Skocz do zawartości

Cisnienie w oponach


Rekomendowane odpowiedzi

Między innymi dzięki temu tematowi postanowiłem sprawdzić ciśnienie w gumach( wcześniej mi się nie chciało) i mnie wcieło przód 1.4 tył 1.6 po dopompowaniu (2.5 2.9), normalnie nie ten motocykl. :mrgreen:

 

ps. Dzięki za naprawienie moto :-) Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie zrobiłem sobie 2,5 na przodzie i powiem szczeże ze jakos dziwnie sie jeździ nie moge zapanowac nad maszyna cały przód mi skacze na niewielkich wybojach a zapomniałem powiedziec że jak sprawdziłem to miałem troszke ponad 1,o. Tak wiec zmiana jest duża ale nie koniecznie pozytywnie ją odbieram. Jakies rady??

Pozdro

Krzychu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie zrobiłem sobie 2,5 na przodzie i powiem szczeże ze jakos dziwnie sie jeździ nie moge zapanowac nad maszyna cały przód mi skacze na niewielkich wybojach a zapomniałem powiedziec że jak sprawdziłem to miałem troszke ponad 1,o. Tak wiec zmiana jest duża ale nie koniecznie pozytywnie ją odbieram

U mnie tylna guma przestała wybierać nierówności w takim stylu jak była niedopompowana, co nawet słychać w obrotach silnika, gdy odkręce gwałtownie na nierównym asfalcie koło traci przyczepność. Natomiast w normalnych warunkach(gładki asfalt) , zwłaszcza w łukach zdecydowana poprawa (łatwiej się składa i pewniej prowadzi) Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie zrobiłem sobie 2' date='5 na przodzie i powiem szczeże ze jakos dziwnie sie jeździ nie moge zapanowac nad maszyna cały przód mi skacze na niewielkich wybojach a zapomniałem powiedziec że jak sprawdziłem to miałem troszke ponad 1,o. Tak wiec zmiana jest duża ale nie koniecznie pozytywnie ją odbieram. Jakies rady??

Pozdro

Krzychu[/quote']

 

No to spróbuj poskładać się w zakręt na 2,5 z przodu, a potem spuść powietrze do "komfortowego" 1,0 i spróbuj ponownie.

 

Zbyt niskie ciśnienie w oponach powoduje ich zbyt szybkie żużycie, pogorszenie własności jezdnych i ... pewnie jeszcze inne problemy. Standardowo w średnich moto jest około 2,5 z przodu i 2,8-2,9 z tyłu (krówki w stylu ZZR1100, XX mają w dwóch kołach zalecane 2,9)

 

PZDR

J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie zrobiłem sobie 2' date='5 na przodzie i powiem szczeże ze jakos dziwnie sie jeździ nie moge zapanowac nad maszyna cały przód mi skacze na niewielkich wybojach a zapomniałem powiedziec że jak sprawdziłem to miałem troszke ponad 1,o. Tak wiec zmiana jest duża ale nie koniecznie pozytywnie ją odbieram. Jakies rady??

Pozdro

Krzychu[/quote']

 

Może po prostu zobacz teraz jak masz wyregulowane zawieszenie. Może masz poskręcane za bardzo i nie chce pracować - przy małym ciśnmieniu, pracę tą wykonywała opona. A poza tym... to nie jest enduro tylko ZX9R która ma mieć zawieszenie "dokładnie informujące" o stanie nawierzchni. Nie wiedziałeś jakie moto kupujesz...?

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie ja mamu siebie ustawione pomiedzy jazda solo a z plecakiem... chyba najbardziej uniwersalne... na solo jest przez to troche twardszy, ale pewniejszy i czulszy w winklach, a z plecaczkiem bardziej komfortowy ... ale zawieche mam utwardzona na maxa coby plecakowi nie bylo za wygodnie ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...