lobuz26 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Już wiem, że taki motocykl kupie, nie będe wymieniał plusów które mnie urzekły bo je napewno znacie.Niewątpliwie model z 2000 i 2001 roku jest godny zainteresowania od strony technicznej, ale modele od 2002 roku ujmują swoim nowym wyglądem.Zatem mam pytanko do fanów VFR: czy zastanawialiście się czy istnieje możliwość zastosowania w starszym modelu owiewek z modelu młodszego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcello Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Witam, w koncu znlazlem grupe dla siebie :banghead: Co do modelu VFR, mam nastepujace uwagi: jest bardzo bardzo trudno znalezc egzemplarz w dobrym stanie sprzedawany przez wlasciciela..... moto ma od wielu lat znakomita opinie (pomine tutaj dyskusje dotyczaca wtrysku i rozrzadu) i takie egzemplarze "rozchodza" sie chyba w gronie znajomych. Szukalem VFR niemal codziennie w necie od pazdziernika 2005 do maja 2006 i bylo ich niewiele, a takiej, ktora nie budzilaby podejrzen lub nie bylaby jakos "tuningowana" - zadnej. Zeby bylo jasne, szukalem moto z legalnymi papierami, kupiona w kraju, bez tuningu wizualnego :banghead: , w dobrym stanie. Takiego nie bylo w necie. Jest to niewatpliwie dowod, ze VFR to dobra inwestycja, ale dla szukajacego uzywanego moto spore utrudnienie. Niedawno stalem sie wlascicielem nowego VFR 800 A, czego nie planowalem (finanse), ale jestem bardzo zadowolony. Ergonomia fantastyczna, swietnie sie prowadzi, testy spalania jeszcze przede mna :rolleyes: Robilem rozpoznanie w sprawie VTEC, ale w sumie wybor niewielki przy nowych... Mysle, ze nowa generacja maniakow VFR bedzie zyla dzwiekiem zalaczajacych sie zaworow, tak jak poprzednia dzwiekiem kol zebatych :banghead: Na pewno silnik inaczej "chodzi", ale to kwestia przyzwyczajenia sie. Bardzo przydatny patent to regulacja tylnego zawiasu - twardo/miekko, mozliwosc zmiany charakterystyki podczas jazdy lub na swiatlach. Pozdrawiam wszystkich i zycze wielu bezproblemowych kilometrow. Witam, w koncu znlazlem grupe dla siebie :banghead: Co do modelu VFR, mam nastepujace uwagi: jest bardzo bardzo trudno znalezc egzemplarz w dobrym stanie sprzedawany przez wlasciciela..... moto ma od wielu lat znakomita opinie (pomine tutaj dyskusje dotyczaca wtrysku i rozrzadu) i takie egzemplarze "rozchodza" sie chyba w gronie znajomych. Szukalem VFR niemal codziennie w necie od pazdziernika 2005 do maja 2006 i bylo ich niewiele, a takiej, ktora nie budzilaby podejrzen lub nie bylaby jakos "tuningowana" - zadnej. Zeby bylo jasne, szukalem moto z legalnymi papierami, kupiona w kraju, bez tuningu wizualnego :banghead: , w dobrym stanie. Takiego nie bylo w necie. Jest to niewatpliwie dowod, ze VFR to dobra inwestycja, ale dla szukajacego uzywanego moto spore utrudnienie. Niedawno stalem sie wlascicielem nowego VFR 800 A, czego nie planowalem (finanse), ale jestem bardzo zadowolony. Ergonomia fantastyczna, swietnie sie prowadzi, testy spalania jeszcze przede mna :biggrin: Robilem rozpoznanie w sprawie VTEC, ale w sumie wybor niewielki przy nowych... Mysle, ze nowa generacja maniakow VFR bedzie zyla dzwiekiem zalaczajacych sie zaworow, tak jak poprzednia dzwiekiem kol zebatych :banghead: Na pewno silnik inaczej "chodzi", ale to kwestia przyzwyczajenia sie. Bardzo przydatny patent to regulacja tylnego zawiasu - twardo/miekko, mozliwosc zmiany charakterystyki podczas jazdy lub na swiatlach. Pozdrawiam wszystkich i zycze wielu bezproblemowych kilometrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mik_M Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Pytanie moje to co myślicie o tym konkretnie sprzęcie. Nie piszcie proszę o tym że VFR-ka (poprzednia wersja jest lepsza bo....) interesują mnie tylko te roczniki lub inny sprzęt w tym roczniku np: YAMAHA FZ6 ?Będzie to mój dopiero drógi zakup ale pierwszy jako używany - na co konkretnie muszę zwrócić uwagę w tych motorach przy kupnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Zapytaj i poinformuj sie TUTAJ Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osito Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 VTEC rzeczywiście ma opinię motocykla gorszego niż model "na zębach", ale... przejechałem dotychczas kilkaset km obydwoma modelami i VTEC naprawdę bardzo mi się podobał. Nie żeby bardziej niż mój sprzet :) Ale uważam jego powszechnie znane "wady" za przesadzone i szukanie dzuiry w całym. W mojej opinii naprawdę świetny sprzęt, w innym typie niż FZ6, która też jest bardzo dobra - ale wyboru musisz dokonać sam. Ja w pewnym momencie zrozumiałem, że po TDM muszę dosiadać VFR i nie było mowy o rozterkach czy wątpliwościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 A wie ktoś ile oleju powinno być w lagach RC46 '01? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 WWW.VFR-OC.PL ,zajrzyj na forum :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełSimtel Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Witam wszystkich fanów FVR 800 Właśnie stałem się posiadaczem ślicznej VFR 800 z 98 roku zaczynam dopiero się uczyć jeżdzić ale natym perfekcyjnym sprzeciku nie jest to takie trudne bardzo dobry motorek i super się jeżdziMam takie pytanko jak sprawdzić nasmarowanie i gdzie się smaruje łańcuch ??pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebavfr Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 A wie ktoś ile oleju powinno być w lagach RC46 '01? Witam w manualu napisano że powino być 457 +/- 2.5 cc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo_g Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Witam Przyszedł długo oczekiwany czas na zmianę motocykla.Sprzedałem banditę i chcę kupić v-teca rocznik 2002-2003 najlepiej czarny lub srebrny (może wiecie widzieliście coś ciekawego)Bandit jest prostym motocyklem v-tec dosyć znacznie przewyższa go technologicznie i tu jest moje pytanko o co mam sie zapytać sprzedawce. Wiem że o regulator napięcia ........ i co dalej bo takie podstawy jak opony klocki i czy prosto jedzie :icon_rolleyes: to jakoś sobie poradzę Czy takiego v-teca jeżeli chce zrobić przegląd ustawienia itd musze oddać do serisu Hondy. Bo wiem że z kluczmi chyba jest jakis problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Ty się nie pytaj, tylko musisz wszystko sprawdzić. W zeszłym roku byłem w temacie i muszę powiedzieć, że trudno w Polsce znaleźć VFR, która miałaby dobry silnik i była bezwypadkowa - na to szczególnie zwróć uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 (edytowane) Co do kolorow, jesli sie nie myle to z 2002 sa tylko czerwone a z 2003 dodatkowo srebrne, takze czarnej nie znajdziesz z tych rocznikow. A co do kupowania, to najlepiej pojechac do serwisu i wszystko dokladnie sprawdzic. Nie wiem jak to jest ze specjalnymi narzedziami. Na razie kilka rzeczy robilem w normalnym serwisie, ale to bylo zawieszenie i jakies pierdoly typu plyny. W kazdym razie na sprawdzenie luzow zaworowych zamierzam podjechac do Hondy. Dodatkowo jest tam duzo elektroniki, masa roznych czujnikow, wiec to tez warto dokladnie sprawdzic. Edytowane 28 Marca 2007 przez rzoov Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Dobrze się zastanów czy napewno to ma być wersja V-TEC. Jest to bowiem nieudana wersja VFR. Zwłaszcza bardzo uciążliwa na trasie z powodów przeskoków obrótów w okolicach 7tyś. Jest to dobre do ostrej jazdy po mieście, ale po trasach to jest podobnież masakra. Wybrałbym zwykłą wersję bez V-TEC albo w ogóle inny model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 (edytowane) Dobrze się zastanów czy napewno to ma być wersja V-TEC. Jest to bowiem nieudana wersja VFR. Zwłaszcza bardzo uciążliwa na trasie z powodów przeskoków obrótów w okolicach 7tyś. Jest to dobre do ostrej jazdy po mieście, ale po trasach to jest podobnież masakra. Wybrałbym zwykłą wersję bez V-TEC albo w ogóle inny model. Heh, kolega Ci powiedzial :icon_mrgreen: ? Jesli juz, to raczej na odwrot - w trasie luz bo rzadko wchodzisz na 4 zawory, a upierdliwe moze byc w miescie gdzie przelaczenia beda czestsze. Oczywiscie zalezy jak kto jezdzi. Ja moge powiedziec jedynie ze absolutnie nie jest to dla mnie uciazliwe, a mowienie ze to nieudana wersja VFR (z tego powodu) to po prostu smiech na sali. Edytowane 28 Marca 2007 przez rzoov Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo_g Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 (edytowane) Chciałbym aby dyskusja nie polegała na przekonywaniu mnie czy to ma być v-tec czy tez nie Moze ktoś potwierdzić te słowa Co do kolorow, jesli sie nie myle to z 2002 sa tylko czerwone a z 2003 dodatkowo srebrne, takze czarnej nie znajdziesz z tych rocznikow Chyba jeszcze kolory rozrózniam ale w niemcowni na roznych stronkach widziałem czarne i srebrne pozdrawiam Postanowiłem poszukać najpierw na polskim rynku i jest na allegro taki modelHonda vfr 800 V-TEC nie chce sie napalać na rok i cene ale może ktoś coś wie na temat tego sprzęta P.SJest może ktoś chętny na pomoc w ewentualnym obejrzeniu obiecuje duże piwko a może dwa Edytowane 28 Marca 2007 przez daroo_g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.