Kowal1044 Opublikowano 24 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 OK raz jeszcze dzieki zastosuje sie do rad i sprawdze jak to wyglada obecnie u mnie.PozdrawiamKrzychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Performer Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Między innymi dzięki temu tematowi postanowiłem sprawdzić ciśnienie w gumach( wcześniej mi się nie chciało) i mnie wcieło przód 1.4 tył 1.6 po dopompowaniu (2.5 2.9), normalnie nie ten motocykl. :mrgreen: ps. Dzięki za naprawienie moto :-) Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal1044 Opublikowano 26 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Hehe no to cieszy ze przy okazji nie tylko ja sie dowiedzialem tego co bym chcial ale i inni na tym skorzystali.PozdrawiamKrzychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Powinieneś mieć 2,9 z tyłu i 2,5 z przodu. Takie są zalecane i właściwe ciśnienia. Ja też mam 9tke ale latam na 2,5 z przodu i 1,4 do 1,8 z tyłu ale to juz z zupełnie innych względów... :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal1044 Opublikowano 26 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Własnie zrobiłem sobie 2,5 na przodzie i powiem szczeże ze jakos dziwnie sie jeździ nie moge zapanowac nad maszyna cały przód mi skacze na niewielkich wybojach a zapomniałem powiedziec że jak sprawdziłem to miałem troszke ponad 1,o. Tak wiec zmiana jest duża ale nie koniecznie pozytywnie ją odbieram. Jakies rady??Pozdro Krzychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Performer Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Własnie zrobiłem sobie 2,5 na przodzie i powiem szczeże ze jakos dziwnie sie jeździ nie moge zapanowac nad maszyna cały przód mi skacze na niewielkich wybojach a zapomniałem powiedziec że jak sprawdziłem to miałem troszke ponad 1,o. Tak wiec zmiana jest duża ale nie koniecznie pozytywnie ją odbieram U mnie tylna guma przestała wybierać nierówności w takim stylu jak była niedopompowana, co nawet słychać w obrotach silnika, gdy odkręce gwałtownie na nierównym asfalcie koło traci przyczepność. Natomiast w normalnych warunkach(gładki asfalt) , zwłaszcza w łukach zdecydowana poprawa (łatwiej się składa i pewniej prowadzi) Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Własnie zrobiłem sobie 2' date='5 na przodzie i powiem szczeże ze jakos dziwnie sie jeździ nie moge zapanowac nad maszyna cały przód mi skacze na niewielkich wybojach a zapomniałem powiedziec że jak sprawdziłem to miałem troszke ponad 1,o. Tak wiec zmiana jest duża ale nie koniecznie pozytywnie ją odbieram. Jakies rady??Pozdro Krzychu[/quote'] No to spróbuj poskładać się w zakręt na 2,5 z przodu, a potem spuść powietrze do "komfortowego" 1,0 i spróbuj ponownie. Zbyt niskie ciśnienie w oponach powoduje ich zbyt szybkie żużycie, pogorszenie własności jezdnych i ... pewnie jeszcze inne problemy. Standardowo w średnich moto jest około 2,5 z przodu i 2,8-2,9 z tyłu (krówki w stylu ZZR1100, XX mają w dwóch kołach zalecane 2,9) PZDRJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 CBR F2 2,5 przód, 2,9 tył.Ostatnio dopompowałem, gdyż w obydwu kołach było po 2,2bara. Różnica kolosalna. Strasznie trzęsie. Najbardziej odczuł to plecaczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Własnie zrobiłem sobie 2' date='5 na przodzie i powiem szczeże ze jakos dziwnie sie jeździ nie moge zapanowac nad maszyna cały przód mi skacze na niewielkich wybojach a zapomniałem powiedziec że jak sprawdziłem to miałem troszke ponad 1,o. Tak wiec zmiana jest duża ale nie koniecznie pozytywnie ją odbieram. Jakies rady??Pozdro Krzychu[/quote'] Może po prostu zobacz teraz jak masz wyregulowane zawieszenie. Może masz poskręcane za bardzo i nie chce pracować - przy małym ciśnmieniu, pracę tą wykonywała opona. A poza tym... to nie jest enduro tylko ZX9R która ma mieć zawieszenie "dokładnie informujące" o stanie nawierzchni. Nie wiedziałeś jakie moto kupujesz...? Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal1044 Opublikowano 30 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Nie wiedziałeś jakie moto kupujesz...? Hehe generalnie to nie wiedziałem co kupuje, jedyne co wiedziałem to że zawsze chciałem taką mieć, ale nie to bym narzekał poprostu pytam. PozdroK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Green-kesy Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Tak przez ciekawość - jakie ciśnienie ma GoldWing :?: A ja mam cuś koło 1.9, 1.8 :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudlaty Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Ogolnie ja mamu siebie ustawione pomiedzy jazda solo a z plecakiem... chyba najbardziej uniwersalne... na solo jest przez to troche twardszy, ale pewniejszy i czulszy w winklach, a z plecaczkiem bardziej komfortowy ... ale zawieche mam utwardzona na maxa coby plecakowi nie bylo za wygodnie ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.