Skocz do zawartości

MZtka na off road!


Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj już mogę powiedzieć że wedle moich odczuć heble w CZ nie zachwycają. Tylny jak to tylny, naciśniesz i koło się blokuje. Ale na przednim to chyba nie można polegać. Szczęki są nowe i może jeszcze się dobrze okłądziny nie dopasowały do będna? Nie wiem. Mnie nie zadowalajają zbytnio ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiatm

osobiście nie maiłem cezetki crossowej ale wydaje mi się, że skoro to jest to motocykl wyczynowy to musi być stosunkowo lekki, a jeśli taj jest to hamulce bebnowe powinny wystarczyć. Mówie tak na przykładzie swojej wsk. waży ona cos koło 90kg i mam w niej tylko tylny hebel i bez problemu radzi on sobie WSK-ą i mną na niej ;))

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiatm

osobiście nie maiłem cezetki crossowej ale wydaje mi się' date=' że skoro to jest to motocykl wyczynowy to musi być stosunkowo lekki, a jeśli taj jest to hamulce bebnowe powinny wystarczyć. Mówie tak na przykładzie swojej wsk. waży ona cos koło 90kg i mam w niej tylko tylny hebel i bez problemu radzi on sobie WSK-ą i mną na niej ;))[/quote']

 

tyle ze wsk nie zrywa łańcuchów, nie staje niespodziewanie na koło, i nie robi setki na torze jak ją tylko na kawałku prostej rozbujasz, i nie ma takiego zjawiska ze zamykasz gaz dajesz w hebel a silnik jeszcze dopala a koło wyrywa ziemie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony powiem, że nie podobają mi się te sprzęty, że to jest barbarzyństwo itd, itp, ale z drugiej strony, jeśli było tak jak napiszę dalej (!), to ludziska się postarali i chwała im za to. Całkiem niedawno byłem na złomowisku z i za paroma rzeczami. I tak: tam rama z osprzętem, tu silnik z brakami, tam baki, tam lagi, koła, CZ-ta bez silnika i siodła - ogólnie sporo tego. Jeśli to z takich części (bo tak wygląda sprzęt z postu powyżej 8O :P ) i sprawia to frajde włascicielowi (dajmy na to łepkowi, którego stać jedynie na wiejski sprzęt sportowy do śmigania po polach) to dla mnie jest jak najbardziej OK.

Ale jeśli to była oryginalna TS/MZ bez wiekszych przygód....... ;)

 

A taraz spróbujcie powiedzieć, że Mz-ta nie nadaje się do terenowej jazdy :twisted: :

http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p...php?pic_id=2090

:)

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze takich etek nie ma na rynku starych crosow z tego co wiem to byly i 500

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i 500' date=' tyle ze to nie crossy a anduro[/quote']

 

 

Byly takie enduraki z silnikiem rotaxa' date=' cos kolo 60 koni. Byla kiedys taka na allegro, bodajze za 5500[/quote']

 

27 kunia (wedluga danych fabrycznych) a nie 60 bo 60 to nawet EXC 525 nie ma byly i enduro i cross z tym ze cross to byly 2T mialem kupic taka 500 rotax ale dowiedzialem sie ze czesci do niej sa niedostepne no i ma tylko 27 koni

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...