Skocz do zawartości

Tacze sprzęgłowe EBC po ok 400 km


Tomassoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wraz z tarczami wymieniłem sprężyny u mnie są takie tależowe i przekładki ( te dwa elementy kupiłem w suzuki ).

Po jakiś 200 km zrobiły sie uślizgi po następnych 200 rozbiórka sprzegła i efekt na zdjęciu.

Styl jazdy taki sam jak na poprzednim sprzęgle które wytrzymało ok 30 tys + km

 

Ps. Co ciekawe larsson w najnowszym katalogu nie oferuje juz ich do mojego moto :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda na pojedyńczy, wadliwy egzemplarz,

ja zmieniłem sprzęgło 15k km temu (EBC) i nie narzekam - wszystko w porządku.

fakt, że nie kupiłem tego zwykłego, tylko niby-racingowe (SRC) w komplecie ze sprężynami. jest o wiele przyjemniejsze, bo łapie na samym końcu i bardzo szybko - więc idealne do sprintów ze świateł :evil:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh -to i tak byłaby wina larssona

jeśli producent umieszcza na opakowaniu ostrzeżenia (zalecenia) to importer powinien je przetłumaczyć

ja kupowałem tarcze w sklepie a pudełko było opisane oczywizna po angielsku -na szczęscie się w miarę w tym języku orientuję :evil:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi w rapidzie zakładał mechanik do FJ 1200 też EBC i zanim sprzedałem motor zrobiłem 4 000 i wszystko ok, niewiem czy moczył w oleju ale pewno tak. Sprzęgło chodziło idealnie i wytrzymało nawet przeprawy w górach w drodze na Elefantentreffen gdzie jechałem praktycznie na półsprzęgle cały czas. aha i zadne sprężyny niebyły wymieniane ani przekładki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cosik mi się zdaje że tarcze były założone prosto z pudełka bez uprzedniego moczenia.

a moje na ten przykład nie były moczone i żyją i mają się dobrze :evil:,

odpalając wcisnąłem sprzęgło - olej wnet wdarł się we wszelkie zakamarki :(.

stawiam cały czas na wadę techniczną tego konkretnego egzemplarza!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez zmienialem w kilku sprzetach juz i nie mocze, ale przed montazem maluje pedzlem z olejem. co do jakosci produktow ebc z larssona znam 2 przypadki zjechania sie klockow hamulcowych w ciagu: 1: pare dni agresywnej jazdy w VFR, 2: 2 miesiace zwyklej jazdy w gsxf600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...