Ghostraider Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 WitamMam problem z klinem na wale od strony magneta:( Co chwile mi go ścina:/ Mniej więcej na 20 km wystarcza jeden klin. Magneto o nic nie trze i jest mocno dokręcone. Nie miałem nigdy z nim problemów dopóki nie zdjąłem magneta( robiłęm już to parenaście razy) żeby przylutować kable do cewek. Od tego czasu co chwile mi ścina klin. Jak założe nowy to śmiga elegancko. Po jakiś 15km zaczynają spadał wolne obroty i ma dziure w gaźie i wkońcu zaczyna się ledwo skręcać na obroty aż zetnie klin całkowicie. Po założeniu nowego zawsze odpalam go żeby pochodził troche na wolnych. Dzisiaj jak mi znowu ścieło i założyłem nowy to nawet nie dawałem mu ani razu w palnik, a i tak ścieło :evil: Ma ktoś pomysł jak rozwiązac ten problem??:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Ja proponuje zachartować klina. Przydała by sie podkładka sprężynująca miedzy magneto, a nakrętke. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Zachartować czyli ??. Podkładka sprężynująca jest :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Mocno dokręcić magneto ... a chartowanie klinu nic nieda , magneto ma siedzieć na stożku a nie na klinie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Mialem kiedys to samo. Magneto trzeba lekko nabic na wał młotkiem, najlepiej gumowym Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Magneto ma wchodzić lekko czy z oporem na wał?? Bo u mnie w mieście sprzedają jakieś niedorobione kliny i trzeba je szlifować na wysokość i szerokość i zawsze szlifowałem tak, że wchodziło bez oporu. Może w tym leży wina?Dzisiaj założyłem znowu klin i jak zaczął przerywać to odkręciłem magneto i klin był cały poobijany, ale jeszce cały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Magneto powinno wejsc z oporem na stożek, klin jest tylko elementem ustalającym położenie magneta. Wbij magneto na stożek młotkiem gumowym, lub zwyklym, ale przez kawałek drewna i potem przykreć śrubę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Klin powinien wejść z oporem w gniazdo w wale.Podobnie w rowku koła magnesowego nie może byc luzu.Jak będzie luz to zaraz sie wychlapie mocniej i zetnie znowu. Można też klin przed montazem zahartować nagrzewając klin do wiśniowego zaru a potem go wrzucić do wody. Po tym zabiegu bedzie twardszy ale nie tendy droga. Zlikwiduj najpierw luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Zrobiłem tak jak napisaliście i jeszce szybciej się go pozbyłem:/ Macie jeszce jakieś pomysły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Zobacz czy w kole magnesowym nie jest wybita powierzchnia stykajaca sie z klinem .Jeżeli tak to nawet mocne dokrecenie koła nie pomoże trzeba będzie po prostu znaleść koło z niewyrobionym wpustem. Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Ghostraider nie masz czasem cylindra 60ccm i glowicy od 50 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Naprawiałem simsona koledze i było to samo.Musisz kupić dobry klin (może w innym sklepie) przed montażem wyczyść mocowanie w wale i kole zamachowym. Potem dobrze zamontuj wbij koło gumowym młotkiem. Czasmi robią lipne kliny. I zobacz czy po wielokrotnym ścinaniu kilna nie uszkodziły sie te rowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 hmmm...a ja mam taka sugestie: czy aby ten klin nie jest za wysoki? kolo musi wejsc na stozek, klin jest tylko pomocy przy nacelowaniu, ale jezeli kolo na nim tez sie opiera, to nigdy nie siadzie dobrze na stozku i go zerwie. moze sprobowac bez klina? przycelowac, wsadzic, nabic raz a porzadnie (nie postukiwac mlotkiem, bo to niszczy, tylko raz lutnac, ale bez przesady :evil: ) i wtedy odpalic? ryzykujesz 0 zeta i zmarnowane 15 minut. poza tym, jezeli Ci kolo schodzi bez sciagacza to jest pierwsza objawa, ze nie siedzi dobrze na stozku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Jak założy bez klina to prędzej czy później zapłon sie przestawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Zobacz czy w kole magnesowym nie jest wybita powierzchnia stykajaca sie z klinem .Jeżeli tak to nawet mocne dokrecenie koła nie pomoże trzeba będzie po prostu znaleść koło z niewyrobionym wpustem. Nie jest wybiteGhostraider nie masz czasem cylindra 60ccm i glowicy od 50 ?? niehmmm...a ja mam taka sugestie: czy aby ten klin nie jest za wysoki? Ojj jest i to jeszcze jak:/ W sklepie są tylko takie i musze szlifować:/ Do tego skończyły się chude i musze kupować grube i je szlifować tak, żeby weszły na wał moze sprobowac bez klina?Jutro spróbuje poza tym, jezeli Ci kolo schodzi bez sciagacza to jest pierwsza objawa, ze nie siedzi dobrze na stozku Bez ściągacza schodzi tylko jak zetnie klin, ale żadko Dzisiaj już mi ścieło 7 klinów, gdy próbowałem na różne sposoby go zamontować:/ Na szczęście po znajomości kumpel załątwił mi pare za darmo. PS. teraz wystarczy, że kopne 2 razy po założeniu i nawet zanim odpali ścina klin:/ Jutro porzycze od kumpla magneto i zobacze czy jest lepiej czy gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.