Skocz do zawartości

FANI HONDY VFR 800 ( Honda VFR800 )


Rekomendowane odpowiedzi

w serwisach Hondy mają dostęp do bazy danych gdzie mogą Ci sprawdzić po numerze ramy kiedy motocykl był wyprodukowany, w jakim kraju sprzedny, w jakim kolorze był wyprodukowany, czy był zdławiony itd.... nie wiem może jest jakis bezpośredni dostęp do tego ale mi to powiedziano u dealera gdzie kupowałem czesci zamienne.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację.

Kolor sprawdza się wg następujących oznaczeń.

Kod znajduje się pod siedzeniem.

 

1998r.

 NH295 – silver

 NH359 – black

 

1999r.

 R157 – italian red

 R157E – italian red +

 NH418 – black

 Y124 – yellow

 

2000r.

 PB215 – blue

 R157 - italian red

 G161 green

 

2001r.

 NH146 – silver met.

 PB215 – blue

 R157 - italian red

 

Może ktoś z Was ma jeszcze jakieś ciekawe i przydatne informacje???

Z chęcią skorzystam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć

 

oglądając forum zobaczyłem ze jest osobne miejsce dla fanów VFRek.

Jestem przed zakupem motocykla tylko cały czas się zastanawiam co wybrać

 

do wyboru jest

bandit 650 s

TDM 900

VFR 800

 

możecie się dziwić skąd taka rozbieżność jeśli chodzi o typy motycykli ale wynika to z dwóch powodów

po pierwsze moj wzrost - 198

po drugie nie jeździłem 3 lata a wcześniej miałem hondę shadow i nie chcę brać czegoś o bardzo dużej mocy

 

i teraz dwa pytania do Was. ( o to samo pytałem się na forum banditów)

 

1. czy VFReka Waszym zdaniem nie będzie dla mnie zamała (gabarytowo)

2. czy nie jeżdżąc przez 3 lata dam sobie z nią radę. czy nie jest za mocna, jak oddaje tę moc, czy oddaje ją w kontrolowany sposób, etc.?

 

będę wdzięczny za info.

 

pozdrawiam

Metiu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. czy VFReka Waszym zdaniem nie będzie dla mnie zamała (gabarytowo)

2. czy nie jeżdżąc przez 3 lata dam sobie z nią radę. czy nie jest za mocna, jak oddaje tę moc, czy oddaje ją w kontrolowany sposób, etc.?

 

 

Odp:

 

1. Będzie za mała, wygodniejszy jest Bandit.

2. Dla mnie ten motocykl jest łagodny, nie czuję zbyt dużej mocy, jednak dla początkującego/powracającego może być jej za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Będzie za mała, wygodniejszy jest Bandit.

2. Dla mnie ten motocykl jest łagodny, nie czuję zbyt dużej mocy, jednak dla początkującego/powracającego może być jej za dużo.

 

Ad. 1 - ...nie wspominając o TDM, która rozmiarami bije Bandita, a w wygodzie zapewne mu nie ustępuje :)

 

pozdr

LYsY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wygody to da się nawinąć troche kilometrów i nie mieć odcisków na tyłku:)

masz słuszny zrost, trudno się wypowiedzieć czy gabarytowo będzie dobry

 

co do mocy nie przejmuj się to 6000 obrotów jest spokojny, ale jak mu odkręcisz to potrafi pokazać pazur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Będzie za mała, wygodniejszy jest Bandit.

 

 

Wiecie co? Wczoraj dosiadałem VFR i zaraz obok Bandita i naprawde honda jest o WIELE wygodniejsza i lepszą pozycję mogę na niej zająć. Zupełnie inaczej układają się nogi. Może to dlatego, że siedzenie jest wyżej niż w bandicie

 

pozdrawiam

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może na chwilkę jest ok, ja jednak jeździłem Banditą 1200 i zaraz potem przesiadłem się na VFR 800, dla mnie jak i dla właściciela VFR, Bandit jest wygodniejszy, może ma wpływ kierownica założona w moim Bandycie, jest szersza oraz skierowana bardziej do tyłu.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zalezy... Dla mnie o wiele wygodniejsza (takze w dluzsze trasy) jest bardziej pochylona pozycja na VFRce, niz wyprostowana, jak w XJ, a w Bandicie pewnie jest podobnie. Tez jestem dosc wysoki, ale po prostu nie odpowiada mi jazda jak na krzesle. Takze nie pozostaje nic innego jak sie przymierzyc, a najlepiej pojezdzic.

 

Co do rozmiaru - nie wiem jak to wyglada w przypadku Bandita 1200, ale kolega rozpatruje 650, ktory wg mnie sprawia wrazenie mniejszego przy VFR. Honda ma bardziej zwarta sylwetke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zamierzam też przejsć na VFRkę 800 (bez Vtec) tak jak piszą koledzy wyżej, pozycja lekko pochylona odpowiada mi bardziej niż na moim Fazerze 600. Mam turystyczną kierownicę ale i tak wygoniej mi było na VFRce.

Fazerowi nic zarzucić nie mogę, bo to porządny sprzet ale jednak pozycja i ochrona przed wiatrem na + dla VFR :icon_twisted:

 

Ja mam 182 cm i na VFR 800 czulem sie bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, ja rozumiem ze czerwony wykres to moc do obrotow, a niebieski moment do obrotow. W opisie mowia m. in. o skoku momentu przy zalaczeniu sie wszystkich zaworow.

 

Swoja droga pierwszy raz patrze na to i faktycznie da sie wyczuc ten "dolek" przy ok 4500 rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...