Skocz do zawartości

Kto ma Triumpha??


Rekomendowane odpowiedzi

No super, super, wszelkie info jak to te Trumfy sie "psuja"mile widziane :bigrazz:

 

Na dzien dzisiejszy, moim faworytem jest Tiger 1050 :crossy:

 

Z tego co wyczytalem na zagranicznych forach nowy Speddy ma kilka wad wieku dzieciecego.

Najczestszymi jak narazie sa dwie:

- cieplo z silnika nagrzewa plug pod nim co powoduje ze sie nawet potrafi odksztalcic. Z czego to winika ze w jednych sie tak dzieje a w innych nie to nie wiem... Styl jazdy?

- nowe lampy - niestety po pewnym czasie powstaja rysy/pekniecia na kloszach. Jakby od naprezen czy drgan. Triumph wymienia je na gwarancji ale na takie same gdzie po pewnym czasie problem sie powtarza. Ta wada podejrzewam dotyczyc bedzie tez Streetow.

- niektorzy maja problemy z nowym Abs-em, ze niby zbyt wczesnie wkracza do akcji.

 

Poza tym swietny sprzet (Speed) tylko takie pierdoly psuja troche opinie. Do tego dochodza dlugie czasy oczekiwania na czesci zamienne...

 

Ja testowalem Speeda 2011 na podwojnym Sebringu i strzaly w tlumik byly b.czeste...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na jakim napędzie(firma)wypuszczają Tygrysy z fabryki.

U mnie na łancuchu jest napis:"Triple" :icon_rolleyes:

Nie wiem czy nie jest to uzależnione od tego z kim podpiszą umowę w danym momencie.U mnie był zamontowany bodajże RK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Czy komuś z uzytkowników Tygrysa, zdarza się robić dolewke oleju?

 

1050-ki raczej nie biorą oleju. Ja nie zauważam żadnych ubytków po przejeżdżonym sezonie (choć sezon w moim przypadku oznacza tylko 5000 - 6000 km), ale za to jeżdżę dość dynamicznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Hej.

Chcę kupić właśnie ST 1050 i mam kilka pytań. Jakie przebiegi znoszą te silniki bez większego remontowania? Ni ukrywam, że mój budżet nie powala i pozwala mi kupić sprzęt z jakimiś 30 tysiami na liczniku. Myślałem również o VFR 800 V-Tec i wiem, że one bez problemu potrafią 100 tysi nakręcić bez remontu.

Pytanie numer 2: znalazłem jedną sztukę ST 1050 ale wada - nie gaśnie kontrolka silnika. Co może być przyczyną?!

Pytanie numer 3: angielska lampa - można przerobić czy trzeba wymieniać.

Z góry i z dołu dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Chcę kupić właśnie ST 1050 i mam kilka pytań. Jakie przebiegi znoszą te silniki bez większego remontowania? Ni ukrywam, że mój budżet nie powala i pozwala mi kupić sprzęt z jakimiś 30 tysiami na liczniku. Myślałem również o VFR 800 V-Tec i wiem, że one bez problemu potrafią 100 tysi nakręcić bez remontu.

 

Na triumphrat.net jakiś gościu chwalił się przebiegiem rzędu 250 tys. km (i nadal rośnie). Przebiegi powyżej 150 tys.km są na porządku dziennym. Jak nie wierzysz poczytaj sobie chociażby wspomniane http://www.triumphrat.net/forum.php . W każdym razie 30tyś. to nie jest znaczący przebieg dla tego silnika.

 

Pytanie numer 2: znalazłem jedną sztukę ST 1050 ale wada - nie gaśnie kontrolka silnika. Co może być przyczyną?!

 

Każdy błąd wykryty przez ECM powoduje świecenie się tej kontrolki, przyczyn może być setki. Można to łatwo sprawdzić podłączając pod komputer. http://forum.motocyk...ojego-triumpha/

 

Pytanie numer 3: angielska lampa - można przerobić czy trzeba wymieniać.

Z góry i z dołu dziękuję :)

 

Lepiej kupić europejską, piekielnie ciężko ją rozebrać. Ja swoją lampę upolowałem na ebay za 300pln (razem z przesyłką z UK). Jeśli jednak zdecydujesz się rozbierać to w środku wystarczy obrócić przesłony soczewek o 180 stopni, odkręcając dwie śrubki. Na kloszu jest oznaczenie że lampa jest przeznaczona do ruchu lewostronnego, więc nawet jeśli przerobisz to i tak mogą ci za to dowód zabrać.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Chcę kupić właśnie ST 1050 i mam kilka pytań. Jakie przebiegi znoszą te silniki bez większego remontowania? Ni ukrywam, że mój budżet nie powala i pozwala mi kupić sprzęt z jakimiś 30 tysiami na liczniku. Myślałem również o VFR 800 V-Tec i wiem, że one bez problemu potrafią 100 tysi nakręcić bez remontu.

Pytanie numer 2: znalazłem jedną sztukę ST 1050 ale wada - nie gaśnie kontrolka silnika. Co może być przyczyną?!

Pytanie numer 3: angielska lampa - można przerobić czy trzeba wymieniać.

Z góry i z dołu dziękuję :)

 

Cześć

 

Poznałem kolesia, który miał nalatane ST1050 ponad 65.000km i nie narzekał. Sprzęt miał prawie od nowości, bo kupił jako potestowy.

VFR800 to też fajny sprzęt :), chociaż czytałem trochę opinii negatywnych o systemie V-tec i spalaniu, które przewyższało spalanie ST1050 i to niby znacznie.

Ponadto wg mnie ST1050 ma zajefajną charakterstykę silnika i świetnie oddaje moc.

p.s. - jakbyś kupił czerwoną sztukę bez kufrów to mam kufry na sprzedaż :)

 

Pozdrawiam

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo zależy od stylu jazdy. Ostatnio przy prędkościach 110-150 km/h spalił mi 5,8l/100, ale ostrożnie obchodziłem się z manetką gazu, jechałem solo i tylko po trasie. Zwykle mam spalanie na poziomie 6,5l/100 w cyklu mieszanym z przewagą trasy, prędkości 120-180km/h (na trasie :)). Żeby osiągnąć spalanie na poziomie 8l/100 to już trzeba konkretnie za******ać.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...