MłodyVFR Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 a jak z porecznoscia??kwestia wprawy... ja nie narzekam... sadze, ze bardziej jak hornecik...tzn wole dzwiek rzedowki od v2 a do v4 nie mam zdania?? kupujesz motocykl za parametry techniczne, czy dzwiek?? 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIASIEK Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 haha powiedz wlascicielowi ducati ze dzwiek jest bez znaczenia :mrgreen: <ja nim nie jestem> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 a jak z porecznoscia?? bardziej cos miejskiego..np hornet czy Goldas?? Cóż za porównanie :mrgreen: Po tych wszystkich postach wydaje mi się,że Ty chyba myślisz o CBR 600 :mrgreen: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIASIEK Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 racja....chce kupic cbr...ale zakochalem sie w vfr jesli mozna tak powiedziec.... :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 Co do poręczności i prowadzenia VFR to jest lepiej niż mogłoby wynikać z dość dużej masy (244 kg). Jeżdżę w warszawskich korkach i przeciskanie się wychodzi koncertowo. Motocykl jest niesamowicie stabilny i niezbyt szeroki (bardzo łatwo wyczuć jego gabaryty). Przyspieszenia bez kompleksów, trakcja przy dużych i małych prędkościach też. Maszyna daje poczucie pewności i bezpieczeństwa (żeby zerwać przyczepność, trzeba się postarać, a jak już się "zerwie" to nietrudno ją opanować: zarówno tył jak i przód). Fantastyczna jest stabilnośc na winklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 Wreszcie masz chyba zawieszenie w dobrym stanie:000 Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 racja....chce kupic cbr...ale zakochalem sie w vfr jesli mozna tak powiedziec.... ja bym sie nie zastanawial... wybor moze byc tylko jeden... ten wlasciwy... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIASIEK Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 no ale ta masza.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 wprawdzie jeżdże "94 i nie miałem jeszcze problemów z reglerem wolę dmuchać na zimne i zamontowałem sobie taki oto wiatraczek od AMD a powierzchnie między reglerem a ramą posmarowałe pastą do procesorów (pomaga odprowadzać temperaturę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 tyle tylko, że musisz uważać na rozrusznik :mrgreen: , "chyba się nie wyłączył" :mrgreen: tak mi ostatnio powiedział jeden DRES ;) gdy przechodził obok mnie na światłachnie było sensu mówić,że to rozrząd śpiewa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIASIEK Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 acha 8) ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 no ale ta masza.... tej masy sie wogole nie czuje, no chyba ze caly czas jezdzisz np. zzr lub cbr i nagle wsiadziesz na vfr. ja sie przyzwyczailem i na trasie uwazam to za zalete - ten motor po prostu plynie, a po zakretach tez jest bajka. w miescie tez jakos mocno tego nie odczuwam, przeciez tego motoru nie bedziesz nosil na plecach :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIASIEK Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 no chyba ze sie zepsuje.... ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naked.pro Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2004 no bo mi sie wydawalo ze nawet na sportowym bedzie chodzil ladnie ...ale jakos dziwnie...tzn wole dzwiek rzedowki od v2 a do v4 nie mam zdania jak wolisz rzędówke to kup ja tez wole rzedówkiv-ka napewno jest bardziej elastyczna od rzędówkiciągnie z małych obrotów a naprzykład Kawasaki w rzedzie trzeba trzymać na wysokich obrotach żeby chciało jechac. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mairj Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Witam wszystkich właścicieli i fanów hondy VFR 800, poszukuję kontaktu z w celu wymiany doświadczeń i porad, dajcie znać. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.