Skocz do zawartości

jak sciszyc nie tracac na mocy ?


na koło
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pomysl nad zalozeniem sportowego tumika od simsona. Moze niebedzie chodizl ciuchutko ale napewno poprawi(moze jakos 8O :roll: ) Osiagi , ladnie sie prezentuje i chodzi ciszej niz tumik z wyczyszczonym tzw pierdzikiem. Tez moze kup wate czy jak to sie nazywa tumiaca do motocykli niewiem dokladnie ile to ksoztuje itd albo sprzedaja tez taka wate do aut . Chyba niepogarsza to osiagow ale nic dokladnie niewiem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysl nad zalozeniem sportowego tumika od simsona

Sportowy wydech do simsona kosztuje wiecej niz ogar wiec chyb anie ma sensu.

Cos mi sie zdaje ze chodzilo o ten "sportowy" tlumik z allegro itp :) On faktycznie jest "sportowy" ale chyba tylko z wygladu' date=' a do tego szybko lakier z tego odpada :/ Ogolnie kicha jakich malo, nie polecam. :)

 

Pzdr

 

 

Ps. Mistrz polecam ten temat, [b']KTORY JAKBY NIE PATRZEC JEST PRZYKLEJONY[/b] http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=17348

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ogara 200 i jak wiecie  zeby zwiekszyc jego moc wyciaga sie z ruru wydechowej tak zwany pierdzik i aszyna jest wtedy mocniejsz  

pytanie co zrobic zeby ogar zrobil sie  ciszy a nie stracil na mocy

 

 

Bzdury opowiadasz kolego dwutakt ma tak skonstruowany wydech żeby podnieś jego moc jeżeli zdejmiesz tlumik to tylko bedzie glosniejszy i zarazem słabszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogar braciaka po wyjęciu wkładu stawał się szybszy, ale z wkładem moment obrotowy szedl niżej bo znacznie lepiej przyśpieszał - z tą mocą w 2t to różnie jest i niegadajcie, że ogary maja idealnie obliczone wydechy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli zdejmiesz tlumik to tylko bedzie glosniejszy i zarazem słabszy.

 

A jak np wywale wszystko z dyfozura to straci na mocy ?? Bo czlowiek w Rapidze mowil ze takie zabiegi zamiast podneisc moc moga bardzo oslabis sprzeta... wiec jak to jest??

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli zdejmiesz tlumik to tylko bedzie glosniejszy i zarazem słabszy.

 

A jak np wywale wszystko z dyfozura to straci na mocy ?? Bo czlowiek w Rapidze mowil ze takie zabiegi zamiast podneisc moc moga bardzo oslabis sprzeta... wiec jak to jest??

pzdr

 

 

Facet ma całkowitą racje.Musi byc tłumik w 2-takcie.Mozecie nawet w necie poczytac sobie o silnikach dwusowowych i jak obliczyc rozmiar i jakie wzory podstawic do budowy tlumika.To nie jest takie proste zdjac tłumik wtedy on jest glosniejszy i tobie moze sie wydawac ze przez to jest silniejszy.Wiem to po sobie bo jak mialem motorynke to sam probowalem jezdzic na dzialce bez tlumika ,ale jeszcze gorzej chodzila niz z tlumikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ogara 200 i jak wiecie zeby zwiekszyc jego moc wyciaga sie z ruru wydechowej tak zwany pierdzik i aszyna jest wtedy mocniejsz

pytanie co zrobic zeby ogar zrobil sie ciszy a nie stracil na mocy

 

nie rób zadnych dziur nic nie wyjmuj, skruć kolanko wchodzące do tłumika zwiekrzysz pojemnosc tłumika nie zwiekrzająć chałasu moc powinno przybyc. kolanko ma wchodzic tylko 3-4 cm do tłumika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogar braciaka po wyjęciu wkładu stawał się szybszy' date='[/quote']

Bo pewnie miał zawalony tłumik i go dławiło. Wyciagnął wkład i go oddławiło i dlatego był szybszy.

 

Tłumik w 2T odgrywa znaczacą role w osiągach silnika.

Zrób sobie test:

Wyczyść dokładnie kolanko, wydech i dobrze uszczelnij wszystko. Teraz sprawdz jaki będzie v-max i przyśpieszenie.

Teraz spróbuj jechać bez tłumika na samym kolanku.

Zapewne osiągi i praca silnika będa gorsze bez tłumika.

Nie raz może sie wydawać, że sie szybciej jedzie przez to ze jest większy hałas.

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo pewnie miał zawalony tłumik i go dławiło. Wyciagnął wkład i go oddławiło i dlatego był szybszy.

Nie, bo się zmieniała pojemność ukłądu i co za tym idzie maks moment obrotowy zmieniał zakres obrotów w których występuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...