Skocz do zawartości

Wrażenia z jazdy Triumph Speed Triple 1050


Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj w gdyńskim salonie Triumpha były dni otwate wiec sobie pojechałem.

 

Dostałem do jazdy motor jak w temacie. i oto moja opinia;

- piekielna moc, czarne paski przy kazdym ruszaniu i przednie koło w górze,

- silni ciągnie od samego dołu bez zadnej dziury,

- przy szybkich przespieszeniach telepie kierownica i to mocno,

- super hamulce - bez wiekszego problemu stawiałem moto na przednie kolo choć wcześniej tego nie robiłemi,

- motocykl strasznie krótki, przy moich 182 cm wzrostu mam poobijane kolana od seryjnych crash padów,

- lusterka seryjne do wywaleni od razu po zakupie - nic w nich nie widać,

- pasażerka ze mna nie jeżdzila - ale nie sadze aby wiele wytzrymała,

- totalny brak owiewek uniemożliwia dłuższa szybszą jazdę - od 130 trzeba lezeć palckiem na baku, chcialem dojśc do maksa ale wytrzymalem tylko do 180 km/h ( do tej pory bola mnie ręce)

 

Końcowa opinia - super zabawka do miasta i to tylko solo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak gadasz ja bym doszedl do maksa ;) jestem przyzwyczajony do takich sprzętów. Nie raz sie swoim po autostradzie 190km/h przez 100km jechalo :P . A tak wogle to ten triumph to moje marzenie. Tez chcialbym sie zalapac na jazde probna. Niestety w poblizu salonow triumpha brak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...- totalny brak owiewek uniemożliwia dłuższa szybszą jazdę - od 130 trzeba lezeć palckiem na baku' date=' chcialem dojśc do maksa ale wytrzymalem tylko do 180 km/h ( do tej pory bola mnie ręce)

 

Końcowa opinia - super zabawka do miasta i to tylko solo.[/quote']

 

Mietki jesteś albo rozpuszczony przez owiewki ;) ;) ;)

 

ja w tryplu miałem podróżną zawsze koło 180 a jak trzeba było to 240 nie stanowiło problemu - tylko szyja potem boli ;)

Ale fakt faktem że teraz w bandicie 180 to dalej prędkość lajtowa a nie walka z przeciwnościami losu... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam!

 

Od jakiegoś czasu przewija mi się myśl kupna tego modelu (chociaż poprzednika) , jednak po zobaczeniu poniższego ogłoszenia:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M491144

 

pojawiło się większe ale :banghead:

 

Czy te modele faktycznie są takie słabe :banghead: ... jak to mogło się stać i dlaczego :)

 

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Od jakiegoś czasu przewija mi się myśl kupna tego modelu (chociaż poprzednika) , jednak po zobaczeniu poniższego ogłoszenia:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M491144

 

pojawiło się większe ale :banghead:

 

Czy te modele faktycznie są takie słabe :banghead: ... jak to mogło się stać i dlaczego :)

 

:banghead:

 

Ja też chce kupić speed triple-a ale juz nie jedną fotke widziałem jak przód leżał koło tyłu... Słyszałem też ze komuś przy 30 tysiącach porzebiegu wał wyszedł bokiem.. Może to są tylko mity takie jak chodzą o kawasaki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio w jednosladzie go opisywali i koles mowil to samo co ty :biggrin:

 

Moze zapozyczyli sobie moja relacje z testu Triple jeszcze z zeszlego roku na lamach tegoz forum :banghead:

 

Ja też chce kupić speed triple-a ale juz nie jedną fotke widziałem jak przód leżał koło tyłu... Słyszałem też ze komuś przy 30 tysiącach porzebiegu wał wyszedł bokiem.. Może to są tylko mity takie jak chodzą o kawasaki..

 

W zeszlym roku wstawilem na forum test dlugodystansowy Sprint'a ST z silnikiem 1050. Jest na pierwszym miejscu w rankingu niezawodnosci ( 50 000 km ) Jak dla mnie to mit bo raczej o tym do tej pory nie slyszalem.

 

:icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również miałem przyjemność testować w Gdyni, choć mam tam do salonu prawie 200km :notworthy:

Jest motocykl na wariackich papierach...

fakt faktem ma tendencje do shimmy przy gwałtownych przyspieszeniach, ale mi zdarzało to na nierównej nawierzchni...

Wjeżdżając na wiadukt zszedłem prawie na kolano... przeszkodziły łaczniki metalowe na asfalcie i przestraszyłem się...

 

Chyba nikt nie wspomniał... wydech... akurat był akcesoryjny, bo ponoć oryginał w transporcie się uszkodził... ale z tego potrafił iść ogień... zresztą przed tym mnie ostrzegali..

Dźwięk zaj**bisty... a gdy troszeczkę wiecej dostarczyłem mieszanki paliwowej, to samochody same rozjeżdżały na boki aby ustąpić, co tym faktem bylem zaskoczony...

 

Po krótkiej intensywnej jeździe kontrolki od zielonego, przez żółte do czerwonego zaczęły świecić na obrotomierzem... nie wiem co one oznaczały... ale ktoś tam mówił że nie ma co się tym przejmować...

Biegi w górę i w dół precyzyjne, bez problemu bez sprzęgła... Ale nie toleracyjne na błędy kierowcy tj. zatrzymasz się na 3 czy 4 biegu, wówczas jest kłopot znalezieniem luzu...

 

Tak czy owak fajna zabawka, leciutka, krótka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro stoi Triumph Spirit 1050 (jakoś tak, nie szukam nazwy bo się spiesze). Motocykl z 2005 roku za 16 tysięcy o ile pamiętam z 20 tysiącami przebiegu. Zainteresowałem się nim, czy warto pakować się w tak rzadki motocykl w Polsce i jak tym się jeździ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...