Skocz do zawartości

gaźnik czy zawór - vt500 - 1985


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ot problem,

pewnego pięknego dnia - podczas przejażdzki "drogami" podwarszawskiech miejscowści. wychodząc z zakrętu.. wbiłem się motocyklem w DÓŁ w asfalcie, o mało nie zaliczając gleby. po uderzeniu.. motocykl zaczął pracować na jednym garze..

No, a po "przyjeździe"

świece przepalają tylko na jednym garze - na drugim czyste.

Zawory chodzą przy kręceniu wałem tak jak wydaje mi się powinny..

nie zdjąłem jeszcze głowicy, dlatego że obawiam się także że może to być coś z gaźnikiem..

co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj czy cos się nie odłączyło w instalacji.

VT jest chłodzony cieczą , więc drugi cylinder będzie ogrzewany przez ciecz z pierwszego i świeca mimo że cylinder dostaje mieszankę będzie sucha.

Tyle że może nieźle walić w wydech ;)

Nie rozkręcaj silnika bo to raczej nie ma sensu.

Mogło być tak także że pływak się w jakiś sposób zawiesił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim dobierzesz się do gaźników sprawdź wszyskie połączenia elektryczne. Nie pamiętam dokładnie czy w VT500 jest jedna cweka na świecę, czy jedna na dwie (ale raczej to drugie). Jeżeli nie pali jeden gar (są dwie świece na cylinder), to prawdopodobnie padło połączenie elektryczne. Na gaźnik lub zawory (trzy na cylinder) ta sprawa mi nie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne objawy były u martiusa jak padł jeden z modułów zapłonowych. U Ciebie poprostu mogło się coś rozłączyć, tak jak kiledzy mówią. Najlepiej sprawedż poprostu iskrę. Zdażało się w samochodach, ze pod wp ływem uderzenia wyginał się pływak, ale najczęściej potem paliwo lało się srumieniem a nie odwrotnie :-) - zacznij od elektryki, do piero potem mechanika.

 

Pozdro, pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vt500C ma dwa moduly zaplonowe oraz 1 cewka na 2 swiece lacznie dwie cewki

Proponuje dobrac sie do modulu zaplonowego i zamienic je miejscami - moduly sa dwa identyczne wiec nie ma obawy ze sie cos stanie nie tak. sa one ukryte za akumulatorem.

Prad na cewkach moze sie wydawac ze jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawiał tak jak pipcyk... podczas wjechania w dziurę uderzenie było tak duże, że zmienił się poziom paliwa w komorze pływakowej, lub zawiesił się pływak... miałem przypadek zephira 750, który wyciął taką szopkę po wywrotce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...