Skocz do zawartości

wakul

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krakow

Osiągnięcia wakul

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. napisow nie ma jeszcze a film naprawde polecam ;) jest to wysich baja 100. zawodnicy maja do przejechania 1000 mil w 32 godzini a jak szybko mozna to pokonac to zoabczycie na koniec filmu. glownie w filmie pokazane sa motocykle i samochody sa tez wzmianki o quadach naprawde goraco polecam ten film ja go sciagnolem z torrenta
  2. widze ze mieliscie duze szczescie ze wam odpuscili na tych grizliakach bo tam silnik naprawde wystarczy zeby skutecznie dogonic motor, no albo policja tak jak ten od DR 2 raz na quadzie siedziala :-D :-D
  3. Ja jestem szczęśliwym posiadaczem RM 125 z 2001 roku, osobiście z motocykla jestem bardzo zadowolony (nie ma w tej wypowiedzi żadnych „achów” i „ochów” z tego powodu ze teraz na tym jeżdżę 8) ). Jeździłem na YZ i nie mam zdania na jej temat bo po prostu zostałem oszukany przez sprzedającego i więcej był w serwisie niż na torze, to był mój pierwszy motor. Dla nas jako amatorów to nie odczujesz różnicy na sprzęcie bo i tak większość jego osiągów nie zostanie przez nas wykorzystana, ale wracając do tematu sądzę że RM jest najbardziej zwrotnym motocyklem tzn. lepiej się skręca miałem okazje porównywać z YZ i CR ciekawy jestem jak sprawa ma się z KX. Dla wścibskich dodam że zawieszenie miałem ustawione pod swoje potrzeby na wszystkich motocyklach :lol: . Teraz chce sprzedać 125 i następnym motocyklem jaki bym kupił to Suzuki RMZ 250 4T, chyba przywiązanie do jednego modelu też coś mowi :?: .
  4. ja oglądałem wszystko na eurosporcie po angielsku i komentator ładnie dawał sobie rade i ciekawy jestem jak na polsacie radzili sobie z komentarzami - może ma ktoś nagrane ?
  5. Thx za sprostowanie, ale napisałem każdy jeździ inaczej i to było do tego właśnie, nie miałem złych intencji :mrgreen: :lol:
  6. Nikasil robi się po to żeby nie kupować nowego cylindra, tak to dla mnie wygląda. Nikasil kosztuje w zależności od zniszczeń od 1000 – 1300 zł max. Na jednym nikasilu można przejechać teoretycznie 3 tłoki (jednak każdy jeździ inaczej ;) ). Ja stan tłoka sprawdzam po przez „bawienie” się kopniakiem wtedy można wyczuć stopień kompresji. Jednak to jest mój osobisty patent i różne opinie o nim słyszałem więc decyzje pozostawiam wam. :roll:
  7. Oociep zawsze musisz poczekać mniej więcej 3, 4 tygodnie ponieważ proces schnięcia troszkę trwa no i oczywiście czas na transport bo nie spotkałem się żeby ktoś w Polsce robił takie rzeczy. Napisz do mnie na PW powiem Ci gdzie ja robiłem (zdążyli w 3 tygodnie). Mr. Maćku nikasil nakłada się na cylinder a tłok musisz kupić nowy. Nigdy nie zakłada się nowo zrobionego cylindra i starego tłoka te 2 części zawsze muszą iść jako nowe ponieważ używany tłok nie będzie pasować do nowego cylindra.
  8. Nie wiem czy zwróciliście uwagę na komentarze ludzi na forach gazety, boje się żeby nie doszło do tego ze las czy tam laka będzie jedna wielka pułapka dla jadących na motorach, quadach. Ja już się spotkałem „twarzą w twarz ” z lina rozwieszoną między drzewami a na gazecie już ktoś o tym wspomniał.
  9. zostawcie kierowce quada, napewno do konca tak nie bylo i jak chlop zobaczyl gazete to duzo dodal od siebie i nie mozna postrzegac quadziarzy jako zle osoby (sam jezdze na ATV :banghead: ) u wiekszosc osob widac wspolprace ale czy zalwazylisice podejscie spoleczenstwa do sportow motorowych? czytal juz ktos komentarze na www gazety?
  10. http://kot.fr.pl/gw_atv2.jpg Po przeczytaniu tego artykułu jestem w szoku, postanowilem sie dowiedziec co ludzie pisza na ten temat w internecie (na www gazety) i po tym incydencje chyba rozpocznie sie wojna.. miedzy zielonymi a motocyklistami, ale mam nadzieje ze sie myle i sprawa ucichnie. Ta sprawa nie dotyczy tylko uzytkownikow ATV ale takze motocykli terenowych dlatego umieszczam to w tym dziale
  11. Właśnie przyjęło się że w białych butach latają dobrzy strzelcy i czesi tego przestrzegają 8) a co do większej wentylacji to się pozwolę nie zgodzić czasami na torze jest większe błoto niż w lesie, no ale przejazdów przez wodę to nie ma :P
  12. Co do rozmiaru to zawsze kupuj o jeden rozmiar większe z moich doświadczeń tak wywnioskowałem ponieważ jak spod opony wyrzuci Ci kamień i dostaniesz nim w buta to zawsze masz troszkę wolnej przestrzeni i to bardziej chroni nogę, i patrz na to żeby but był w miarę dopasowany do nogi tzn., że jak go zepniesz żeby Ci noga nie drętwiała po pewnym czasie (zawsze można to skorygować kupując dłuższe paski) Zwróć też uwagę na stan podeszwy, ludzie z motocrossu ostrzą podnóżki żeby im się lepiej noga trzymała a to niestety wpływa na stan buta. Jak masz jakieś pytania to pisz na PW chętnie pomogę
  13. http://atvkrakow.w.interia.pl/MalyWakulATV.jpg http://atvkrakow.w.interia.pl/MalyWakulATV1.jpg http://atvkrakow.w.interia.pl/WakulSuzuki1.JPG 1.Foto z dzikiego toru w Bodzowie(Kraków) 2.Foto z okolic Klin (Kraków) 3.Foto z toru KTM w Raciechowicach Post edytowany przez Administratora Proszę nie zamieszczać fotek w takich rozmiarach w postach, jedynie linki do serwera docelowego
  14. Teraz moja kolej:) Niestety wsadzam tylko jedna fote bo podczas przegrywania fotek aparat zgasl i wlaczyc sie nie chcial:P Aktualnie jest w serwisie, jak tylko go dostane wsadze wiecej. http://atvkrakow.w.interia.pl/WakulSuzuki.JPG
  15. hehe no moze:) Ja smigam na suzuki rm 125 2001 , ubranko niebieskie moze kojazysz:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...