Gość Sebek777 Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Mam pytania odnosnie Urala, mianowicie: Jaki olej nalezy lac do Urala i jak zlikwidowac(uszczelnic)przecieki oleju aby nie wyciekal na nowo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 po mojemu najlepiej polsyntetyk a co do wyciekow to nie pozostaje nic jak zrobic porzadny remont...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POL-13 Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Wycieki mozna usunąc uszczelniając tam gdzie cieknie.Ja bym zalał olej mineralny 20W40 sredniej klasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Wycieki mozna usunąc uszczelniając tam gdzie cieknie.Ja bym zalał olej mineralny 20W40 sredniej klasy. wyciek wyciekowi nie rowny...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Ja do mojego Urala leje olej mineralny, a mianowicie Lotos 15/40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Ja tez swoim Uralkiem śmigałem na zielonym Lotosie. Teraz mój Junak też sobie chwali ten olej. Jak to mawia jeden z moich kolegów, nie ma co szukać h...a w mózgu. Lej zielony i śmigaj. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misza Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 JA leje 15W40 marka zalezy tylko od tego gdzie akurat jestem. Lalem nawet superol CC i bylo dobrze. Do tej pory nic sie nie stalo i dziac sie nie bedzie. Teraz mam jakis orlenoski olej. Akurat jesli idzie o ruski to mozna lac wsio co nie jest olejem przekladniowym ani jakims zajebistym syntetykiem do sportowych czterotaktow :):D Przynajmniej takie jest moje zdaniePZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 A ja polecam Ci orlenowski olej Lubro 20W50. Do kupienia na stacjach Orlen, lecz nie na wszystkich, w cenie około 11zł za litr. Jest to olej w pełni mineralny, niedrogi lecz w miarę nowoczesny, własnie do starszej generacji silników. Dzieki temu że jest dość gęsty, to poprawia szczelność silnika, zmniejsza przedmuchy, a ruski sprzęt trzyma cisnienie oleju. Ja na takim jeździłem Dnieprem, a gdy będę wymianiał w beemce- to tez go wleję. I nie lej broń boże żadnych syntetyków czy półsyntetyków. Są stanowczo za rzadkie. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 w junaku po kapitalce mam syntetyk i tylko tego sie aktualie bede trzymal, nie wiem po czym wnosisz ze ci silnik cisnienie trzyma na mineralnym, o szczelnosci to juz wogole sie nie bede wypowiadal bo sa to brednie wziete z kosmosu, od kiedy to zalezy szczelnosc silnika od rodzaju uzytego oleju do smarowania :roll: W momencie przejscia z mineralnego na syntetyk wystepuje klekot i jakies dziwne odglosy, jezeli silnik byl juz dlugo jezdzony i juz wyeksloatowany, zostaly wyplukane wszystkie nagary i osady, ale po kapitalce w niczym nie przeszkadza uzytkowanie silnika na syntetyku....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 yyy ... no jak gestrzy olej to niecieknie nie? praktykuje to u siebie ;) jak niedalo sie zakleic dalem gestrzy olej i niecieknie ... tyle ze w jawie nie w uralu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Korba - syntetyki maja lepsza LEPKOSC od wszystkich innych olejow razem wzietych i dlatego sa najlepsze w jakimkolwek zastosowaniu, ale rowniez sa drogie.Maja rowniez lepsze wlasnosci penetracyjne niz reszta olejow i dlatego wyciekaja tam gdzie inne oleje nie wyciekaja.To ze Lubro jest geste na zimno nie swiadczy o tym ze w temperaturze rozgrzanego silnika jego lepkosc jest lepsza lub rowna syntetykowi - niestety jest wprost odwrotnie.W wypadku ruskow syntetyk tez bedzie najlepszy ( nie mowiac o BMW ) jezeli ma wlasciwa wartosc SAE np 15 / 20 W50, ale wiekszosc uzytkownikow nie jest w stanie prawidlowo uszczelnic tych silnikow ( `zalepianie` jest raczej polsrodkiem ) i poza tym nie ma kasy na takie oleje. W wypadku Dniepra ktorego wal chodzi na panewkach ( i BMW z lat 70 i w gore ) napewno jezdzilbym na syntetyku po dodaniu pelnoprzeplywowego filtru oleju w wypadku Dniepra.W Uralu, ktorego wal chodzi na rolkach nie ma to takiego znaczenia.Jezeli obserwowales watek na temat zastosowania Orlen Lubro w Suzuki GS450 to tam tez wypowiedzialem sie ze ten olej wystarczy bo GS ma wal na lozyskach tocznych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 ja smigam na pelnosyntetycznym castrolu jak dobrze pamietam to 20 W 50. i nie cieknie :notworthy: ani kropelusia :buttrock: Miske olejowa mam zalozona na korkowa uszczelke, i do tego jeszcze troszeczke silikonu ( nie wiem czy silikon jest w takim przypadku potrzebny, ale strezonego pan bog strzeze ;] ). Skrzynia biegow - po wymianie wszystkich simmeringow i o-ringow rowniez nie cieknie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Tez lałem do dniepra pełnego syntetyka 10W40 ( tyle że pompe oleju miałem modyfikowaną)Do standardowego silnika lał bym 20W50 bo to jednak silnik chłodzony powietrzem.Mineralny jest dobry na docieranie silnika ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Ruscy nie na takich olejach i smigaja, zreszta nie rozumiem wogole dyskusji na temat olejow do silnikow w ktorych co 500 km trzeba litr dolac, praktycznie caly czas jezdzi sie na nowym...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 święta prawda... byliśmy kiedyś na wschodzie po rusole u Wasyla:)3 sprżęty i zachciało nam się przejechać. a że jedyny palący nie miał oleju.... Wasyl wiele się nie zastanawiając podszedł do beczki z jakąś czarną breją, odgarnął liście i nabrał w garnek tego smarowidła, zalał, odpalił i staruszek się przejechał...rus jeżdził jeszcze parę tygodni aż do wymiany..... silnika:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.