Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Sezon 2005 w pełni, a niektórzy już pokazują nowości na rok 2006. Tutaj: http://www.kawasaki.pl/index2.php?adres=sz...php&id_menu=113

Kawasaki ER-6. Mała składanka z yamahy MT-01 (lampa), buella (umiejscowienie wydechu) i benelli TNT, ale wygląda całkiem, całkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj, konkurencja dla ER5 to nie bedzie (chyba jeszcze produkuja, w Boldorze stoi nowka do kupienia, z tego roku), to troche inny motocykl. Raczej dla Hondy CBF 600 (650?) albo Horneta, ale to sie okaze jak podadza jaka moc ma silnik. A kosztowac powinien mniej niz Z750 wiec pewnie cos okolo 30 tys pln (tak na moj gust).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj, konkurencja dla ER5 to nie bedzie (chyba jeszcze produkuja, w Boldorze stoi nowka do kupienia, z tego roku), to troche inny motocykl. Raczej dla Hondy CBF 600 (650?) albo Horneta, ale to sie okaze jak podadza jaka moc ma silnik

noo, ciekawe co to bedzie. Przeciez kawasaki ma juz motocykl w klasie Horneta i Fazerka... (Z-ety)... Ciekawe ile oni z tych 2ch garow wyciagna :?:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj, konkurencja dla ER5 to nie bedzie (chyba jeszcze produkuja, w Boldorze stoi nowka do kupienia, z tego roku), to troche inny motocykl. Raczej dla Hondy CBF 600 (650?) albo Horneta, ale to sie okaze jak podadza jaka moc ma silnik

noo, ciekawe co to bedzie. Przeciez kawasaki ma juz motocykl w klasie Horneta i Fazerka... (Z-ety)... Ciekawe ile oni z tych 2ch garow wyciagna :?:

Pozdro

 

z powodu tych dwoch garow wydaje mi sie ze nie ma szans z hornetem chyba ze cena bedzie konkurencyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ładny ten ER-6. Mimo że to dwu-cylindrowiec to bym pokusił się o stwierdzenie że może być zagrożeniem dla takich motocykli jak Yamaha FZ-6 czy Suzuki GSF 650 Bandit :) jeżeli cena będzie odpowiednio atrakcyjna to... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Ten ER-6 ma być modelem dla mniej doświadczonych motocyklistów, czy wręcz dla początkujących oraz dla pań. Moc wynosi 72KM, waga 174kg. Jest podobno znacznie łagodniejszy od Z750 i w pewnym sensie ma zastąpić ER-5. Mnie to nie dziwi, bo te pięćsetki dla świeżo upieczonych (ER-5, GS500, CBF500) mają to do siebie, że większość motocyklistów wymienia ja po 1 sezonie na większe. Jest to mało ekonomiczne rozwiązanie, a przecież nie jest problemem zrobienie sprzęta mocniejszego, ale wciąż łagodnego. Taki właśnie ma być ER6. Będzie się nim można cieszyć dłużej niż 1 sezon ;) Poza tym bardzo fajny sprzęt na miasto i naprawdę atrakcyjny design.

Cena z racjonalnych powodów powinna być nieco niższa niż Z750.

 

Osobiście z niecierpliwością wypatruję niusów o nowych modelach BMW, napędzanych dwucylindrowym rzędowym silnikiem 850. BeeMki bardzo mi się podobają, ale F650 są wg. mnie za słabe, a R1150 i R1200 znajdują się poza moim zasięgiem finansowym. L850 powinien być więc idealny :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z punktu widzenia aerodynamiki i tak jest pewnie lepszy niż poprzedni model :evil: Korzystny na pewno jest gładki kształt nowej owiewki oraz brak wystających kierunków. Niemniej w tej kwestii mniej istotny jest sam przód motocykla, ważniejsze jest to, co dzieje się później.

 

Po co komu lusterka w R1? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...