Baron Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Nie kumam tych, którzy chcą crossy rejestrować, a tym bardziej montować światła... :roll: Kup EXC i będzie to motocykl o jakim myślisz. Na pewno nie będziesz narzekał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 JA polecam YZ.. CR słaby dól A jaka full seta ma wogole dól 8) KTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wakul Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Ja jestem szczęśliwym posiadaczem RM 125 z 2001 roku, osobiście z motocykla jestem bardzo zadowolony (nie ma w tej wypowiedzi żadnych „achów” i „ochów” z tego powodu ze teraz na tym jeżdżę 8) ). Jeździłem na YZ i nie mam zdania na jej temat bo po prostu zostałem oszukany przez sprzedającego i więcej był w serwisie niż na torze, to był mój pierwszy motor. Dla nas jako amatorów to nie odczujesz różnicy na sprzęcie bo i tak większość jego osiągów nie zostanie przez nas wykorzystana, ale wracając do tematu sądzę że RM jest najbardziej zwrotnym motocyklem tzn. lepiej się skręca miałem okazje porównywać z YZ i CR ciekawy jestem jak sprawa ma się z KX. Dla wścibskich dodam że zawieszenie miałem ustawione pod swoje potrzeby na wszystkich motocyklach :lol: . Teraz chce sprzedać 125 i następnym motocyklem jaki bym kupił to Suzuki RMZ 250 4T, chyba przywiązanie do jednego modelu też coś mowi :?: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 enduroguy :Ja tez slyszalem od ludzi ktorzy znaja sie na crossowkach ze RM-ki sa wadliwe ,te nowsze od 2000 r. to juz co innego a Ci zawodnicy jezdza wlasnie na nowych RM-kach . I masz odpowiedz;] a CR-ka faktycznie ma slaby doł ale gore ma niezla. Polecam na poczatku setke ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Baron a ja właśnie kumam i to coraz bardziej.. potrzebowałbym świateł i rejestracji ponieważ żeby dotrzeć na tor czy gdzieś w głębszy las na fajne miejscówy jednak troche musze przejechać.. a chyba bardziej sie opłaca zrobić elektryke i światła niż kupowac przyczepke czy też ją notorycznie wypożyczać i prosić sie kogoś o to żeby mnie podwiózł .. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Wyczynowym enduro też możesz po torze śmigać. BTW. Dlaczego w podpisie masz "Następny sezon.. Husqvarna WR 125/KTM EXC 125"? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Bo jestem najbliżej kupna własnie tych motocykli ale oczywiscie decyzja może sie zmienić , cały czas szukam , czytam , dowiaduje sie.. oczywiście hardenduro wchodzi w gre jak najbardziej ale nie o tym temat.. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Setki?...miałem kiedś przjemność przejechania sie na SX 125... 8O 8O 8O to sie właśnie nazywa WIKSA!!! Ale dużo ludzi jeździ na YZ...ależ ten SX miał doła (z DT80 wsiadłem na SX :-) ) ale za sezon może dwa kupie sobie fulla (tylko 125 wchodzi w gre) i na 90% będzie to YZ 125 bo wmarzone SX mają cene z kosmosu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 JEsli chcesz miec mocny motocyzkl ze swiatlami to bez watpienia wygrywa KTM EXC ... Wszystkie sprzety tego typu sa wadliwe, o wszystkie trzeba dbac. Jesli kupujesz ten sprzet licz sie z wydatkami A RM takie same jak wszystkie, (we wszystkiech trzeba co jakis czas zmieniac tlok cylinder itd) no moze dla zawodowca to jest roznica lecz dla amatora to raczej nie...Jesli masz RM w dobrej cenie to bierz ;) Pozdrawiam z Lindenbergu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Miałem kiedyś setkę RM, 1995 rok. Ciągle się psuła i więcej stała w warsztacie niż jeździła. Jak już ją naprawdę dobrze zrobiłem (skrzynia padła, zawieszenie, silnik sie posypał itd) to natychmiast mi ją ukradli... :roll: Jeden rajd, chyba "Karolinkę" na niej zaliczyłem. Nie wiem czy poleca coś takiego czy nie, chyba jednak nie.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Dominik: kumpel kupil YZ i ma niestety to samo. Silnik byl niby po remoncie i wszystko powtarzam wszystko sypnelo sie po kilkunastu godzinach. Spowodowane to chyba bylo tym ze ludzie w serwisie nie za bardzo sie znali. Tył siedzi 4cm przez luzy na zawieszeniu. Po prostu taki urok starszych crossow ;)Mógłbyś mi wysłać fotki na [email protected]?www.bikepics.com/members/plocho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Dzieki Enduroguy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 to u mnie chyba nie jest zle bo jezdzilem od grudnia do czerwca bez remontu silnika (tylko troche zawiesznie) i nic sie nie syplo w czerwcu wymienilem tlok i nawet korbowod nie mial luzów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 witam powiem krotko na 100% kup 125 bo cwiara to jak koledzy wspomnieli istny szatan tylko rm bym ci nie polecal slabiutkie to sa motorki malo wytrzymale i dziwne rzeczy sie w nich psuja mialem yz stary model 88 rok chodzila super polecam obecnie mam cr 125 i tez polecam bardzo ladnie sie wkreca i ma wystarczajaco duzo mocy waze 90 kg i bez problemu z 3 biegu na kolo idzie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Właśnie.. YZ to jedno z moich marzeń , takich prawdziwych nie typu "Musze ją mieć !" a za tydzień kupuje za pieniądze przeznaczone na motocykl kolekcje lalek barbie z 93' bo zacząłem sie tym interesować. Jeżeli jeszcze byłąby możliwość zarejestrowania takiej YZ'etki to satysfakcja równoważyłaby z kolacją ze śniadaniem u boku Jessici Alby ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.