R@F Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 No super, super, wszelkie info jak to te Trumfy sie "psuja"mile widziane :bigrazz: Na dzien dzisiejszy, moim faworytem jest Tiger 1050 :crossy: Z tego co wyczytalem na zagranicznych forach nowy Speddy ma kilka wad wieku dzieciecego.Najczestszymi jak narazie sa dwie:- cieplo z silnika nagrzewa plug pod nim co powoduje ze sie nawet potrafi odksztalcic. Z czego to winika ze w jednych sie tak dzieje a w innych nie to nie wiem... Styl jazdy?- nowe lampy - niestety po pewnym czasie powstaja rysy/pekniecia na kloszach. Jakby od naprezen czy drgan. Triumph wymienia je na gwarancji ale na takie same gdzie po pewnym czasie problem sie powtarza. Ta wada podejrzewam dotyczyc bedzie tez Streetow.- niektorzy maja problemy z nowym Abs-em, ze niby zbyt wczesnie wkracza do akcji. Poza tym swietny sprzet (Speed) tylko takie pierdoly psuja troche opinie. Do tego dochodza dlugie czasy oczekiwania na czesci zamienne... Ja testowalem Speeda 2011 na podwojnym Sebringu i strzaly w tlumik byly b.czeste... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Na jakim napędzie(firma)wypuszczają Tygrysy z fabryki.U mnie na łancuchu jest napis:"Triple" :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Na jakim napędzie(firma)wypuszczają Tygrysy z fabryki.U mnie na łancuchu jest napis:"Triple" :icon_rolleyes:Nie wiem czy nie jest to uzależnione od tego z kim podpiszą umowę w danym momencie.U mnie był zamontowany bodajże RK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wahrocker Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 mam i ja ;) Speed Triple 955i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sla Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Witam,Jak w temacie i ja się pochwalę i dołączę do użytkowników :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 już się chwaliłem ale jeszcze fotkę dam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Czy komuś z uzytkowników Tygrysa, zdarza się robić dolewke oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Czy komuś z uzytkowników Tygrysa, zdarza się robić dolewke oleju?Jak miałem Tigera 800 (tego starego) to tak , w nowym nie miałem do tej pory potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Czy komuś z uzytkowników Tygrysa, zdarza się robić dolewke oleju? 1050-ki raczej nie biorą oleju. Ja nie zauważam żadnych ubytków po przejeżdżonym sezonie (choć sezon w moim przypadku oznacza tylko 5000 - 6000 km), ale za to jeżdżę dość dynamicznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Polaszewski Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Hej.Chcę kupić właśnie ST 1050 i mam kilka pytań. Jakie przebiegi znoszą te silniki bez większego remontowania? Ni ukrywam, że mój budżet nie powala i pozwala mi kupić sprzęt z jakimiś 30 tysiami na liczniku. Myślałem również o VFR 800 V-Tec i wiem, że one bez problemu potrafią 100 tysi nakręcić bez remontu. Pytanie numer 2: znalazłem jedną sztukę ST 1050 ale wada - nie gaśnie kontrolka silnika. Co może być przyczyną?!Pytanie numer 3: angielska lampa - można przerobić czy trzeba wymieniać.Z góry i z dołu dziękuję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 (edytowane) Hej.Chcę kupić właśnie ST 1050 i mam kilka pytań. Jakie przebiegi znoszą te silniki bez większego remontowania? Ni ukrywam, że mój budżet nie powala i pozwala mi kupić sprzęt z jakimiś 30 tysiami na liczniku. Myślałem również o VFR 800 V-Tec i wiem, że one bez problemu potrafią 100 tysi nakręcić bez remontu. Na triumphrat.net jakiś gościu chwalił się przebiegiem rzędu 250 tys. km (i nadal rośnie). Przebiegi powyżej 150 tys.km są na porządku dziennym. Jak nie wierzysz poczytaj sobie chociażby wspomniane http://www.triumphrat.net/forum.php . W każdym razie 30tyś. to nie jest znaczący przebieg dla tego silnika. Pytanie numer 2: znalazłem jedną sztukę ST 1050 ale wada - nie gaśnie kontrolka silnika. Co może być przyczyną?! Każdy błąd wykryty przez ECM powoduje świecenie się tej kontrolki, przyczyn może być setki. Można to łatwo sprawdzić podłączając pod komputer. http://forum.motocyk...ojego-triumpha/ Pytanie numer 3: angielska lampa - można przerobić czy trzeba wymieniać.Z góry i z dołu dziękuję :) Lepiej kupić europejską, piekielnie ciężko ją rozebrać. Ja swoją lampę upolowałem na ebay za 300pln (razem z przesyłką z UK). Jeśli jednak zdecydujesz się rozbierać to w środku wystarczy obrócić przesłony soczewek o 180 stopni, odkręcając dwie śrubki. Na kloszu jest oznaczenie że lampa jest przeznaczona do ruchu lewostronnego, więc nawet jeśli przerobisz to i tak mogą ci za to dowód zabrać. Edytowane 5 Kwietnia 2012 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Hej.Chcę kupić właśnie ST 1050 i mam kilka pytań. Jakie przebiegi znoszą te silniki bez większego remontowania? Ni ukrywam, że mój budżet nie powala i pozwala mi kupić sprzęt z jakimiś 30 tysiami na liczniku. Myślałem również o VFR 800 V-Tec i wiem, że one bez problemu potrafią 100 tysi nakręcić bez remontu.Pytanie numer 2: znalazłem jedną sztukę ST 1050 ale wada - nie gaśnie kontrolka silnika. Co może być przyczyną?!Pytanie numer 3: angielska lampa - można przerobić czy trzeba wymieniać.Z góry i z dołu dziękuję :) Cześć Poznałem kolesia, który miał nalatane ST1050 ponad 65.000km i nie narzekał. Sprzęt miał prawie od nowości, bo kupił jako potestowy.VFR800 to też fajny sprzęt :), chociaż czytałem trochę opinii negatywnych o systemie V-tec i spalaniu, które przewyższało spalanie ST1050 i to niby znacznie.Ponadto wg mnie ST1050 ma zajefajną charakterstykę silnika i świetnie oddaje moc.p.s. - jakbyś kupił czerwoną sztukę bez kufrów to mam kufry na sprzedaż :) PozdrawiamF. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Polaszewski Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Dzięki za pomoc ;) Jedyny problem jest taki, że moto jest w Radomiu a ja w Lesznie w WLKP :( Tak bym go zatargał do serwisu i sprawdził. A tak przy okazji, jakiego spalania mam się spodziewać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 (edytowane) Dużo zależy od stylu jazdy. Ostatnio przy prędkościach 110-150 km/h spalił mi 5,8l/100, ale ostrożnie obchodziłem się z manetką gazu, jechałem solo i tylko po trasie. Zwykle mam spalanie na poziomie 6,5l/100 w cyklu mieszanym z przewagą trasy, prędkości 120-180km/h (na trasie :)). Żeby osiągnąć spalanie na poziomie 8l/100 to już trzeba konkretnie za******ać. Edytowane 6 Kwietnia 2012 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Polaszewski Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Dzięki.A myśleliście o zmianie komina? Albo u przeróbce u Edka? Moja ER-ka dostała kominek od Edka i gada o niebo lepiej. Pytanie jak ST chodzi na przelocie?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.