Krookie Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Witam.Ot problem, pewnego pięknego dnia - podczas przejażdzki "drogami" podwarszawskiech miejscowści. wychodząc z zakrętu.. wbiłem się motocyklem w DÓŁ w asfalcie, o mało nie zaliczając gleby. po uderzeniu.. motocykl zaczął pracować na jednym garze.. No, a po "przyjeździe"świece przepalają tylko na jednym garze - na drugim czyste.Zawory chodzą przy kręceniu wałem tak jak wydaje mi się powinny..nie zdjąłem jeszcze głowicy, dlatego że obawiam się także że może to być coś z gaźnikiem..co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Posprawdzaj czy cos się nie odłączyło w instalacji.VT jest chłodzony cieczą , więc drugi cylinder będzie ogrzewany przez ciecz z pierwszego i świeca mimo że cylinder dostaje mieszankę będzie sucha.Tyle że może nieźle walić w wydech ;)Nie rozkręcaj silnika bo to raczej nie ma sensu.Mogło być tak także że pływak się w jakiś sposób zawiesił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Zanim dobierzesz się do gaźników sprawdź wszyskie połączenia elektryczne. Nie pamiętam dokładnie czy w VT500 jest jedna cweka na świecę, czy jedna na dwie (ale raczej to drugie). Jeżeli nie pali jeden gar (są dwie świece na cylinder), to prawdopodobnie padło połączenie elektryczne. Na gaźnik lub zawory (trzy na cylinder) ta sprawa mi nie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Podobne objawy były u martiusa jak padł jeden z modułów zapłonowych. U Ciebie poprostu mogło się coś rozłączyć, tak jak kiledzy mówią. Najlepiej sprawedż poprostu iskrę. Zdażało się w samochodach, ze pod wp ływem uderzenia wyginał się pływak, ale najczęściej potem paliwo lało się srumieniem a nie odwrotnie :-) - zacznij od elektryki, do piero potem mechanika. Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krookie Opublikowano 5 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 prąd na świecach jest ok... a z drugiej strony - ciśnienie jest ok na obu cylindrach takie same... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Vt500C ma dwa moduly zaplonowe oraz 1 cewka na 2 swiece lacznie dwie cewkiProponuje dobrac sie do modulu zaplonowego i zamienic je miejscami - moduly sa dwa identyczne wiec nie ma obawy ze sie cos stanie nie tak. sa one ukryte za akumulatorem.Prad na cewkach moze sie wydawac ze jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Musisz w takim razie szukać przyczyn w dostarczaniu paliwa do cylindra, co sam zaproponowałeś - najpierw czy paliwo dochodzi do gaźnika, a potem co się dzieje ewentualnie w jego wnętrzu. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Ja bym obstawiał tak jak pipcyk... podczas wjechania w dziurę uderzenie było tak duże, że zmienił się poziom paliwa w komorze pływakowej, lub zawiesił się pływak... miałem przypadek zephira 750, który wyciął taką szopkę po wywrotce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.