Umberto Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 w serwisach Hondy mają dostęp do bazy danych gdzie mogą Ci sprawdzić po numerze ramy kiedy motocykl był wyprodukowany, w jakim kraju sprzedny, w jakim kolorze był wyprodukowany, czy był zdławiony itd.... nie wiem może jest jakis bezpośredni dostęp do tego ale mi to powiedziano u dealera gdzie kupowałem czesci zamienne.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CORSO Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Dzięki za informację.Kolor sprawdza się wg następujących oznaczeń.Kod znajduje się pod siedzeniem. 1998r. NH295 – silver NH359 – black 1999r. R157 – italian red R157E – italian red + NH418 – black Y124 – yellow 2000r. PB215 – blue R157 - italian red G161 green 2001r. NH146 – silver met. PB215 – blue R157 - italian red Może ktoś z Was ma jeszcze jakieś ciekawe i przydatne informacje???Z chęcią skorzystam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 http://www.chudzikj.republika.pl/Kodowanie/id-vim.htmZobacz tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metiu Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Cześć oglądając forum zobaczyłem ze jest osobne miejsce dla fanów VFRek.Jestem przed zakupem motocykla tylko cały czas się zastanawiam co wybrać do wyboru jest bandit 650 sTDM 900VFR 800 możecie się dziwić skąd taka rozbieżność jeśli chodzi o typy motycykli ale wynika to z dwóch powodówpo pierwsze moj wzrost - 198po drugie nie jeździłem 3 lata a wcześniej miałem hondę shadow i nie chcę brać czegoś o bardzo dużej mocy i teraz dwa pytania do Was. ( o to samo pytałem się na forum banditów) 1. czy VFReka Waszym zdaniem nie będzie dla mnie zamała (gabarytowo)2. czy nie jeżdżąc przez 3 lata dam sobie z nią radę. czy nie jest za mocna, jak oddaje tę moc, czy oddaje ją w kontrolowany sposób, etc.? będę wdzięczny za info. pozdrawiamMetiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 1. czy VFReka Waszym zdaniem nie będzie dla mnie zamała (gabarytowo)2. czy nie jeżdżąc przez 3 lata dam sobie z nią radę. czy nie jest za mocna, jak oddaje tę moc, czy oddaje ją w kontrolowany sposób, etc.? Odp: 1. Będzie za mała, wygodniejszy jest Bandit.2. Dla mnie ten motocykl jest łagodny, nie czuję zbyt dużej mocy, jednak dla początkującego/powracającego może być jej za dużo. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 1. Będzie za mała, wygodniejszy jest Bandit.2. Dla mnie ten motocykl jest łagodny, nie czuję zbyt dużej mocy, jednak dla początkującego/powracającego może być jej za dużo. Ad. 1 - ...nie wspominając o TDM, która rozmiarami bije Bandita, a w wygodzie zapewne mu nie ustępuje :) pozdrLYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz26 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 co do wygody to da się nawinąć troche kilometrów i nie mieć odcisków na tyłku:)masz słuszny zrost, trudno się wypowiedzieć czy gabarytowo będzie dobry co do mocy nie przejmuj się to 6000 obrotów jest spokojny, ale jak mu odkręcisz to potrafi pokazać pazur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metiu Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 1. Będzie za mała, wygodniejszy jest Bandit. Wiecie co? Wczoraj dosiadałem VFR i zaraz obok Bandita i naprawde honda jest o WIELE wygodniejsza i lepszą pozycję mogę na niej zająć. Zupełnie inaczej układają się nogi. Może to dlatego, że siedzenie jest wyżej niż w bandicie pozdrawiamM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Może na chwilkę jest ok, ja jednak jeździłem Banditą 1200 i zaraz potem przesiadłem się na VFR 800, dla mnie jak i dla właściciela VFR, Bandit jest wygodniejszy, może ma wpływ kierownica założona w moim Bandycie, jest szersza oraz skierowana bardziej do tyłu. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 To zalezy... Dla mnie o wiele wygodniejsza (takze w dluzsze trasy) jest bardziej pochylona pozycja na VFRce, niz wyprostowana, jak w XJ, a w Bandicie pewnie jest podobnie. Tez jestem dosc wysoki, ale po prostu nie odpowiada mi jazda jak na krzesle. Takze nie pozostaje nic innego jak sie przymierzyc, a najlepiej pojezdzic. Co do rozmiaru - nie wiem jak to wyglada w przypadku Bandita 1200, ale kolega rozpatruje 650, ktory wg mnie sprawia wrazenie mniejszego przy VFR. Honda ma bardziej zwarta sylwetke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 ja zamierzam też przejsć na VFRkę 800 (bez Vtec) tak jak piszą koledzy wyżej, pozycja lekko pochylona odpowiada mi bardziej niż na moim Fazerze 600. Mam turystyczną kierownicę ale i tak wygoniej mi było na VFRce.Fazerowi nic zarzucić nie mogę, bo to porządny sprzet ale jednak pozycja i ochrona przed wiatrem na + dla VFR :icon_twisted: Ja mam 182 cm i na VFR 800 czulem sie bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metiu Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Witam.Ma ktoś może link do wykresu przebiegu mocy i momentu obrotowego w VFRerze VTEC.?Szukam już dłuższy czas w necie i nie mogę znaleźć.Z góry dzięki Metiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 kiepsko szukasz :bigrazz: Na dole jest wykres: http://www.motorcyclistonline.com/features...00_interceptor/ pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metiu Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Dzięki... ten akurat znalazłem ale mogę się tylko domyślać co oznaczają te linie bo nie są opisane.Poza tym jest to wykres momentu obrotowego (patrząc po opisach) :| ale dziękiM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Nie no, ja rozumiem ze czerwony wykres to moc do obrotow, a niebieski moment do obrotow. W opisie mowia m. in. o skoku momentu przy zalaczeniu sie wszystkich zaworow. Swoja droga pierwszy raz patrze na to i faktycznie da sie wyczuc ten "dolek" przy ok 4500 rpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.