Tomassoo Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Właśnie wyjałem tarcze sprzęgłowe po przejechaniu na nich ok 400 km i wyglądają tak :evil: Teraz czeka mnie ze 3 tyg. rozpatrywania reklamacji przez larssona i jazda na starych :( . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Ooo, nieźle. Jedno małe pytanko, czy wraz z tarczami wymieniłeś spręzyny??? Czy sprzęgło po wymianie miało uślizgi, czy poprostu okładzina sobie poodpadała? Więcej informacji ! Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 20 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Wraz z tarczami wymieniłem sprężyny u mnie są takie tależowe i przekładki ( te dwa elementy kupiłem w suzuki ). Po jakiś 200 km zrobiły sie uślizgi po następnych 200 rozbiórka sprzegła i efekt na zdjęciu.Styl jazdy taki sam jak na poprzednim sprzęgle które wytrzymało ok 30 tys + km Ps. Co ciekawe larsson w najnowszym katalogu nie oferuje juz ich do mojego moto :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 wygląda na pojedyńczy, wadliwy egzemplarz,ja zmieniłem sprzęgło 15k km temu (EBC) i nie narzekam - wszystko w porządku.fakt, że nie kupiłem tego zwykłego, tylko niby-racingowe (SRC) w komplecie ze sprężynami. jest o wiele przyjemniejsze, bo łapie na samym końcu i bardzo szybko - więc idealne do sprintów ze świateł :evil:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Cosik mi się zdaje że tarcze były założone prosto z pudełka bez uprzedniego moczenia. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 20 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 A w czym się moczy ?? I jak długo ?? Dopytam się o moczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 W oleju, tak by po założeniu i pierwszym odpaleniu nie było suchego tarcia. Pozdro, paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 heh -to i tak byłaby wina larssonajeśli producent umieszcza na opakowaniu ostrzeżenia (zalecenia) to importer powinien je przetłumaczyćja kupowałem tarcze w sklepie a pudełko było opisane oczywizna po angielsku -na szczęscie się w miarę w tym języku orientuję :evil: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 mi w rapidzie zakładał mechanik do FJ 1200 też EBC i zanim sprzedałem motor zrobiłem 4 000 i wszystko ok, niewiem czy moczył w oleju ale pewno tak. Sprzęgło chodziło idealnie i wytrzymało nawet przeprawy w górach w drodze na Elefantentreffen gdzie jechałem praktycznie na półsprzęgle cały czas. aha i zadne sprężyny niebyły wymieniane ani przekładki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 20 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Nie wiem czy było moczone czy nie wiem natomiast że Vesrah zkładany w tym samym miejscu jakies 4 tyg wczesniej w vfr chodzi świetnie nie doszukiwałbym się więc tu winy mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Cosik mi się zdaje że tarcze były założone prosto z pudełka bez uprzedniego moczenia.a moje na ten przykład nie były moczone i żyją i mają się dobrze :evil:,odpalając wcisnąłem sprzęgło - olej wnet wdarł się we wszelkie zakamarki :(.stawiam cały czas na wadę techniczną tego konkretnego egzemplarza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 ja tez zmienialem w kilku sprzetach juz i nie mocze, ale przed montazem maluje pedzlem z olejem. co do jakosci produktow ebc z larssona znam 2 przypadki zjechania sie klockow hamulcowych w ciagu: 1: pare dni agresywnej jazdy w VFR, 2: 2 miesiace zwyklej jazdy w gsxf600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.