdzij jak bedzie ok to byc noze zmne luty w moduleNo przeciez pojezdzil i napisal ze sa takie same o bjawy :) KML: a modul z twojej Xl'ki nie podejdzie do Xl Maria? Wydaje mi sie ze taka podmiana wszystko wyjasni. Nic innego niz modul niestety nie przychodzi mi do glowy. Sprawdz jeszcze czy styki nie sa nigdzie zasniedziale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pornos Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 wcale nie pisze ze pojezdzil pisze tylko ze sprawdzil przewodzenie ciezko bedzie z modulem bo pewnie jest zalany jakims swinstwem ale jest podobno jakas chemia ktora to rozpusza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Wydaje mi się że to może być wina modułu, ale czy napewno? Wszystko na to wskazuje jeżeli na cewce KML-a jest to samo. Gdybyś mógł podmienić moduł (pożyczyć) na dobry wtedy miałbyś pewność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 jak KML jest taki szczodry to niech Ci pozyczy cewki na dluzej a nie tylko na sprawdzenie rezystancji miernikiem bo na mierniku cewka moze byc ok ale pod obciazeniem moze dawac w pizde Ja pie*dole no właśnie Mu pożyczyłem na dłużej żeby na niej pojeździł, nigdzie nie ma tam napisane że pożyczyłem do sprawdzenia rezystancji to by był debilizm. KML: a modul z twojej Xl'ki nie podejdzie do Xl Maria? Wydaje mi sie ze taka podmiana wszystko wyjasni. Obawiam się że w wersji RM moduł ma inne podłączenie niż w R-ce, (inna kostka).Małym problemem jest to że Mario trzyma motocykl na działce poza Wa-wą i nie da się tak wszystkiego posprawdzać, akurat teraz jest na działce więc wpadłem na pomysła że swój moduł przywiezie do Wawy i sprawdzimy u mnie, a jak nie będzie pasował to sprawdzimy u koleżanki która właśnie lata na takiej RM-ce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Dzięki KML - za pomoc i zainteresowanie moim problemem :lol: Moduł z działki przywiozłem, zamienimy - zobaczymy, mam nadzieję, że w przypadku winy modułu uda się go znaleźć na Motobajzlu za rozsądne pieniądze ... Pozdrawiam,Mario. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 A napewno wina modulu?? Jaki kolor swiecy po nagrzaniu, moze wystarczy wyczyscic porzadnie gaznik, a raz kolegamial banalny problem podcisnienia w zb.paliwa- dziurka zatkana- odetkal dziurke i szpulaaaa...Jak napewno modul to w Ostroolece gosc Rychowi naprawil modul za 160 zl.Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 btw - a jak jest z tymi naprawianymi modułami? warto coś takiego robić czy szkoda nerwów i kasy? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 pornosA napewno wina modulu?? Jaki kolor swiecy po nagrzaniu' date=' moze wystarczy wyczyscic porzadnie gaznik, a raz kolegamial banalny problem podcisnienia w zb.paliwa- dziurka zatkana- odetkal dziurke i szpulaaaa... [/quote'] Gaźniki czyściliśmy, odpowietrzenie baku jest ok, kranik i filt paliwa też, to coś z elektryką bo problem jest z iskrą a nie z paliwem.Moduł lub impulsator, jutro powinno już być wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Moduł sprawdziliśmy - sprawny, pozostaje impulsator ....A może to kwestia alternatora ??? Liczę na Wasze pomysły. POzdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 mam to samoimpulsator tzn objawy podobne i impulsator walniętyjestem w trakcie załatwiania :evil: zgłoś się do Piotra Dudka -może znajdzie ci za jednym szukaniem :) ahi-ja na razie jeżdżę tak jak jesttzn zdjęłem pokrywkę impulsatorów i w czasei jazdy chłodzą się pędem powietrza (już mi sam nie gaśnie)wożę też butelkę z wodą, jak go zgaszę (lub zgaśnie na jakimś postoju) i nie che odpalić to polewam impulsatorek wodą i pali :) jeśli nie zdobędę tego impulsatorka to na zieloną jadę ze wspomnianym systemem chłodzącym :-D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 ahi-ja na razie jeżdżę tak jak jest tzn zdjęłem pokrywkę impulsatorów i w czasei jazdy chłodzą się pędem powietrza (już mi sam nie gaśnie) wożę też butelkę z wodą, jak go zgaszę (lub zgaśnie na jakimś postoju) i nie che odpalić to polewam impulsatorek wodą i pali jeśli nie zdobędę tego impulsatorka to na zieloną jadę ze wspomnianym systemem chłodzącym W moim silniku nie ma takiej możliwości (impulsator znajduje się pod deklem silnika w kąpieli olejowej).Ostatecznie jednak stawiam również na ten element, jeśli uda mi się w sobotę znaleźć impulsator i uszczelkę - to go wymienię, jeśli nie - zgłoszę się do Piotra. Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.