wilu88 Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Przy okazji, ze jestem szczesliwym posiadaczem nieco egzotycznej Yamahy TRX 850, chcialbym wywolac jakas dyskusje na temat popularnosci motocykli dwucylindrowych w naszym kraju. Dlaczego ludzie napalaja sie na wysokoobrotwe plastiki, nie zauwazajac przy tym moze nie obszernej ale duzej gamy motocykli sportowych z dwoma cylindrami. W czym wedlug was tkwi szczegol? Dodam, ze ten TRX troche sobie jedzie i nie trzeba go zmuszac mimo 80 KM, wiec o co chodzi? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 TRX to dość osobliwy motocykl, z wyglądu piękny, na przelotowych wydechach pracuje rewelacyjnie, osiągi ma niemal identyczne jak FZ 750 a pali o połowę mniej ;) Największą wadą (dla co poniektórych) jest miejsce pasażera. Mnie osobiście bardzo się podoba, natomiast nie odpowiem ci, dlaczego jest tak mało popularny w Polsce. Może dlatego, że w naszym kraju, uznawanym jest za obciach posiadanie czegoś co ma mniej niż 1000ccm i 120KM. Wobec powyższego, nalezy uznać mnie za obciachową Dziadygę, gdyż najbardziej lezy mi pojemność 750ccm i moc do 120KM, motocykle odkryte, lub w połowie odkryte. Sam osobiście bardzo chętnie zakupiłbym TRXa, lecz znaleźć u nas ten motocykl żeby jeszcze w pełni sprawny wymaga wiele cierpliwości i szczęścia. Poza tym miałem już jednoosobowy motocykl (FZ 750), na którym jazda z pasażerem była męczarnią, a na dodatek trzeba było centralkę odkręcić bo obcierała na winklach gdy jeździłem z 60kg nakładką na siedzenie ;)Podsumowując, nie jest to motocykl dla przeciętnego dresika stojącego pod kolumną. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 ogladalem fotki i motorek fajny ;) aha tam sa fiszki do modelo 00 http://www.bikepics.com/yamaha/trx850/00/p....asp?i=3693&s=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Rzeczywiscie cos w tym jest. Pod kolumną takie nie stają. Dobrze widze ze rama jest otwarta? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 A wiesz skąd się wzięła TRX 850? Jak Włosi zaczeli wygrywać swoimi Ducati na torach, to żółtki wymyslili taki patent. Wzięli silnik z TDM 850, przestawili korbowody, żeby palił jak V90, wsadzili w kratownicową ramę i puścili na tor. TRX to typowy motocykl torowy, do użytku szosowo-turystycznego zdecydowanie lepsza jest TDM-a. Dlatego tak mało TRX-ów na drogach. Podobna sytuacja była z SZR660. Motocykl stworzony do wyścigów w klasie SoS. A silnik okazał sie idealny do modeli enduro i supermoto.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 . TRX to typowy motocykl torowy' date=' do użytku szosowo-turystycznego zdecydowanie lepsza jest TDM-a. Dlatego tak mało TRX-ów na drogach. [/quote']Oglądałem TRX-a na żywo w jednym z komisów. Muszę powiedzieć, że robił bardzo dobre wrażenie. Leżał do mnie jak szyty na miarę - byłem zachwycony. Wygląd motocykla i dźwięk dwucylindrowca też przypadły mi do gustu. Niestety nie miałem wtedy kasy. Gdybym miał, motocykl byłby mój. Zastanawiam się tylko jak z częściami do tych motocykli. Wiem, że silnik TDM-y (druga edycja) był oparty na tym właśnie silniku, ale motocykl to nie tylko silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Bedac w Anglii i szukajac motocykla rzucil mi sie w oczy ten praktycznie u nas nie znany model. Tam spotkac go mozna w miare czesto-i to za bardzo niewygorowna cene. Jest to bardzo fajna maszynka sportowa-tylko ze niestety malo nadaje sie do dluzszych wyjazdow. Ale do latania po miescie i na krotkich dystansach musi byc super. No w koncu to japonski Monster ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Oglądałem TRX-a na żywo w jednym z komisów. Ja jeździłem ;) Zastanawiam się tylko jak z częściami do tych motocykli. Wiem' date=' że silnik TDM-y (druga edycja) był oparty na tym właśnie silniku, ale motocykl to nie tylko silnik. [/quote'] Słuszna uwaga, jeśli chodzi o materiały eksploatacyjne to nie ma problemu, klocki, zaciski, tarcze to FZR 1000 i pochodne. Generalnie z utrzymaniem mechanicznym tego motocykla nie powinno być żadnych kłopotów, natomiast, gdy ktoś kupi zapuszczonego TRXa albo będzie miał kraksę i zadecyduje o odbudowie i kompletowaniu skorup to już gorzej.Najlepiej wtedy szukać za granicą, podobno graty do TRXa można kupić w Anglii za grosze. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Bardzo podoba mi sie ta furka ;) Moim zdaniem ma styl i można z tego zrobić całkiem ładnego i nietuzinkowego fightera ;) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilu88 Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Powiem wam, ze z czesciami nie mialem o tyle problemu, ze nic nie poszlo, wiadomo zwykla eksploatacja to wszystko jest, plastiki to wiadomo trzeba kleic jak cos, chyba ze ma sie dojscie w Angli, ogolnie wyglada to swietnie i jezdzi rozwniez, w trasie robilem odcinki 300km a mierze 190 cm razem z plecaczkiem, pasazer rzeczywiscie ma niezbyt komfortowo chociaz moja dziewczyna nie narzekala az tak mocno. Spalanie na poziomie 5,5-6 L. Aktualnie siedze w Anglii i troche patrze na rynek czesci, nie jest zle, co do cen motocykli tutaj ogolnie troche wyzsze niz w Polsce. TRX sobie cenia nawet 2500 funtow wiec nie jest to malo.Tak na marginesie ja swojego chce sprzedac, poniewaz stoi biedaczysko w garazu i nie mam go jak sciagnac. Tymczasem choruje juz na inne dwa cylindry :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagal Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 witam,jestem szczęśliwym posiadaczem TRX'a i muszę przyznać, że jeździ się nim super, dół powala na kolana i objeżdżam po mieście nie jednego sporta :wink: Jak kupiłem swoją yamahę, mój kolega bardzo chciał sie ze mną sprawdzić (gsx-r 600 srad) i po krótkiej przejażdżce nie mógł wyjść z podziwu jak to jeździ - skomentował krótko "...nie wygląda na sporta, a tak zap........" :icon_question: - nie dał rady, hehe...pozdrawiam i polecam ten model tym którym nie straszne jest prowadzenie sportowego V90, bo tak mniej więcej przekazuje moc i moment obrotowy na tylne koło :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.