crazy_chris Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Yo, Ostatnio wymieniłem linkę sprzęgła i po dokręceniu dekla okazało się, że moto nie wysprzęgla się (jechałem na półsprzęgle). Nie wiedziałem co jest. Okazało się, że posypały się kulki w łożyskowaniu wysprzęglnika (na ślimaku) i prawdopodobnie tarcie powstrzymywało mechanizm przed powrotem w stan wy. Kulki uzupełniłem, założyłem wszystko i test. Jedynka, wszystko OK, dwójka... przy 5-6 krpm i przyspieszaniu sprzęgło "łapie" poślizg. 8O Dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Pewnie jadąc na półsprzegle je spaliłeś. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 na półsprzęgle jechałem 4 km maks (jak musiałem dokulać się do chaty) i było to 20 km/h tak żeby unikać poślizgu, później rozbierałem moto i aż do dziś nie jeździłem - przez to bym spalił sprzęgło ? :? poza tym jak napisałem na pierwszym biegu wszystko wydaje się OK :-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 rozłóż i sprawdź :) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Na moje też wychodzi, że tarcze się przyjarały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 jeszcze raz napiszę żeby nie było niedomówień :) linka mi się zerwała i do tego czasu wszystko było git, wymieniłem ją ale widocznie posypały mi się wspomniane kulki i przez 4km (musiałem dojechać z miejsca, w którym zakładałem linkę do chaty) jechałem 20km/h bo powyżej sprzęgło ślizgało - czy przez tak krótki czas spaliłbym sprzęgło ?!?!?! i czy spalone sprzęgło nie powinno ślizgać na każdym biegu czy tak samo, czy to już zależy bardziej od obciążenia silnika? [ Dopisane: 17-08-2005, 00:18 ]acha jeżeli moja książka serwisowa nie kłamie to 10kkm temu wymienione było sprzęgło więc nie było wymęczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Miałem podobną sytuację i przyczyna była inna, tzn. źle wyregulowana linka sprzęgła. Na klamce objaw był taki, że sprzęgło łapało w ostatnim "momencie" przed całkowitym puszczeniem klamki, natomiast w czasie jazdy na wysokich obrotach sprzęgło ślizgało się. Po wyregulowaniu linki sprzęgło łapie wcześniej a tarcze są dociskane z pełną siłą, przez co nie przepuszczają na wysokich obrotach.Warto to sprawdzić zanim wydasz paręset złociszy na nowe tarcze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Miałem podobną sytuację i przyczyna była inna, tzn. źle wyregulowana linka sprzęgła. Na klamce objaw był taki, że sprzęgło łapało w ostatnim "momencie" przed całkowitym puszczeniem klamki, natomiast w czasie jazdy na wysokich obrotach sprzęgło ślizgało się. Po wyregulowaniu linki sprzęgło łapie wcześniej a tarcze są dociskane z pełną siłą, przez co nie przepuszczają na wysokich obrotach.Warto to sprawdzić zanim wydasz paręset złociszy na nowe tarcze... nawet nie wiesz jak mi poprawiłeś humor!! :) wczoraj zauważyłem, że sprzęgło "łapie" strasznie późno czyli objawy takie jak Ty miałeś, będę zatem musiał "wydłużyć trochę linkę, dzisiaj zadziałam z tym, dam znać co wyszło pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 kasztany przeciwko $ że będzie git! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 hehe -chciałem już napisać żebyś sprawdził luz na klamce ale nie podejżewałem żeby ktoś był tak "niemądry" żeby jeździł bez :-D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 chciałem już napisać żebyś sprawdził luz na klamce to trzeba było napisać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 no i w koncu to byl ten luz na klamce czy nie ?? bo moze ja cos pomajstruje ze swoja tez.. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 ok, jestem po wydłużeniu linki, wszystko chodzi picuś glancuś, zero poślizgu. @yuzzek qrcze dzięki za pomoc, zamiast zacząć od sprawdzenia podstaw zacząłem od końca, aż wstyd :-x najważniejsze, że wszystko jest OK teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Podobna sytuacja. Luz na klamce jest, sprzęgło bierze spoko, na wysokich obrotach też jest git. Czasami, żadko ale jednak, przy szybkiej zmianie biegów na wysokich obrotach jest objaw "slizgania" (tak jak bym przytrzymał klamke nieco dłużej) jakbzm jecha automatem. Za moment jest już oki i następna zmian biegów wychodzi oki. Czyżby spężyny sie sypały?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 co do tego luzu na klamce to jak to ktos okreslił powiniene być "na zapałkę" Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.