m16 Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 hej :DMachalasa smiga az milo ale jednak musze sie do czegos przeczepic ;) - wiec pytam:1) Strasznie mi pluje olejem z linki obrotomierza - cale lewe kolanko mam zasyfione :D - co mozna na to poradzic ? Dodam, ze ta czarna oslonka pancerza jest rozwalona.2) Gaznik :-x - nie trzyma obrotow - albo rosna jak glupie do ok 4 tys. albo musze trzymac na gazie aby nie zgasla :/Dodam, ze chodzi oczywiscie o obroty na luzie. Podczas jazdy jest spoko. Szczegolnie jak podczas jazdy wcisne sprzeglo to obroty rosna jak szalone :/3) Sie pochwale nowa lampa :Dhttp://dhost.info/mkc/h4/ 100% gladkie szklo :D 4) Czy aby wymienic czujnik luzu trzeba lupac silnik ?Nie zawsze "styka" - czy wymiana ma sens ? Z gory wielkie dzieki wszystkim za pomoc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Witaj M16. Niezła lampka, podoba mi się. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 1) Strasznie mi pluje olejem z linki obrotomierza - cale lewe kolanko mam zasyfione - co mozna na to poradzic ? Dodam' date=' ze ta czarna oslonka pancerza jest rozwalona. [/quote']samo odpowiedziałeś - pancerz, ale nie da się samego pancerza zmienić, tylko całą linke. 2) Gaznik - nie trzyma obrotow - albo rosna jak glupie do ok 4 tys. albo musze trzymac na gazie aby nie zgasla :/Dodam' date=' ze chodzi oczywiscie o obroty na luzie. Podczas jazdy jest spoko. Szczegolnie jak podczas jazdy wcisne sprzeglo to obroty rosna jak szalone :/ [/quote']może się linka gazu blokuje w pancerzu? ewentualnie paliwo jest dostarczane w niewystarczających ilościach i wchodzi na wysokie opbroty (nie wiem dlaczego, ale u mnie takie objawy są jak nie odkręce kranika lub braknie wahy - obroty idą w góre na pare sekund i gasnie)a że nie ma niskich... może trzeba je ustawić?? 3) Sie pochwale nowa lampahttp://dhost.info/mkc/h4/ to mi chciałeś sprzedać dzisiaj w poludnie?? :D 4) Czy aby wymienic czujnik luzu trzeba lupac silnik ?Nie zawsze "styka" - czy wymiana ma sens ? nie trzeba łupać, można wykręcić wcześniej sciągając zębatke zdawczą i sprzęgło. przy okazji możesz wyregulować moment azpalania się kontrolki podkładkami. chyba że jest inaczej w CZcie, w co jednak wątpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 13 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 może się linka gazu blokuje w pancerzu?Odpada a że nie ma niskich... może trzeba je ustawić?? Czy pan sobie mysli' date=' ze ja na to nie wpadlem ? :mrgreen: Cala rzecz dzieje sie juz po ustawieniu wolnych. nie trzeba łupać' date=' można wykręcić wcześniej sciągając zębatke zdawczą i sprzęgło[/quote'] 8O Przeciez sprzeglo jest z drugiej strony 8O Witaj M16. Niezła lampka' date=' podoba mi się.[/quote']Dzieki, dzieki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 2) Gaznik - nie trzyma obrotow - albo rosna jak glupie do ok 4 tys. albo musze trzymac na gazie aby nie zgasla :/ Dodam' date=' ze chodzi oczywiscie o obroty na luzie. Podczas jazdy jest spoko. Szczegolnie jak podczas jazdy wcisne sprzeglo to obroty rosna jak szalone :/ [/quote']może przepustnica się juz wypracowała i poprzez szczeliny łapie lewe powietrze lub w połączeniu gaźnika z cylindremps.ewentualnie rozbebeszenie gaźnika na części i przeczyszczenie ze szczególnym zwróceniem uwagi na dysze wolnych obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Przeciez sprzeglo jest z drugiej strony Chodzi pewnie o mechanizm wyłączania sprzęgła i półautomat Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 z tymi obrotami stawial bym na falszywe powietrze tylko ze jak dzieje sie to na luzie.... to troche dziwne bo podczas jazdy powinien wolno wchodzic na obroty i wolno z nich schodzic...sprawdzales przepustnice jak chodzi w korpusie gaznika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 13 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 sprawdzales przepustnice jak chodzi w korpusie gaznika??Wszystko bylo rozebrane i dokladnie wyczyszczone i chodzi ok :/ Chodzi pewnie o mechanizm wyłączania sprzęgła i półautomatSorka - dopiero teraz zatrybilem. to mi chciałeś sprzedać dzisiaj w poludnie?? Nie - jej poprzedniczke :mrgreen: (tez H4 ale starszego typu :D ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Gaznik - nie trzyma obrotow - albo rosna jak glupie do ok 4 tys. albo musze trzymac na gazie aby nie zgasla :/ Dodam' date=' ze chodzi oczywiscie o obroty na luzie. Podczas jazdy jest spoko. Szczegolnie jak podczas jazdy wcisne sprzeglo to obroty rosna jak szalone[/quote'] Bierz gaźnior do chałupy rozbierz w mak, wyczyść poskładaj. Przy okazji sprawdź pływak bo może się zatapia albo zawór puszcza. Miałem podobny problem w Jaiwe i okazało się że plastykowy pływak był pęknięty. Jak zrobisz to dokładnie to wszystko zacznie chodzić jak należy. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 m16 napisał: Przeciez sprzeglo jest z drugiej strony Chodzi pewnie o mechanizm wyłączania sprzęgła i półautomat dokladnie chodziło mi o mechanizm włączania sprzęgła i to całe ustrojstwo ;) aha, i wyczysc sobie ten gaznik, nic nie zaszkodzi a pomóc może... szczególnie że to pół godziny roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 13 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Gaznik byl juz czyszczony 4 razy !Nie dosc, ze myty w ekstrakcyjnej to jeszcze przedmuchany kompresorem o potwornej mocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 jak dlamnie jest to nie tyle przepustnica co moze zuzta iglica( wyrobiona) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_p Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 A jak dla mnie to jest wyrabane łożysko środkowe wału i przegroda i łapie ślepe powietrze(oby nie)Na moje łape slepe powietrze gdzieś ... trza poszukaćpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 2) Gaznik - nie trzyma obrotow - albo rosna jak glupie do ok 4 tys. albo musze trzymac na gazie aby nie zgasla :/ spróbuj LEKKO przytopić pływak na wolnych obrotach - czy jest lepiej ?? jeśli tak - mieszanka zbyt uboga - ja bym na to stawiał zamknij kranik paliwa - czy obroty jałowe wzrastają na chwile (kilkanaście-kilkadziesiąt sekund) po czym dopiero silnik gaśnie ?? - mieszanka zbyt bogata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Może to bez znaczenia, ale u mnie w Jawie problem był podobny, tzn nie mogłem ustawić na tyle wysokich obrotów by silnik nie zgasł, a jak zbyt podniosłem przepustnicę śrubą to wkręcał sięna obroty samoistnie.Znalazłem takie współustawienie dwóch śrub regulacyjnych (przepustnicy i powietrza), na których wszystko było dobrze. Wymagało to sporej ciepliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.