enduro-bubbaa Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 ale wy bajki opowiadacie ktory exc 125 ma 40 koni :-D exc ma kolo 37 a na kole pewnie kolo 35 a seryjny cross tak naprawde ma kolo 39 a na kole to pewnie kolo wlasnie 37 tylko ze tak nie mozna operowac liczbami bo to sa bzdury to co piszecie wy i w tym momencie ja bo jak kupi z zakatowana korba marnym nikasilem i zuzytym tlokiem to ta moc drastycznie spadnie !! motocykl powinno sie mierzyc na hamowni tylko ze "to jest polska - tu sie ciężko oddycha" w stanach to kazdy am do motocykla 4 wydechy i w zaleznosci na jaki tor jada taki sobie model wydechu dopbieraja opony i pokolei wszystko tlok to w zaleznosci ile kto lata ja to pewnie bym nawet ze 2 sezony mogl przelatac na nim bo malo jezdze ale generalnie polecam ten motocykl !! pamietajmy o tym ze tlok w exc jest 2pierscieniowy i przez to duuuuuuuuuzo dluzej trzyma niz w typowym MX jezeli kupisz exc nie zakatowane to bedzie ci dluuuuuuuugo i wiernie sluzylo (pamietaj tylko o tych tloczkach raz w sezonie) to zalezy czy chcesz lyknac z papierami czy tez nie ale generalnie za 10 kola mozna juz sobie sprawic nawet calkiem callkiem exc. ale naewno z tego co wymieniales wybral bym exc poniewaz jest to motocykl przyjazny dla amatora i jest poteżna bronia w rekach kogos kto wie jak sie tym powinno jezdzic. Poza tym do ktm jest najlepszy dostep do czesci wsrod tych motocykli co wymieniles ale jak znam zycie to w ciagu tego roku bedziesz mial jeszcze 100 nowych pomyslow !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 ...czyli znowu jestem rozdarty...YZ 125 czy EXC 125 biorąc pod uwage koszty, awaryjność, części, (wiadomo YZ jest mocniejszy ale silnik EXC nie jest aż tak męczony...) Pomóżcie.W oba moto wpakujesz tyle kasy że nawet różnicy nie zauważysz :-D Nie myśl że części do EXC są tańsze niż do YZ, SXa czy innych crossówek.EXC ma ten sam silnik co SX, jedynie inne dysze w gaźniku. Dlatego można sobie w nim pozwolić na wymianę tłoka co rok a nie co pół roku :-D (wbrew pozorom, crossem nie jeździsz codziennie i trochę czasu zajmuje zanim się wyjeździ te 40 godzin-tyle przyjąłem w obliczeniach :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Nie. przekonaliście mnie w 100% do KTM EXC 125. Dziekuje bardzo wszystkim za wczerpujące odpowiedzi. Pewnie bede miał jeszcze jakieś pytania więc przygotujcie się :mrgreen: Pozdro [ Dopisane: 20-08-2005, 23:49 ]http://cgi.ebay.de/KTM-exc-125_W0QQitemZ45...1QQcmdZViewItem nic dodać nic ująć (nigdy nie kupie moto w Polsce) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 to prawda spojrz tylko na to ze exc poprzez ten 2pierscieniowy tlok ma lepszy dol od crossowki i jest przyjazniejszy przez to dla amatora @!! tlok kosztuje kolo 400zl do exc 125 TO prawda czesci do yz sa duuuuzo tansze niz do ktm i Łatwiej o nie z tym ze zobacz ja juz tyle sezonow latam MX i jeszcze nigdy mi sie nie zwalilo cos czego bym nie dostal w olekmotocykle a oni maja od reki takie rzeczy jak tlok czy akcesoria do motocykli u nich masz wszystko od korb nikasili czy tlokow poprzez uszczelniacze do zwiech a konczac na calych zestawach naprawczych do zawieszen !! i to maja w dobrych cenach !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 powiedz coś wiecej o tym sklepie Olekmotockle!! mają jakiś sklep internetowy? Gdzie to jest w ogóle? [ Dopisane: 21-08-2005, 00:10 ]Teraz mam pytanie do ludzi którzy mają do czynienia z KTM na codzień. Na tym forum czytam o samych zaletach KTM EXC 125. Czy ten motocykl ma jakieś wady :?: :?: :?: Jeśli tak to jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 [ Dopisane: 20-08-2005, 23:49 ]http://cgi.ebay.de/KTM-exc-125_W0QQitemZ45...1QQcmdZViewItem nic dodać nic ująć (nigdy nie kupie moto w Polsce)Licz gdzieś ok. 2200-2500 ojro za to cudo :) Tak, KTM ma wadę/zaletę-hydrauliczne sprzęgło. Dopóki wszystko działa to jest ok, sprzęgło chodzi leciutko, można wciskać jednym palcem. Ale jak np. zerwany/spadający łańcuch uszkodzi ci pokrywkę tłoczka który wciska popychacz zaczynają się problemy. Koszt takiej pokrywki to podobno 600zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Wymiana tłoka co 10 motogodzin?? Ludzie, same Pastrany tu są czy ja ślepy jestem? Przy normalnej, amatorskiej jeździe 125-tką można wymieniać tłok co 50-60 godzin, a nawet więcej, wystarczy dawać nieco bogatszą mieszankę oraz nie pałować na maksa non stop, nie hamować silnikiem non stop tylko używać hamulców itd. Tylko powiedzcie mi, który z Was tutaj zapier*ala non stop na maksa 125-tką tylko po torze?? Bo jeśli taki jest, to dla świętego spokoju niech zmieni ten tłok co 20 motogodzinę.Ludzie - rozmawiajcie między sobą jak normalni użytkownicy motocykli a nie zawodnicy ścigający sie w Mistrzostwach Świata!! pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 aha...to faktycznie przykra niespodzianka [ Dopisane: 21-08-2005, 00:35 ]Jestem amatorem i się tego nie wstydze ! 8) P.S możecie mi powiedzieć jakie jest przeliczenie w tych motogodzinach? Jeśli kogoś uraziłem takim banalnym pytaniem to sorka ale nie wiem jak to liczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Wymiana tłoka co 10 motogodzin?? Ludzie, same Pastrany tu są czy ja ślepy jestem? Przy normalnej, amatorskiej jeździe 125-tką można wymieniać tłok co 50-60 godzin, a nawet więcej, wystarczy dawać nieco bogatszą mieszankę oraz nie pałować na maksa non stop, nie hamować silnikiem non stop tylko używać hamulców itd. Tylko powiedzcie mi, który z Was tutaj zapier*ala non stop na maksa 125-tką tylko po torze?? Bo jeśli taki jest, to dla świętego spokoju niech zmieni ten tłok co 20 motogodzinę. Ludzie - rozmawiajcie między sobą jak normalni użytkownicy motocykli a nie zawodnicy ścigający sie w Mistrzostwach Świata!! pzdrwszystko to jest prawda... bo taki pastrana ma sponosora i wszystko ma w dupie... Pokazcie mi na forum kogos kto wymienia co chwile tlok ?? Chyba ze sra tymi tłokami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 P.S możecie mi powiedzieć jakie jest przeliczenie w tych motogodzinach?To zwykła godzina jazdy. Nie stania, gadania, lansowania się, tylko jazdy. Zadna filozofia.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Wymiana tłoka co 10 motogodzin?? Ludzie, same Pastrany tu są czy ja ślepy jestem? Przy normalnej, amatorskiej jeździe 125-tką można wymieniać tłok co 50-60 godzin, a nawet więcej, wystarczy dawać nieco bogatszą mieszankę oraz nie pałować na maksa non stop, nie hamować silnikiem non stop tylko używać hamulców itd. Tylko powiedzcie mi, który z Was tutaj zapier*ala non stop na maksa 125-tką tylko po torze?? Bo jeśli taki jest, to dla świętego spokoju niech zmieni ten tłok co 20 motogodzinę.Ludzie - rozmawiajcie między sobą jak normalni użytkownicy motocykli a nie zawodnicy ścigający sie w Mistrzostwach Świata!! pzdr Przecież nikt nie pisał że co 10 motogodzin trzeba tłok zmieniać :? Może nie zauważyłem czegoś?Ja pisałem o 40 godzinach, tak mi powiedział Niemiec od którego kupiłem SXa, a ta liczba wydaje się wiarygodna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Przecież nikt nie pisał że co 10 motogodzin trzeba tłok zmieniać Może nie zauważyłem czegoś? Oczywiście, że ktoś pisał, ale niestety już zmienione i nie dojdę kto. Nic to następym razem NA PEWNO będę cytował. Bo enduro-.... itd ludzi jest tu tyle, że połapać się nie idzie, a zapamiętać to już w ogóle. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 hehe tesh pamietam <lol> !! NO przyznac sie :) !! Co sadzicie o CRE 125 jest to dostepne w polsce ?! jak z czesciami i za ile gdzies moge wyrwac ?! z góry THX !! i czy CRM mozna porównac do RX czy np WR ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 qmpel w yz125 od marca zajeździł 7 tłoków i 2 cylindry,http://cgi.ebay.de/KTM-exc-125_W0QQitemZ4568227610QQcategoryZ9926QQrdZ1QQcmdZViewItem ten ktm jest identyczny jak mój, tylko że ja mam cwiare i z 2001 jest, nawet takie same opony miałem założone :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Wymiana tłoka co 10 motogodzin?? Ludzie, same Pastrany tu są czy ja ślepy jestem? Przy normalnej, amatorskiej jeździe 125-tką można wymieniać tłok co 50-60 godzin, a nawet więcej, wystarczy dawać nieco bogatszą mieszankę oraz nie pałować na maksa non stop, nie hamować silnikiem non stop tylko używać hamulców itd. Tylko powiedzcie mi, który z Was tutaj zapier*ala non stop na maksa 125-tką tylko po torze?? Bo jeśli taki jest, to dla świętego spokoju niech zmieni ten tłok co 20 motogodzinę. Ludzie - rozmawiajcie między sobą jak normalni użytkownicy motocykli a nie zawodnicy ścigający sie w Mistrzostwach Świata!! pzdr dokładnie moim zdaniem utrzymanie fula na amatorskim poziomie mozna spokojnei prownac z utrzymaniem hard enduro. Ja leje mieszanke 1:30 i smigam na tloku caly sezon i na moj poziom to spokojnie starcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.