Nitomen Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 W moim KLR 650 (Enduro singiel) zebatka zdawcza robi sie ostra ale tylnia jak i lancuch wygladaja na OK lancuch RK ciutke po za polowa naciagu nie podnosi sie z zebatki tylniej przelatalem na nin prawie 5 tys ile mial wczesniej bog jeden wie do tego w 1 miejscu ma ogniwo sztywne :/ zastanawiam sie czy zmienic zebatke zdawcza na nowa i dociagnac do konca sezonu czy odrazu caly zestaw napedowy zmienic no DID X - ringowy a moze dac jak w manualu przykazano O - ringowy ??? pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Zębatka zdawcza zużywa się znacznie szybciej niż tylnia.Niejednokrotnie wymiana jej pozwala wydłużyć żywotność łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 akurat w tym wypadku wymieniłbym samą przednią zembatkę.przednia kosztuje grosze, a dojeździsz w ten sposób łańcuch i tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Stawiam na zmianę na nowy "kit" czyli zębatki i łańcuch. Łańcuch najlepiej O-ring dłużej wytrzymuje. Kombinacja nowe ze starymi przyśpiesza zużycie całego zestawu (z powodu różnic modułu). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Kombinacja nowe ze starymi przyśpiesza zużycie całego zestawumasz rację, tylko pamiętaj, że tak to stary pójdzie na śmietnik.a przednia zębatka to 20pln, więc chyba opłaca się zaryzykować 20pln, bo pojeździć na takim zestawie można więcej.oczywiście potem trzeba zmienić kompletny zestaw na nowy - to jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Zębatka zdawcza zużywa się znacznie szybciej niż tylnia. Chyba tylko u mnie jest inaczej... - zdawcza była jak nowa! a na kole ŁYSA ! 8O Wymieniałem całośc bo chyba nie przez przypadek nazywa się to ZESTAW napedowy :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 masz rację, tylko pamiętaj, że tak to stary pójdzie na śmietnik. a przednia zębatka to 20pln, więc chyba opłaca się zaryzykować 20pln, Najlepiej zmienić na nowy kit. Za 20 pln kupić flaszke i opić trafny wybór.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Wymiana tylko jednej zębatki to pozorne oszczędności i może się skończyć kosztowną wymianą łożyska zdawczego w silniku.Możecie to brać pod uwagę.Jeżeli zbyt szybko zużywa się jedna zębatka to należy sprawdzić z jakiej firmy pochodzi i omijać następnym razem ich produkty. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Jeżeli zbyt szybko zużywa się jedna zębatka to należy sprawdzić z jakiej firmy pochodzi i omijać następnym razem ich produkty.ok 5 tys na trasie i 2 tys w terenie wiec nieźle-PBR zmiana na nową zdawczą tył i łancuch ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 gdzie dostac PBR-y do enduro w tym wypadku do KLR 650 z 88 bo w 'motobot' maja zestawy ale z zebatkami sunstar niby japan ale nie slyszalem o nich jakies wynalzki na 5 tys km i dlaczego lozysko walka zdzawczego mialo by sie rozwalic ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 dlaczego lozysko walka zdzawczego mialo by sie rozwalic ?? Zębatki wycierają się nierówno na całym obwodzie. Prowadzi to do "kołysania" łańcucha, czyli łańcuch raz jest napięty mniej a raz bardziej. to może doprowadzić do jego spadnięcia z zębatki (pomijam skutki takiej przygody). Ratuje tylko naciągnięcie łańcucha, ale jak wcześniej wspomniałem (zębatki wycierają się nierówno). Podczas jazdy może to doprowadzić do naprężenia łańcucha ponad luz i w efekcie niszczyć łożysko na wałku zdawczym. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 gdzie dostac PBR-y do enduro w tym wypadku do KLR 650 z 88 bo w 'motobot' maja zestawy ale z zebatkami sunstar niby japan ale nie slyszalem o nich jakies wynalzki na 5 tys kmno proszę cię...to nie żadne wynalazki!to zajebista zębatka.klasowo to to samo co JT z larssona, czyli naprawdę nieźle.w zestawach z DIDem jest (tak jak JT+RK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 22 Czerwca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Potwierdzam - sprawdzona marka.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibiano Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Wymiana tylko jednej zębatki to pozorne oszczędności i może się skończyć kosztowną wymianą łożyska zdawczego w silniku.Możecie to brać pod uwagę.Jeżeli zbyt szybko zużywa się jedna zębatka to należy sprawdzić z jakiej firmy pochodzi i omijać następnym razem ich produkty. ale przeciez teoretycznie zakladajac ze lancuch wytrzyma 20 tysiecy, po polowie nalezaloby wymienic przednia zebatke, oczywiscie jak tego wymaga. swoja droga zastapic ja zebatka tego samego typu a wymiany ani łozyska, ani walka zdawczego nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 walek zdawczy i tak poleci w kosmos ale to zima bo na szybko nie bede rozbieral silnika a sezon w pelni :roll: a slyszal ktos o lancuchu bezoringowym ponoc wyczynowy do cross i enduro D.I.D-a DID520MX - lancuch bezoringowy, wyczynowy (cross, enduro) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.