Engels Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Czasem się zdarza, ale nie za często... Zwykle jak nie jestem pewnien czy już 6stka to patrzę na obrotościomierz i prędkościomierz, u mnie na szóstce mam 4 tyś obr. przy 100 km/h, a 5 tyś. obr. przy 120 km/h itd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Mi tez często się zdarza poszukiwanie "siódemki". Niby faktycznie na podstawie odczytu prędkosci/obrotów łatwo się zorientować jaki bieg mamy zapięty, ale jak już zacznę wrzucać biegi w górę to często nie ma czasu/nie chce mi się spoglądać na zegary, a kolejnych biegów nie liczę :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zrgregor Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 No siódemki to jeszcze zapinać nie próbowałem, zazwyczaj po stwierdzeniu że 6 nie wchodzi już 7 biegu nie szukam :banghead: Po za tym Virówka nie ma obrotomierza, myślałem o domontowaniu ale mi przeszło i na 5 koniec. :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Mnie też często brakuje wyższego biegu :banghead: Jak dotąd nic złego się nie stało :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 23 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Ciesze sie, ze nie jestem z tym sam. Ja pamietam ile obrotow jest przy okreslonej predkosci na 6 biegu, ale do tego trzeba kilka sekund pomyslec, a nie zawsze mysli sie przy zmianie biegu...Dzieki za pocieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Ja zwykle jezdze na dosyc niskich obrotach jak na moj silnik, wiec w trasie zdarza mi sie to bardzo czesto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lit Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 ja cały czas to robię :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi_ Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 tak tak.. tyle że ja szukam czwórki.... ale bardzo rzadko gdyż do 3 bardzo dobrze licze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Dobrze ze to nie sa japonce bo tam nieraz po ostatnim biegu jest luz i dalej od 1 :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-kk Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Dobrze ze to nie sa japonce bo tam nieraz po ostatnim biegu jest luz i dalej od 1 :?: jak juz to chyba w chińczykach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Dobrze ze to nie sa japonce bo tam nieraz po ostatnim biegu jest luz i dalej od 1 :?: jak juz to chyba w chińczykach no właśnie, przecież to nie mogły by być japońce bo przecież o nich rozmawiamy i nimi jeździmy (przynajmniej większość z nas) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Mi też zdarza sie próbować wrzucić bieg którego nie mam czyli 6. Nie tylko jadąc motocyklem ale samochodem też. Dobrze że nie włonczyłem wstecznego :-) . Może jest to spowodowane chwilowym brakiem koncentracji bo zawsze wiem na jakim biegu jade a jednak szukam dodatkowych przełożeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 7 bieg normalna sprawa :) Na początku to była chyba norma po kupieniu sprzęta. Teraz już jakoś doszło się do wprawy. Tak jak wcześniej inni pisali. Wystarczy rzut oka na zegary i można wywnioskować z nich co i jak. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smooke Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 ja często szukam wyższago biegu ale głównie przy spokojnej jeździe a nie przy pałowaniuJa mam bardzo podobny mankament...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 6 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Zmienilem opony i zmienil sie takze stosunek obr/predkosci...Wczesniej na 6 biegu bylo przy 6.000 160 km/h a teraz jest 150 - z tego wynika ze przednie kolo jest wieksze bo przy danych obrotach predkosc na liczniku jest mniejsza, a takze wolniej obracaja sie kilometry - mam blizej do pracy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.