aLLy Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 WItam , robilem cos przy gazniku wiec sciagnolem filtr powietrza ( nie oryginalny) Patrze sie do srodka a tam nic nie ma ! Putska , poprostu kawalek blaszki pospawanej :|. Czy przez to rx moze miec gorsze osiagi i czy cos moze sie podziac? Jaki filtr polecacie wlorzyc oprocz orginalnego? Chyba ze ma ktos stronke gdzie moglbym takowy filtr ( oryginalny zamowic ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Nie ma tam wogłule gąbki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 gąbki raczej nie wydmuchalo jak waty z mojej koncowki tlumika :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 WItam ' date=' robilem cos przy gazniku wiec sciagnolem filtr powietrza ( nie oryginalny) Patrze sie do srodka a tam nic nie ma ! Putska , poprostu kawalek blaszki pospawanej :|. Czy przez to rx moze miec gorsze osiagi i czy cos moze sie podziac? Jaki filtr polecacie wlorzyc oprocz orginalnego? Chyba ze ma ktos stronke gdzie moglbym takowy filtr ( oryginalny zamowic )[/quote']O kurde niezłe z tą blaszką a może Włosi wymyślili nowy patent "super blaszke" :lol: Normalnie powinien być filtr gąbkowy, który trzeba regularnie myć i nawilżać specjalnym olejem.A jeśli tego nie ma to dużo syfu dostaje się do silnika. Ale i tak coś długo nie zaglądałeś do tego filtra skoro zauważyłeś jego brak dopiero przy rozbieraniu gaźnika to . :roll: Orginalnego kupować nie musisz ponieważ jest wiele firm robiących zamienniki a zamówić je możesz w każdym sklepie motocyklowym, ja mam teraz Twin Air.Tylko jest jeszcze jeden problem czy masz tą ramke z siatką i śrube do zakładania takiego filtra?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokid Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Co do gąbek w środku to sie nie znam ale padło pytanie czy spadną osiągi przez to?Moje zdanie jest takie, że lesli filtr co nawalił to osiągi mogą sie tylko podnieść(chyba że jest zatkany) :twisted: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 To jest bardzo 14 letnie zdanie specjalnie gdy jezdzi sie w terenie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 no ale jazda bez filtra w terenie to zabojstwo ;) ja to widze u siebie 2 jazdy na torze i filitr wyglada jak jakies gowno caly oblepiony blotem piaskiem i jakimis papruchami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Osiagi bez filtra niekoniecznie musza sie zwiekszyc, ale w ogole kto jeździ bez filtra :!: Szkoda motorq szczegolnie RXa:) i nie tylko.Jaki powinien byc specjalny olej do nasaczania filtrow? Bo ja nasaczam zwykłym silnikowym olejem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Osiągi mogą się nieco zwiększyć, jeśli się przereguluje gaźnik. Bez tego to raczej spadną. Ale to raczej tuning dla wyczynowców, bo po 10 minutach jazdy silnik do remontu :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 silkolene jest w miare dobry i tani , 40 zł za 1L Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 A czym silkolene sie rozni od np zwykłego oleju do mieszanki, niech bedzie mineralnego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 A czym silkolene sie rozni od np zwykłego oleju do mieszanki, niech bedzie mineralnego??zadales pytanie jaki olej do nasaczania, no to ci kolega enduromaster napisal jaki a ty wyskakujesz z olejem do mieszanki... Jezeli sa one podzieloen to nie bez powodu... Jak by to bylo takie proste to do wszystkiego by sie mixolu stosowalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 chciałeś olej do filtra więc napisałem, taki olej jest bardzo lepki i się w wodzie nie rozpuszcza Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Dokładnie. Po to wymyślili olej do filtrów, żeby go używać, a nie Rzepakowy czy też Ramę do Smażenia. Olej do filtrów ma po prostu odpowiednią lepkość, która sprawia, że gaźnik zasysając powietrze rzeczywiście je zasys (czyli nie przytyka) a z drugiej strony olej zapobiega przedostawaniu się brudu i wody do gaźnika. Czyli 2 w 1 - odpowiednia przepuszczalność i odpowiednia zapora. Każde inne eksperymentowanie może spowodować: 1. niedostateczne dostarczanie powietrza, 2. Przepuszczanie syfu do gaźnika (włącznie z możliwościa zatarcia silnika). Osobiście zawsze jeździłem na dwóch - Motul Filter Oil i Shell Filter Oil. Pierwszego jest więcej, ale ma mniej gęstą konsystencję. Drugiego jest mniej, ale bardziej zagęszczony. Oba kosztują ok 35 zl za opakowanie (0,5 l Shella i chyba 0,7 l Motula). POlecam mimo wszystko Shella. Nanosić koniecznie na wyprany i WYSUSZONY filtr, równomiernie rozprowadzać olej dookoła fiolitra, następnie ugniatać delitanie filter, aby olej rozprowadził się po nim całym. Nie muszę dodawać, że do tej operacji warto założyć foliowe rękawice (takie ze stacji paliw), coby wszystko szło szybciej, przyjemniej i czyściej. Ja zawsze tak oliwię filtr, że odrobina wylatuje spustem w airboksie - wówczas mam pewność, że naoilowiłem odpowiednio. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Prepraszam, ze moje pytanie wywołało takie poruszenie i dziekuje adminowi za odpowiedz na moje pytanie.Rozjasnilo mi to w głowie sporo. Zgnoic jest bardzo latwo, ale wytlumaczyc na czym polega roznica juz mniej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.