jeździłem 3 sezony taką Hondą jaką masz w avatarze.czy ją okiełznałem....hmm.może w 70% potencjału tego moto chodzi mi o to że większą frajdę i wyzwanie stawia przede mną Trypel niż CBR i jest to oczywiście moja opinia ;) piórko - mogłeś sobie jakiegoś flat bara założyć.do 170 jest oki.przynajmniej u mnie
w USA nawet na HD się ganiają http://vanceandhines.com/xr1200racing/race-kit/ tak jak napisał Sikor.frajda się liczy a jest jej więcej jak okiełznasz np:takiego XR niż jakiegoś ściga ;)
te wartości które podałem są z katalogu.w realu może być inaczej.niestety u mnie na ori wydechu mam 102dB! przy 5000 rpm.nigdzie mnie nie wpuszczą :sad:
zimą do zrobienia: - "krótszy" rolgaz z 32 na 39 mm - przełożenie.z tyłu +3 zęby myślę jeszcze nad tłumikiem MIVV,ale trochę się obawiam że Trypel "dół" straci (widać na wykresie) i będzie mi to na ulicy przeszkadzać
zbyt "otwarta" wysoka pozycja za sterami.teraz jest bardziej "sportowo" więcej masy z przodu.lepiej czujesz przód moto,ale jak pisałem trzeba a więcej siły włożyć
ok.kiera założona.wybór padł na Renthal Road Sports Flat Handlebars jaka jest różnica każdy widzi,ale różnicę w wadze już nie ;) generalnie jest ok.jest dużo niżej i bardziej hardcorowo polatałem troszkę i trochę się przeraziłem.potrzeba więcej siły do przeciwskrętu,ale chyba się przyzwyczaję ;) next: zębatki Renthal +3 z tyłu.za przodu ori
ciekawy temat ja mam zamiar w zimę troszkę pogrzebać przy swoim Tryplu inna kiera,przełożenie końcowe,wystroić piecyk może uda się go też trochę odchudzić,albo siebie ;) plan jest.zobaczymy.. ma być to moto użytkowe,także zmiany nie będą ekstremalne