zzr Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Mam pytanie ,jak domowym sposobem ustawic zbieznosc ,w okolicy nie mam warsztatu a po rozbiurce przedniego zawieszenia czuje ze cos jest nie tak i na oponie pojawily sie slady sciecia,z gory dzieki za wszystkie rady :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 A masz zaprzęg że chcesz zbieżność ustawiać? Bo jak nie to raczej sprawdź jednośladowość i pochylenia kół Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 22 Lipca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Browarny jemu chyba chodziło jednak o jednośladowość :) Jeśli tak zzr tp weź sznurek, opasaj moto dookoła dość mocno napreż sznurek. Wówczas zobaczysz czy odstęp między sznurkiem na oponą a tylnim kole jest z obu stron identyczna. To taka domowa metoda sprawdzania czy moto zostawia jeden ślad. Inna, moim zdaniem ie mniej miarodajn,a to przetoczenie moto po sypkim piachi oraz "analiza śladów" :evil:pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Ślady pościnania opony mogą być skutkiem słabego tłumienia amortyzatora. Czas zmienić olej w lagach. Co do przetaczania po piachu to daruj Dominiku, już lepiej sznurkiem sprawdzać. Kto murował ten wie. Pod sznurek wszystko widać.Lepsza analiza śladów jest do przeprowadzenia po przejechania przez wodę i obejżeniu śladów zostawionych na suchym asfalcie.Ponadto jazda po łukach bez trzymanki pozwala wyczuć ewentualną różnicę w składaniu się w lewe i prawe zakręty. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzr Opublikowano 23 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 amortyzatory sa raczej dobre,do rozbiurki nie bylo problemow a,z tym sznorkiem zrozumialem to tak,okrecam sznorek wokol kol,ustawiam kierownice prosto i patrze na przerwe miedzy tylnym kolem a sznurkiem,tylko na jakiej wysokosci kola okrecic sznurek ?? :?: , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 a najlepszy pomiar do tej pory jaki testowalem, to jazda na wprost, a druga osoba patrzy na nakladanie sie kol. patrzac z przodu powinno sie widziec tyle samo tylnej opony z prawej jak i lewej strony patrzac na przednia opone. dodatkowo puszczenie kierownicy przy predkosci zaleznej od sprzetu. im wiecej jedzie, puszczamy przy wyzszej. no i to co wpsomnieli przedmowcy - kladzenie sie w winkle. jezeli moto na ktoras sciaga, od razu bedzie roznica miedzy zlozeniem w lewy a w prawy winkiel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Z tym patrzeniem z przodu to nie kazdy zobaczy jak bedzie roznica... Co do sznurka - chyba najlepszy pomysl :evil:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 tym patrzeniem z przodu to nie kazdy zobaczy jak bedzie roznica... to jest pomiar prosty i szybki, ale pozwala wychwycic dosc dokladnie co jest nie tak: "jadacy motocykl prawde Ci powie", a nie stojacy. jak jedzie, to nie ma bata - ma swoj tor jazdy i juz. fakt, trzeba miec troche wprawy, ale patrzacym nie moze byc tesciowa z denkami od butelek, ktorej nie lubimy i nie zdazymy ominac :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 amortyzatory sa raczej dobre' date='do rozbiurki nie bylo problemow a,z tym sznorkiem zrozumialem to tak,okrecam sznorek wokol kol,ustawiam kierownice prosto i patrze na przerwe miedzy tylnym kolem a sznurkiem,tylko na jakiej wysokosci kola okrecic sznurek ?? [/quote'] Amortyzatory są raczej dobre, do rozbiórki nie bylo problemow. Z tym sznurkiem zrozumialem to tak: okręcam sznurek wokół kół, ustawiam kierownicę prosto i patrzę na przerwę miedzy tylnym kolem a sznurkiem. Na jakiej wysokosci kola okręcić sznurek ?? Pisz po polsku !!!! Ja pier**le ode tegooczy bolą. Zacznę dawać ostrzeżenia za gramatykę !!! Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 23 Lipca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 ' date='z tym sznorkiem zrozumialem to tak,okrecam sznorek wokol kol,ustawiam kierownice prosto i patrze na przerwe miedzy tylnym kolem a sznurkiem,tylko na jakiej wysokosci kola okrecic sznurek ?? :?: ,[/quote'] Sznurek okręć na dokładnie połowie wysokości koła przedniego i tylnego.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzr Opublikowano 23 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Z tą wysokością bedzie problem,przeszkadzaja plastiki i inne duperele,okręciłem na 1/4 wysokości koła,było jakies pół centymetra różnicy to dużo :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Sznurek okręć na dokładnie połowie wysokości koła przedniego i tylnego. pzdr Nie zawsze pozwala na to prześwit motocykla ! W takim przypadku im wyżej i bliżej osi tym lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 23 Lipca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Z tą wysokością bedzie problem' date='przeszkadzaja plastiki i inne duperele,okręciłem na 1/4 wysokości koła,było jakies pół centymetra różnicy to dużo :?:[/quote'] No raczej, znaczy się dwuślad się robi... Niech ktoś teraz powie, co z tym zrobić..pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzr Opublikowano 24 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 na razie ustawiłem takie same przerwy i jest ok,jak zrobie troche kilometrów to sprawdze co z oponą,dzieki za rady :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.