NiceTree Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Wczoraj podczas jazdy nagle sprzęgło w KTMie zaczęło działać inaczej.Jak stojąc w miejscu wrzuciłem bieg silnik zgasł. Oczywiście sprzęgło wduszone do końca, odpaliłem jeszcze raz i jak wrzuciłem bieg to musiałem go trzymać na obrotach bo ciągnął do przodu a bez gazu gasł.W tej chwili nie wiem czy to wina samego sprzęgła czy pompki, czy może braku płynu, objawy są takie że zaczyna wysprzęglać dopiero jakies 0,5 cm od kierownicy, po prostu nie wysprzęgla do końca bo kończy się skok klamki.Sprawdzałem poziom płynu w zbiorniczku i jest jakieś 1-2mm, wg mnie to wina tak małej ilości płynu ale proszę o pomoc :evil: Przy okazji chciałem się zapytać jaki płyn lać do sprzęgłaMoto to oczywiście KTM SX 125 '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Lipca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Najprawdopodobniej zapowietrzyłeś układ hydrauliczy sprzęgła. Odpowietrz i zobacz co będzie się działo.Niestety do tego typu układów nie leje się płynów hamulcowych tylko specjalne oleje mineralne (płyn hamulcowy może zniszczyć wysprzęglik itd). W przypadku KTM taki olej robi np Magura. Niestety nie wiem gdzie go kupić i ile kosztuje.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 24 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Dzięki za odp.Niestety z odpowietrzeniem może być narazie problem, chyba że jest jakiś sposób na odpowietrzenie bez wstrzykiwania strzykawką oleju w otwór odpowietrzacza (chyba tak to się nazywa-przy zębatce napędowej)Bo jeśli nie ma to najpierw musiałbym dostać ten olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Niestety nie wiem gdzie go kupić i ile kosztuje. Ja kupilem w Rapidzie cena +- 30zl (płyn hamulcowy może zniszczyć wysprzęglik itd). i co sie powinno wtedy zrobic ??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Niestety do tego typu układów nie leje się płynów hamulcowych tylko specjalne oleje mineralne (płyn hamulcowy może zniszczyć wysprzęglik itd). W przypadku KTM taki olej robi np Magura. Niestety nie wiem gdzie go kupić i ile kosztuje. pzdr Nie chcę wprowadzić w błąd, ale jeśli ten olej robi Magura, to może będzie to taki sam, jakiego używa się do hamulców rowerowych. Mam szczękową hydrauliczną Magurę HS 33, wymieniałem płyn i odpowietrzałem. Oryginalny Magury kosztował...hmm...dużo. Ale powiedziano mi, że to jest taki sam płyn, jaki stosuje się w Citroenach (BX, CX, Xantia) ze "wspólnym" wspomaganiem, hamulcami i zawieszeniem - ten sam płyn. I kupiłem za ok. 30 zł litr, zmieniłem, i hamulce działają juz drugi sezon, nie ma wycieków, nic złego się nie dzieje. Płyn jest zielony, mineralny, oznaczenie to LHM PLUS. Butelka z logo Citroena. Kupiłem w Inter Carsie.Nie mówię, że to na pewno to samo, ale może spytać kogoś mądrego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Zobacz sobie w manualu.Najlepszy będzie olej mineralny klasy lepkosci sae 10W.Dobry będzie olej do zawieszeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 CZeśc. U mnie to samo. Odpala dzisiaj moto, jedynka a on sie rwie do przodu :? Jak daje obroty to wtedy jest oky a jak bez gazu to chce jechać do przodu a potem gaśnie...Linka jest uciągnięta na maxa i dalej to samo :? Co robić?? Sprzęt w podpisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Posklejane tarcze. Zimny olej jest bardziej lepki i gęsty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 To było do mnie?? Co z tym moge zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Lipca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 To było do mnie?? Co z tym moge zrobić??[/quote Jaki masz luz na klamce? Masz tam w ogóle jakiś luz? Bo piszesz że linka napięta. Jak luzu nie ma to będzie się ślizgać sprzęgło tak długo aż je spalisz. Luz na klamce to min 1 cm. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Oky Dominik, nie czaje do końca ale postaram sie coś pokombinować, a jak to nic nie da to bede dalej pytać. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 To było do mnie?? Co z tym moge zrobić??Przed odpaleniem spróbuj wrzucic bieg i pochnąc motocykl kilka cm do tyłu na biegu.Tak jak npaisał Dominik luz roboczy na klamce musi byc. Sprzegło nie może byc zaatakowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Przed odpaleniem spróbuj wrzucic bieg i pochnąc motocykl kilka cm do tyłu na biegu.Co to ma dać?? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Cytat: Przed odpaleniem spróbuj wrzucic bieg i pochnąc motocykl kilka cm do tyłu na biegu. Co to ma dać?? Rozkleićsprzegło. przecież kolega T85 napsiał że może być sklejone!Kurde chłopaki wysilcie troche szare komurki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 a mi sie takie cos dziwnego dzieje na Zimnym silniku luz na sprzegle jest OK na cieplym silniku luz na sprzegle jest wiekszy nawet nieco za duzy dlatego sprzeglo mam ustawione na cieplym silniku na zimnym nieco za maly dlaczego tak sie dzieje ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.