Skocz do zawartości

Mam wreszcie upragniona setke!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Ja zrobilem z orginalnej koncowki przelot , Teraz wydeszek lekki, te flety w srodku byly cholernie ciezkie... Z moja dt jest cos dziwnego raz wkreca sie na 6 biegu a araz nie ( do ok 7 tys) nie zebym narzekal ale cos dziwnego nie sadzicie?? Mysle ze to jakas blokada ;/ :) Tylko jaka , jak robilem remont moto rozebane wiadomo bez baku, siedzenia i zauwazylem kabelek idacy do modulu ktory jest przerwany to wzielem go zlutowalem , moze to ejst przyczyna tego ze sie wkreca tak a nie inaczej ale dlaczego raz jest tak a raz tak ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobilem z orginalnej koncowki przelot , Teraz wydeszek lekki, te flety w srodku byly cholernie ciezkie... Z moja dt jest cos dziwnego raz wkreca sie na 6 biegu a araz nie ( do ok 7 tys) nie zebym narzekal ale cos dziwnego nie sadzicie?? Mysle ze to jakas blokada ;/ :) Tylko jaka , jak robilem remont moto rozebane wiadomo bez baku, siedzenia i zauwazylem kabelek idacy do modulu ktory jest przerwany to wzielem go zlutowalem , moze to ejst przyczyna tego ze sie wkreca tak a nie inaczej ale dlaczego raz jest tak a raz tak ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratuluje nowej furmanki a ona przypadkiem kiedys nie stala w tej moto pasji

Stala, stala. Na przegladzie byla. Koles powiedzial ze super stan tylko w skrzyni stary olej byl :) . A co bywasz tam czasem w moich stronach??

Ja zrobilem z orginalnej koncowki przelot , Teraz wydeszek lekki, te flety w srodku byly cholernie ciezkie... Z moja dt jest cos dziwnego raz wkreca sie na 6 biegu a araz nie ( do ok 7 tys) nie zebym narzekal ale cos dziwnego nie sadzicie?? Mysle ze to jakas blokada ;/  Tylko jaka , jak robilem remont moto rozebane wiadomo bez baku, siedzenia i zauwazylem kabelek idacy do modulu ktory jest przerwany to wzielem go zlutowalem , moze to ejst przyczyna tego ze sie wkreca tak a nie inaczej ale dlaczego raz jest tak a raz tak ??

Mialem tak w TS. Ten uklad co zdejmowal blokade na CDI byl podlaczony do masy i kiedys mi sie ten kabelek odlaczal i moglem leciec tylko 50km/h :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest S83 tak??

S 53 . W podpisie jest :)

 

Tzn. On byl z niemiec sprowadzany, na ramie na tabliczce pisze S 83, a silnik ma poj. 50 cm. Bo S 83 powinny miec srednice tloka 45 mm a nie 38mm. Tylne kolo jest 17 cali, nie 16. ;) Nie dlugo fotki wrzuce. Moze filmik nagram....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... i membrana sie otworzy to wtedy mieszanka najpier idzie z tego zbiornika - Jezeli coś zle napisałem to niech ktos mie poprawi.

 

Ogolna zasada przy wszystkich silnikach spalinowych jest taka : im wieksza _pojemnosc_ kolektora dolotowego (czyli od gaznika do wlotu do cylindra), tym wieksza elastycznosc (kosztem reakcji na gaz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzalek_t napisał:  

.... i membrana sie otworzy to wtedy mieszanka najpier idzie z tego zbiornika - Jezeli coś zle napisałem to niech ktos mie poprawi.  

 

 

Ogolna zasada przy wszystkich silnikach spalinowych jest taka : im wieksza _pojemnosc_ kolektora dolotowego (czyli od gaznika do wlotu do cylindra), tym wieksza elastycznosc (kosztem reakcji na gaz).

Rozmawiałem z moim mechanikiem i też powiedział, że ta komora kompensyjna daje elastyczności silnia więc sie poprawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratulacje

spoko fura jak za ta kase :) no ale to siedzenie :? jak na tym mozna siedziec ;)

mi zablokowana dt szla 115 (moja waga 80kg,187cm wzrostu :? ) po odblokowaniu ciagla w granicach 125-130, przerobilem ypvs tak aby miala wiekszy power na wyzszych obrotach a mniejszy na nizszych, teraz ciagnie czasem 135 nawet :) mam nadzieje ze po przerobieniu wydechu zamknie licznik, wszystkim ktorych znam ktorzy tak maja zamyka liczniki :) musze czekac az kumpel wyzdrowieje bo narazie chodzi o kulach :D

ps. ma ktos moze sportową końcowkę wydechu? bo bym chetnie kupil

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...ssPageName=WDVW

cos takiego by mi siadlo ;)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerobilem ypvs tak aby miala wiekszy power na wyzszych obrotach a mniejszy na nizszych, teraz ciagnie czasem 135 nawet

Co tam przerabiałeś? przecież jak go dovrze ustawisz to masz moc i na niskich i wysokich, więc tam nie ma co rzerabiać. Chyba, że zmniłeś kształ wałka sterującego otwarciem okna ale do tego trzeba miec duuużą wiedze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ladnie tloczek pekl tam na samym dole. Jutro wyjmuje silnik, plucze skrzynie korbowa i zakladam nowy tlok. Przy okazji zmienie sobie oponki na kostki (drogi Plocho pozyczy mi stojaczek na motor :) ). Na szczescie cos stuknelo w silniku to szybko zgasilem sprzeta i cylinder jest w idealnym stanie ( nie wiem jak mi sie to udalo) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz na nowym tłoku będzie jescze lepiej chodzić tylko nie zapomnij go dotrzeć

Jasne, ja juz sie nauczylem ze naprawde warto zrobic te kilometry (no wlasnie ile kilometrow?? ) oszczedzajac sprzeta bo w przyszlosci moto sie nam za to odwieczy. Koles w serwisie powiedzial ze nie ma co kupowac drogiego tloka bo te za 150zl co on ma to trzymaja tak samo jak te drozsze. Mu bardziej na reke jest sprzedac drozszy tlok takze mysle ze to bylo na serio jego zdanie :). W motocyklach siedzi juz klilka ladnych lat takze to profesjonalista

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...